WD40 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 spørs om du gjer det på dagen eller nattå.eg brøyt ut på nattå (midnatt+) og då var det nesten ingen der Har et fint triks for å klare å drepe alle folka i Paradise Falls. Gå inn og ut av "Barracks", du får sovet for å heale og vaktene kommer ikke inn Lenke til kommentar
Josso Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hey folkens! Jeg har et lite problem, jeg håper dere kan gi meg tips og råd til. I begynnelsen av spillet var jeg ganske ivrig på og sprenge Megathon. Så derfor gjorde jeg dette, og det var så og si rett etter jeg kom ut av vaultet. Jeg har spilt ca. 15 timer, der det har vert mest mainquest og mye surring rundt om kring. Nå sliter jeg med main quest, i den forstand at jeg dør mye på grunn av at jeg er for svak. Jeg har lest at Megathon er en stor del av spillet.. Men finnes det seriøst ikke sidequests andre steder? Jeg vil vere ond, jeg vil gjevne Megathon til grunne, men hvor kan jeg gå for og utvikle min karakter, UTEN og følge main quest? Føler at spillet snart er over, uten at jeg engang har fått begynt på det. Tusen takk for all hjelp. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Vet det er nevnt før i tråden, men kunne ikke finne det igjen. Så er det noen som kan si den koden som man kan skrive i consolen for og kunne gå videre opp i level etter 20? Lenke til kommentar
sandemas Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Koden er: setgs imaxcharacterlevel ### der ### er hvilket level du vil sette som max. Du må visstnok skrive inn denne koden hver gang du starter spillet på nytt. For ytterligere koder, sjekk GameFaqs Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Skal gå ann å gå i Ini settings og gjøre det samme. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 brutality: Det er mange sidequests i spillet, du må bare finne flere byer og folk å få questene av. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Er det en spesiel plass Enclave folk med tesla armor holder til? armoren min har veldig lite durability igjen Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hva skjer om jeg aktiverer den maskinen nede i fort constantine (tror jeg det var) som skyter ut en buttload med misiler? Har funnet aktiveringskoder osv, og savet før jeg launchet, men turte ikke gå videre så jeg lastet tilbake. Hva skjer? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Nada tror jeg... Jeg trykket i hvertfall på alt Og skjedde ikke noe merkbart. Gikk på pc'en igjen etterpå, og der stod det noe om noe Launch Error eller noe... Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Hvis det ikke skjedde noe hos deg har du ikke gjort det riktig, eller noe. Hos meg ble det nærmest strømbrudd i hele bygningen og hele bakken skalv. Endret 21. november 2008 av Anathema Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Hvor får jeg tak i sånn tesla armor? Endret 21. november 2008 av Plizket Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Enclave-soldatene bruker Tesla armoren, så om du ser noen, er det bare å fyre av! Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Tesla armor: etter man først har møtt enclave soldater så er det en god del av dem spredd rundt omkring i ødemarken. OBS! noen har med seg en deathclaw! jale/anathema: Med mindre jeg blander så treffer denne dineren like i nærheten av jury metro station (imellom vault 101 og 106). Der finner man den heftigste assult riflen i spillet. Brutality: Det mange, mange quests spredt over hele spillet. Megaton har ikke så fryktelig mye egentlig. For å klare mainquesten trenger man ikke være på så høyt level. Jeg klarte den på lvl 11. Om du sliter med at du dør ofte og ikke klarer å drepe ting så har det nok mer med å gjøre at du ikke har bra utstyr eller spiller lite lurt. Husk å bruk vats, husk å makse ut en av våpen skillsene (small guns er den generelt beste), bruk et kraftig våpen som combat shotgun eller chinese assult rifle. Det finnes også en god del unike enda kraftigere våpen gjemt rundt omkring. Gå ut i villmarka og let etter godsaker, man finner alltids noe morro og man får xp Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Ah, godt! Fikk akkurat Lincoln Repeater, ei skikkelig herlig rifle som bruker magnum .44 som ammo Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Går det an å bruke for eksempel hunting rifle til å reparere Lincoln Repeater? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Det kan du ja, jeg gjorde det akkurat Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Selvin: Den er meget grei å ha, bare bruke mye vats og spar på ammoen, ikke den mest vanlige ammoen i spillet. Men den kan heldigvis repareres med hunting rifles. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hvordan reparerer man et våpen med et til av samme type? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hvordan reparerer man et våpen med et til av samme type? Holder musa over det våpenet du vil reparere, så trykker du R Lenke til kommentar
hagenisse Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Er det egentlig noe spennende i Paradise Falls? Jeg tok det på rambo-måten.. drepte haugevis av folk - flere med "ordentlig" navn som kanskje kunne vært interessant å prate med. Gikk jeg glipp av noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå