Aleks Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Det kommer et nytt Crash spill til Wii, Xbox 360, PlayStation 2, DS og PSP. Personlig elsket jeg de gamle spillene og tviler på at dette nye kommer til å overgå. Sierra annonserte i dag returen av den velkjente spillfiguren, som nå dukker opp i sitt 16 spill dedikert til han selv. Under tittelen Crash Bandicoot: Mind Over Mutant inntar spillet butikkhyllene denne høsten, både for Wii, Xbox 360, PlayStation 2, DS og PSP. Nok en gang må Crash redde verden fra en ond forsker. Neo Cortex forsøker å ta over verden ved hjelp av en skummel maskin som tar over hjernene til folk. Noe selvsagt ikke vår helt synes noe om, og vil gjøre noe med blant annet ved hjelp av nye angrepsferdigheter. - Crash Bandicoot-serien har bygget seg opp et stort publikum av trofaste fans, og har appellert til både unge og gamle spillere av begge kjønn, sa Al Simone hos Sierra Entertainment. Blant de nye mulighetene til Crash finner vi blant annet helt nye angrep, muligheten for å grave seg ned under jorden, klatreoppdrag og co-op-spill med søsteren Coco. Spillet vil lokaliseres til norsk for samtlige versjoner. Kilde Lenke til kommentar
martjin Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg ser en feil i nyheten. Pressemailen kom faktisk den 29. april, ikke 30. Men uansett så har jeg ikke så altfor mye trua på dette. Blir sikkert et middelsmådig spill. Noen som er meget rart er at det kommer til alt utenom PS3. : p Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Tenkte på det samme jeg og, må være en feil eller noe. Kommer sikkert til ps3 og. Tviler på suksess jeg og :/ Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 nice, har alltid likt de gode gamle crash bandicoot spillene. Beste spilla som fantes til ps1 men må selvsagt teste ut dette også, gleder meg Lenke til kommentar
Briere Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Rundet det forrige på 360. Helt greit spill, men ren PS2 port. Samme blir dette, ser helt likt ut. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Går ut ifra at dette er et plattformspill som de forrige, så jeg skal vurdere det om noen kan bekrefte at vi for en gangs skyld slipper å løpe mot kameraet. Har ikke tall på hvor mange plattformspill som er blitt ødelagt av slike brett. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Har en våt drøm om att Crash kommer i 2d men det skjer sannsynligvis ikke. Syntes serien har tapt seg voldsomt etter att ND solgte seg ut selv om det siste spillet faktiskt var ganske brukbart. Når det gjelder plattform i 2d skal det bli intressant å se på hvor bra Bionic Comando kommer til å gjøre det, snakker her om den versjonen som kommer ut på PSN og XBLArcade og ikke 3d mølet som kommer nærmere jul Lenke til kommentar
Jan Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Multiplatform inklusiv ps2 og håndholdt oser portportportportport. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 face it, serien har ikke vært den samme siden naughty dog solgte den:( men crash of the titans eller hva enn virka jo helt ok for det, billig underholdning=) så kan bli ok det her. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 IKKE til PS3? Det virker jo bare helt feil! Blir liksom rart å kjøpe dette til X360 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Greit nok at de bare lanserer det til Xbox, det hadde ikke vært merkelig, men når de lanserer det til ps2 men ikke ps3 så kan man begynne å lure. Personlig har jeg bare PS3 å håper på at dette er en feil Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Ironisk nok IKKE på PS3? Er en stor fan av crash bandicoot, men når Naughty Dog ikke lenger lager spillene så gidder jeg ikke vurdere det en gang. Dette er bare for å melke ut mest mulig penger av en kjent figur. tips: Se på hvilke spill som kommer til både ps2, 360, wii, psp, ds og ps3. Deretter sjekker du karakteren. Lenke til kommentar
Spets Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Ironisk nok IKKE på PS3? Er en stor fan av crash bandicoot, men når Naughty Dog ikke lenger lager spillene så gidder jeg ikke vurdere det en gang. Dette er bare for å melke ut mest mulig penger av en kjent figur.tips: Se på hvilke spill som kommer til både ps2, 360, wii, psp, ds og ps3. Deretter sjekker du karakteren. Så du er altå en fan av Naughty dog og IKKE Crash bandicoot... Det siste spillet var forøvrig kanskje det beste Crash spillet jeg har spilt. Men det ble jo laget av andre utviklere. Uff og huff. Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 R.I.P. Crash det her blir akkurat som Sonic spillene (bare at Sega fortsett eier lisensen), melking til de grader av spillene Digger PS1 spillene og skal etter hvert kjøpe de opp på PS Store'n. Det her er en katastrofe blir så dumt når noen andre enn original skaperne skal lage spillet. Eneste gangen det muligens kan funke er med Silent Hill: Homecoming aka SH5. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Tipper litt av grunnen til at de gir den ut på 360 men ikke ps3 er at det i førsterekke er laget for (det fortsatt levende) ps2 markedet. For å få et litt bredere marked er det vel portet til xbox og wii og. De tror vel sikkert ikke at dette blir populært på ps3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå