Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

spørs om du gjer det på dagen eller nattå.

eg brøyt ut på nattå (midnatt+) og då var det nesten ingen der

Har et fint triks for å klare å drepe alle folka i Paradise Falls.

Gå inn og ut av "Barracks", du får sovet for å heale og vaktene kommer ikke inn :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hey folkens!

Jeg har et lite problem, jeg håper dere kan gi meg tips og råd til.

I begynnelsen av spillet var jeg ganske ivrig på og sprenge Megathon. Så derfor gjorde jeg dette, og det var så og si rett etter jeg kom ut av vaultet. Jeg har spilt ca. 15 timer, der det har vert mest mainquest og mye surring rundt om kring.

Nå sliter jeg med main quest, i den forstand at jeg dør mye på grunn av at jeg er for svak.

Jeg har lest at Megathon er en stor del av spillet.. Men finnes det seriøst ikke sidequests andre steder?

Jeg vil vere ond, jeg vil gjevne Megathon til grunne, men hvor kan jeg gå for og utvikle min karakter, UTEN og følge main quest? Føler at spillet snart er over, uten at jeg engang har fått begynt på det.

Tusen takk for all hjelp.

Lenke til kommentar

Tesla armor: etter man først har møtt enclave soldater så er det en god del av dem spredd rundt omkring i ødemarken. OBS! noen har med seg en deathclaw!

jale/anathema: Med mindre jeg blander så treffer denne dineren like i nærheten av jury metro station (imellom vault 101 og 106). Der finner man den heftigste assult riflen i spillet.

Brutality: Det mange, mange quests spredt over hele spillet. Megaton har ikke så fryktelig mye egentlig. For å klare mainquesten trenger man ikke være på så høyt level. Jeg klarte den på lvl 11. Om du sliter med at du dør ofte og ikke klarer å drepe ting så har det nok mer med å gjøre at du ikke har bra utstyr eller spiller lite lurt. Husk å bruk vats, husk å makse ut en av våpen skillsene (small guns er den generelt beste), bruk et kraftig våpen som combat shotgun eller chinese assult rifle. Det finnes også en god del unike enda kraftigere våpen gjemt rundt omkring. Gå ut i villmarka og let etter godsaker, man finner alltids noe morro og man får xp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...