Zerpent Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg lurer på om blacklight/UV katoder er farlige for plexiglass? Vet at UV lys gjør enkelte plasttyper sprø over tid men hva med plexi? Tenkte jeg skulle plassere en nærme vanntanken min men vil ikke risikere at den plutselig en dag slår fullt av sprekker. Lenke til kommentar
foxyman Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 :-? kan ikke se at dette er et problem, men det jeg ville ha tenkt på er at bios brikka kan bli slettet grunnet uv lys (det er da vi bruker på skolen for å slette programerte micro kontrollere) så dette vill jeg tenkt på før plexin værtfall :wink: Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Brikker som slettes med UV-lys har et vindu på toppen av brikken, og det har ikke BIOS. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 er ingen fare for hverken plexi eller bios. uvlys til pc inneholder ikke den typen uv stråler som er farlige for plexi og bioser. Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Vill tro jeg har lagt ut nesten akkurat det samme spørsmålet for en stund siden. http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=9...1426&highlight= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå