Alliha Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) halp! eg har ingen lyd i vats eller pip-boy :S nokon som har idèar om kva som kan ver gale? eg leste noko om at ogg-filer skulle var assosiert med wmp, men det hjalp ikkje. Meir enn det sto det ikkje... edit: nå var lydane tilbake :S weird edit2: nå er dei vekke igjen, bare nokre få i vats som er der.. Endret 19. november 2008 av alliha Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 The Escapist - zero punctuation: http://www.escapistmagazine.com/videos/vie...n/420-Fallout-3 Fallout 3 review Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) The Escapist - zero punctuation: http://www.escapistmagazine.com/videos/vie...n/420-Fallout-3 Fallout 3 review Fantastisk og samtidig den beste reviewen jeg har sett om F3 så langt. Men jeg klarer likevel å slå i hjel utrolig mange timer med spillet, selv om det er litt som skuffer. =) Endret 20. november 2008 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 The Escapist - zero punctuation: http://www.escapistmagazine.com/videos/vie...n/420-Fallout-3 Fallout 3 review Fantastisk og samtidig den beste reviewen jeg har sett om F3 så langt. Men jeg klarer likevel å slå i hjel utrolig mange timer med spillet, selv om det er en del som skuffer. =) hva er det som skuffer i spillet? Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Utility door i National Guard Deopt, hvordan kommer jeg inn der? står at den blir activited elsewhere, trur det er en bobblehead der inne Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Utility door i National Guard Deopt, hvordan kommer jeg inn der? står at den blir activited elsewhere, trur det er en bobblehead der inne Det er en bryter i etasjen over ved veggen.Det finnes en bubbelhead der inne og mye våpen,ammo etc.Du kan sjekke på You tube,søk på fallout3 bubbelheads.locations 1 og 2 viser alt du trenger å vite.Hjalp meg mye da jeg manglet 3-4 stk. Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 og den brytern er på hvilken vanskelighetsgrad? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Alle reviewene til Yahtzee er fantastiske. Der har du en smart og vittig måte å anmelde på. Ikke bare slenge random dritt. Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 og den brytern er på hvilken vanskelighetsgrad? ingen vanskelighetsgrad,det er en spake du drar ned. Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 og den brytern er på hvilken vanskelighetsgrad? ingen vanskelighetsgrad,det er en spake du drar ned. Fant det nå, vanskelige greier Men tusen takk, har bare 3 igjen nå Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 noen som vet hvor jeg skal levere fingrene som good person? trur folka het Regulators Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Du får det jo opp på kartet. Overraskende nok Regulators HQ som ligger ikke langt unna Junkyarden og den flotte byen med de to superheltene Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Du får det jo opp på kartet. Overraskende nok Regulators HQ som ligger ikke langt unna Junkyarden og den flotte byen med de to superheltene du mener Antagonizer og Mechanits? Hehe, mer av dem har draktene in the crip in megaton da, fett og løpe rundt som maur Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Kaster ut masse spørsmål jeg, for jeg lurer på mye Noen som vet om et sted jeg kan få penger for scrap metal? Han i Megaton er jo sporløst borte :s Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Kaster ut masse spørsmål jeg, for jeg lurer på mye Noen som vet om et sted jeg kan få penger for scrap metal? Han i Megaton er jo sporløst borte :s i Museum of History,underworld er det en som tar imot men tror du får 1 steampack for hvert femte scrap du gir til ham.bruk wait i M egaton,muligens gamlingen dukker opp,skjedde med meg.Fant forresten Lucy West død i Megaton,heldigvis etter jeg fikk brevet så det ødela ikke questen.Hvis noen vil ha litt action kan dere ta den bamsen som ligger i en handlekorg blant veltede jernbarnvogner utenfor Jury metro station(er ikke helt sikker på navnet).Jeg kan love en STOR overraskelse,fikk meg en støkk der ja. Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hvis noen vil ha litt action kan dere ta den bamsen som ligger i en handlekorg blant veltede jernbarnvogner utenfor Jury metro station(er ikke helt sikker på navnet).Jeg kan love en STOR overraskelse,fikk meg en støkk der ja. Fant ikke jeg :S Lenke til kommentar
Bata Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Outcasts gir bedre betalt for scrapmetal og det heter STIMPACKS Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Verdt å kjøpe dette spillet til 360 for 400kr? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 I aller høyeste grad Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Verdt å kjøpe dette spillet til 360 for 400kr? Ville heller anbefalt PC dersom du har kraftig nok PC. Spillet er mye penere, og mods gjør at du har mer muligheter i fremtiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå