Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan reparerer man et våpen med et til av samme type?

 

Holder musa over det våpenet du vil reparere, så trykker du R :)

må man ikke ha 2 stykk for og fikse en ting? Kan ikke bare fikse 1 moppe uten og ha deler til den, hvis du skjønner hva jeg mener.. :blush:

Jepp...

Ja fordi en dud, skrev over at man bare trykker på R men det går jo ikke det da hvis man ikke har to? :thumbup:
Lenke til kommentar

Seriøst, er det så vanskelig å skjønne at innlegget fra Selvin "Holder musa over det våpenet du vil reparere, så trykker du R" var et direkte svar til innlegget fra WD40 "Hvordan reparerer man et våpen med et til av samme type?" og baserte seg på informasjonen oppgitt i posten til WD40?

 

Som et direkte svar (noe svaret til Selvin er) til hvordan man skal reparere et våpen med et til av samme type, er det helt korrekt.

 

Så Plizket... jeg anbefaler at du bruker mer tid på å lese og forstå det du har lest før du kommenterer slik :thumbup:

 

Edit: Morsomt å drepe en super mutant kun ved hjelp av bamser skutt ut av Rock-it launcheren :D

 

Har dere noen forslag til andre morsomme våpen?

Endret av camxer
Lenke til kommentar
Hey folkens!

 

Jeg har et lite problem, jeg håper dere kan gi meg tips og råd til.

 

I begynnelsen av spillet var jeg ganske ivrig på og sprenge Megathon. Så derfor gjorde jeg dette, og det var så og si rett etter jeg kom ut av vaultet. Jeg har spilt ca. 15 timer, der det har vert mest mainquest og mye surring rundt om kring.

 

Nå sliter jeg med main quest, i den forstand at jeg dør mye på grunn av at jeg er for svak.

 

Jeg har lest at Megathon er en stor del av spillet.. Men finnes det seriøst ikke sidequests andre steder?

 

Jeg vil vere ond, jeg vil gjevne Megathon til grunne, men hvor kan jeg gå for og utvikle min karakter, UTEN og følge main quest? Føler at spillet snart er over, uten at jeg engang har fått begynt på det.

 

Tusen takk for all hjelp.

 

Rivet City(hangarskipet) har flere sidequests.Dessuten finnes det flere småplasser rundt i wastes der du får sidequests. Tror det er endel slike steder nord og nordøst for megaton.

Endret av kayennefetter
Lenke til kommentar
Hey folkens!

 

Jeg har et lite problem, jeg håper dere kan gi meg tips og råd til.

 

I begynnelsen av spillet var jeg ganske ivrig på og sprenge Megathon. Så derfor gjorde jeg dette, og det var så og si rett etter jeg kom ut av vaultet. Jeg har spilt ca. 15 timer, der det har vert mest mainquest og mye surring rundt om kring.

 

Nå sliter jeg med main quest, i den forstand at jeg dør mye på grunn av at jeg er for svak.

 

Jeg har lest at Megathon er en stor del av spillet.. Men finnes det seriøst ikke sidequests andre steder?

 

Jeg vil vere ond, jeg vil gjevne Megathon til grunne, men hvor kan jeg gå for og utvikle min karakter, UTEN og følge main quest? Føler at spillet snart er over, uten at jeg engang har fått begynt på det.

 

Tusen takk for all hjelp.

 

Rivet City(hangarskipet) har flere sidequests.Dessuten finnes det flere småplasser rundt i wastes der du får sidequests. Tror det er endel slike steder nord og nordøst for megaton.

 

 

Mitt tips er nordøst. Dra til Underworld i Museumet, der vil du finne mye fine oppdrag. Lykke til.

 

 

 

Ja, da var main questen ferdig.

Men hvilket vanlig våpen er det kraftigste? (Av energy or small weapons)

Hadde Chinese Assult rifle på over 50, men plasma rifle bare på 45... Begge skillsa var på 100.

 

 

Akkurat det er jeg usikker på, jeg rusha mainquest og spiller nå hele spillet som snill gutt. Hvilken level nådde du?

Lenke til kommentar
Hvordan reparerer man et våpen med et til av samme type?

 

Holder musa over det våpenet du vil reparere, så trykker du R :)

må man ikke ha 2 stykk for og fikse en ting? Kan ikke bare fikse 1 moppe uten og ha deler til den, hvis du skjønner hva jeg mener.. :blush:

Jepp...

Ja fordi en dud, skrev over at man bare trykker på R men det går jo ikke det da hvis man ikke har to? :thumbup:

 

 

Jaja, såklart! Jeg regnet med at det sa seg selv ;)

Lenke til kommentar
Ja, da var main questen ferdig.

Men hvilket vanlig våpen er det kraftigste? (Av energy or small weapons)

Hadde Chinese Assult rifle på over 50, men plasma rifle bare på 45... Begge skillsa var på 100.

 

 

Du får en maxet ut special plasma rifle av androidekaren om du er litt grei.. Regner med den tar Chinese AR, men jeg husker ikke statsene på den i hodet.

 

Lenke til kommentar

Fluesoppen: Jeg har postet litt om de kraftigste våpenet i spillet tidligere i tråden :p Men uansett, den kraftigste small gun er egentlig alien rifla, men den er ikke så praktisk pga ammo. Nr 2 og den jeg liker best er Terrible shotgun som du får i evergreen mills tror jeg det heter. den har en base på 83 om jeg husker riktig. Ellers så er det kraftigste "konvensjonelle" våpenet Revenge, en spesiell gattling laser med sånn ca 180 eller noe. Er jo da en big gun :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...