Niqābninja Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Er det ikke der man må finne en alternativ inngang? Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Noen som vet om noen som selger mye av de lockpick greiene? .. Bobby pin? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Har ikke sett noen til salgs, men de an du jo finne nesten overalt, syns jeg. Bare å kikke i alt av metall-bokser, arkiv og skrivebord. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 fant 20 bobbypins fordelt på 3 esker og en pult som stod nesten ved siden av hverandre inne på nuka cola plant Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Er det ikke der man må finne en alternativ inngang? du går via little lamplight der måtte eg gå heilt tilbake til slave camp for å frigjèr 3 ungar, så, fekk eg komma inn Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Er det ikke der man må finne en alternativ inngang? du går via little lamplight der måtte eg gå heilt tilbake til slave camp for å frigjèr 3 ungar, så, fekk eg komma inn Hvordan kom du deg inn i slaveleiren? Følte fremgangsmåten min var litt stygg karmamessig (ved at jeg gjorde som dørvakten der sa), siden jeg forsøker å kjøre igjennom spillet som guds beste barn. Lenke til kommentar
oddishWILD Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hvor er den hula man finner disse ungene henn egentlig? Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) trippelpost. Endret 20. november 2008 av _oDIn_ Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 slave camp eg brukte speech og ga han caps for å komme inn Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hvor er den hula man finner disse ungene henn egentlig? Hvis du bruker funksjonen på Pip-boyen din så er det markert på kartet, antar du mener "little lamplight"? Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 slave camp eg brukte speech og ga han caps for å komme inn Ah, fett. Prøvde jeg også, men failet ganske kraftig. Hadde vel ikke nok speech. :/ Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hadde dårlig nok karma jeg til å komme inn, blir slik når man dreper og rundstjeler de reisende salgsmennene Men du får faktisk pluss i karma for å drepe de i Paradise Falls (Slave Camp). Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Noen som vet om noen som selger mye av de lockpick greiene? .. Bobby pin? Bare quicksave før du forsøker lockpick. Feiler så loader du bare. Er ikke verre enn det. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 slave camp eg brukte speech og ga han caps for å komme inn Jeg brukte sneak, shotgun, Chinese assault rifle, sniper rifle. Med andre ord "one man enters, bad guys die". Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 brukte det på vei ut Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hadde dårlig nok karma jeg til å komme inn, blir slik når man dreper og rundstjeler de reisende salgsmennene Men du får faktisk pluss i karma for å drepe de i Paradise Falls (Slave Camp). Prøvde brute force-metoden en gang, men det var rimelig slitsomt, så jeg loadet tilbake igjen og tok en mer fredelig approach. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 spørs om du gjer det på dagen eller nattå. eg brøyt ut på nattå (midnatt+) og då var det nesten ingen der Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Var relativt enkelt, bortsett fra at spillet stadig klikket. Fikk bluescreen vert 15 min. Men var uansett ikke mye motstand i de. Lo litt for meg sjøl når jeg møtte noen slavere ute i ødemarka der som var litt tøff i kjeften. Tenkte for meg selv at de derre vet virkelig ikke hvem de snakker med rett før jeg blåste hodet av de. Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Er det ikke der man må finne en alternativ inngang? Mener du little lampligth? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg tror det. Jeg er neimen ikke sikker. Dårlig hukommelse når det gjelder sånt, og jeg har vel egentlig ikke tenkt på den delen i det hele tatt på et par dager. Men jeg ser det er flere i tråden som nevner det som alternativ inngang, så det er vel ganske sannsynlig. En skal vel få beskjed av han karen i Citadel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå