Anathema Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 jale/anathema: Med mindre jeg blander så treffer denne dineren like i nærheten av jury metro station (imellom vault 101 og 106). Der finner man den heftigste assult riflen i spillet. Oi oi, herlig. Skal prøve dette i kveld. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Noen som vet om man kan komme seg in igjen i vault 101? De har skiftet koden Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Noen som vet om man kan komme seg in igjen i vault 101? De har skiftet koden Har du gjort det questet i Vault 101 der du får vite passordet via en nødmelding på radioen din? Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Nei >_< hvem gir det? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Fant det! Jeg tror du kan hente det i museum of history uansett om du selger det eller ikke, når du får questen. Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Bare jeg som har blitt totalt forelsket i 30/40-tallsmusikk etter Fallout 3? Oppdaget mange nye grupper nå og flere av dem har utrolig fete sanger Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Nei >_< hvem gir det? En stund uti spillet går du Vaul 101 og åpner Pipboyen din, og går innpå radiokanalene. Der skal du finne en stasjon som heter Emergency 101 eller noe. Hører du på den får du automatisk et nytt quest @Phantasy: Jeg er helt enig med deg, musikken er sinnsykt bra! Skaper god stemning når du vanker rundt i The Capital Wasteland med radioen surrende over pipboyen Endret 22. november 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jepp, musikken er passende. Eneste ulempen er at det er få sanger og lite variasjon i det radiovertene sier. Er det flere radiokanaler forutenom GNR og Enclave? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jepp, men ingen store. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 jale/anathema: Med mindre jeg blander så treffer denne dineren like i nærheten av jury metro station (imellom vault 101 og 106). Der finner man den heftigste assult riflen i spillet. Oi oi, herlig. Skal prøve dette i kveld. Hmm, dette fungerte ikke. Jeg skjøt opp misilen i fort constantine, men ingenting skjedde ved jury metro station. Er det noe man må gjøre for at missilene skal gå av? Tror ikke de gjorde det. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Noen som vet hvor jeg skal møte Hannibal? Det står bare "Meet Hannibal at the Memorial". Jeg brukte Fast Travel, men han er ikke der. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Det er en bug i spillet. Når du har snakket med Hannibal om at du har drept alle slavers ved Lincoln Memorial, gur du utenfor For Union, venter en time. Så tar du fast travel til Lincoln Memorials nærmeste Metro Station, så venter du der i et par timer (6-7), så skal han dukke opp med gjengen sin... Endret 22. november 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Ja... fant det ut. Jeg sov på madrassen i Lincoln's memorial i 8 timer, så var han der. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Etter Raven Rock raidet jeg en satelitt mottaker. Der kunne jeg kontakte en militær satelitt som sendte raketter ned på stasjonen (ble ikke ødelagt eller noe). Kunne ikke velge andre mål fordi motoren var ødelagt. Kunne jeg ha gjort noe, evt. slått på motoren og styrt rakettene mot et annet mål? Lenke til kommentar
hagenisse Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Det er en bug i spillet. Når du har snakket med Hannibal om at du har drept alle slavers ved Lincoln Memorial, gur du utenfor For Union, venter en time. Så tar du fast travel til Lincoln Memorials nærmeste Metro Station, så venter du der i et par timer (6-7), så skal han dukke opp med gjengen sin... Er dette en bug da? Han bruker litt tid før han kommer; samme gjelder i et annet mission der du venter på en kar.. Man kan se hvordan han beveger seg på kartet. Forøvrig ble spillet slutt etter 52 timer for min del. Slutten stod vel ikke helt i stil med resten av spillet. Siste questene i hovedhistorien kunne godt vært vanskeligere. Ble vel mye rett frem og ferdig med det. Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) hahahhaha, nettop funnet experimental MIRV utgaven av fat man. Skyter 8 nukes på en gang! leita lenge etter den, kan du være snill mot Jonas og fortelle hvor Jonas kan finne den? EDIT: Hvor kan jeg få i tak i mye Nukes?) ammo til fatman) Endret 22. november 2008 av Microgekk Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Er det verdt å starte på nytt og spille en helt annerledes person? Usikker på om jeg skal gidde... Har utforsket en hel del, og er ikke sikker på om jeg skal fortsette med min gamle eller lage ny... Ser foresten at vi nærmer oss side 101. Det må markeres! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Det er jo helt 3 forskjellige spill ettersom hvordan du er. Nøytral, Snill og ond. Så jeg skal i allefall innom vær og en. Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Det er jo helt 3 forskjellige spill ettersom hvordan du er. Nøytral, Snill og ond. Så jeg skal i allefall innom vær og en. Greit at man kan spille hvilke person man vil, men når man har spilt gjennom en gang og kanskje sett det meste i spillet så blir det neppe like morsomt å begynne på nytt. Slik er det jo i Oblivion også Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Oblivion var kjipt å starte på nytt igjen for å spille en annen måte. Men i Fallout 3 er det en større variasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå