Core-1 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 inne på rommet til Eulogy Jonas, bak trappa ligger det 5 stykk Nuke Cola Quantom og masse Vanlig nuke Cola.... Greit og vite hvis du prøver og ta en viss mission Noen som vet om andre steder som har Quantom? Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Mikrogekk: ang armors: T-51b armoren er ikke bare, bare å få tak i. Du må prate med Crowley i Underworld, får så å få tak i alle nøklene fra folkene han ber deg drepe (du trenger bare å drepe tenpenny så vidt jeg husker) så istedet for å gi nøklene til han så drar du til fortet (husker ikke hvor det er) og bruker nøklene for å få tak i armoren. Tesla armor finner du på Enclave folk så du må komme langt nok i main questen. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Enig bone, er litt sånn at jeg ser på hver eneste spoiler som ikke har noe annet rundt. Fordi nyskjerrigheten tar over. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Godt å høre du er enig, men for meg er det litt omvendt.. Jeg kikker ikke på ting som bare står i spoiler, i frykt for å se noe jeg ikke vil.. Men, jeg har jo kommet et stykke jeg også.. Har spilt i 55 timer +, og er på vei mot level 13.. Så, den som skriver KUN ting i spoiler "risikerer" jo å ikke få hjelp på det han/hun lurer på, av meg.. da jeg ikke kommer til å kikke i spoileren! Så selv synes jeg jo at man kan skrive f.eks hvilken level man er i; for da har man en viss pekepinn på hvor den og den personen er i løypa i forhold til en selv.. og eventuelt quest-navn, eller en annen "topic", så man selv kan bedømme om man vil kikke, eller ikke.. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Det er jeg enig i. Nå er jo jeg helt ferdig med MQ og andre ting er ikke sikker på hvor lang tid jeg har brukt. Men sånn som det er, så er nesten ingenting farlig å lese for meg. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hmm, jeg har hørt at når man er ferdig med hovedoppdragene så kan man ikke spille videre? Isåfall kan noen si hva navnet på siste hovedoppdrag er? Lenke til kommentar
camxer Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Edit: hah, feilpostet:P Endret 19. november 2008 av camxer Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Flere som har problemer med crash i dette spillet? Jeg kommer helt til menyen hvor du velger "New Game", "Load" o.l. Men prøver jeg å starte et nytt game, crasher det under loadinga. Hva kan problemet være? Kjører Windows Vista. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hos meg så kræsjer spillet først etter en 5 timers tid. Men det er ikke påklagelig. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hos meg kræsjer det sånn ca hver 8-10 gang jeg starter de opp, men da før det har fått starta opp skikkelig. Altså, no biggie. Kjører også Vista. Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hmm, jeg har hørt at når man er ferdig med hovedoppdragene så kan man ikke spille videre? Isåfall kan noen si hva navnet på siste hovedoppdrag er? "Take it back!" Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hmm... Skjønner ikke dette. Alle folk jeg kjenner som brukker vista til dette spillet slitter med krashing og sånt, men ikke jeg. Jaja ustabil pc sier jeg:P Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Da var jeg ferdig med mainquesten. Sava rett før siste quest for å spille mer, men tror heller jeg starter en ny en. Denne charen jeg har gjennomført mainquesten med er alt for "random". Skal starte en ny med mer spesialisering, ettersom jeg ikke helt i begynnelsen "tok" dette. Slutten Skuffet egentlig. Selv om siste questen var utrolig stilig, ble det alt for lett alt for lett, da roboten drepte så og si alt. Også endingbildene m/stemme var skuffende. Hadde forvente noe mer egentlig. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg gruer meg veldig til slutten, merker jeg. Så jeg prøver finne så mange sideoppdrag som mulig nå Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Fallout 4? http://news.softpedia.com/news/Peter-Hines...t-4-91570.shtml Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Fallout 4? http://news.softpedia.com/news/Peter-Hines...t-4-91570.shtml Fallout 4 har vel vært konfirmert lenge? Står jo også 7 august på den linken, så er vel ikke noe spess nytt. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Det blir sikkert digg det og! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 allright! håpe dei satse på eit spel som varer lenger då! Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Og at du kan spille etter main questet... Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Diskusjon vedrørende Fallout 4 tas i Fallout 4 tråden ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå