Sneipen15 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Heisann For vell en måned siden kjøpte jeg min xbox 360 med spillet assasins creed. De tre-fire første dagene var det trøbbel med boxen. Jeg kunne spille i ca en halvtime, så restartet boxen seg. Etter dette ville ikke xboxen verken lese spillet eller åpne cd-rommet. Etter ca en halvtime igjen kunne jeg slå på xboxen og alt fungerte, i ca en halv time.... Etter disse tre- fire dagene begynte xboxen å oppføre seg normalt. Men da jeg kjøpte gta for noen dager siden, fikk jeg det samme problemet. Noen som vet hva som kan være galt ? Lenke til kommentar
panzeNOR Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 ja..ring kundestøtte.. De prøver å rette problemet over telefon.. De setter også opp returer og gir instrukser om hva du skal gjøre. Lenke til kommentar
gaaserud Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Har et lignende problem. Fikk Xbox360 til jul i fjor. Jeg har kjøpt meg 2 nye spill i år, FIFA 2008, og GTA IV. På begge spill har jeg fått feilmeldingen "Disc Error - Cannot read Disc" etter å ha spilt i en liten stund. Noen ganger går det helt fint å spille, men så skjer da dette noen ganger også. Alle strekene på boksen er grønne. Er det laseren som er ødelagt, siden cd-platene er helt ripefrie og nye? Kan jeg be om gratis reperasjon? Eller finnes det enklere måter å fikse dette på? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Du kan jo ringe kundestøtte du også, gaaserud. Lenke til kommentar
Sneipen15 Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 takk for svar. Jeg har nå levert den in igjen til leftdal og fikk en låne xbox BTW er det noen som vet om det er mulig å rippe et spill f.eks gta fra platen til HDDen? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Det er ikke mulig nei. Du kan rippe musikk fra en CD, men ikke et spill. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Det er ikke mulig nei. Du kan rippe musikk fra en CD, men ikke et spill. Litt OT, det var ikke mye nynorsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå