Ivar_Schiager Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg har problemer med å begrense mengden sitat som blir med når jeg svarer på en melding. Jeg må visst gjøre det manuelt. Jeg trykker på den + og - knappen under meldinga før jeg svarer, men alt blir med likevel. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hvis du quoter en som har quotet andre, så får du nok med hele smørja... Det er ganske lett å bare klippe bort den quote-teksten man ikke ønsker. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Et problem når man siterer et innlegg som inneholder 3-4 sitat er at det kan bli litt vanskelig å klippe ut sitatene riktig. Ofte fjerner man en quote-tag for mye/lite og blander sitater. Jeg vet ikke helt om det finnes noen god løsning på dette. Et alternativ er jo at forumet selv begrenser og plukker bort sitat, men da risikerer man at man aldri får sitert det man ønsker å sitere. Lenke til kommentar
Ivar_Schiager Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Med andre ord: Det må gjøres manuelt. OK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg