Sameboe Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Da er Fallout 3 og rosa kontroll til 360 handlet inn, bare å vente på at den kommer hjem fra behndling hos Microsoft nå Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Okei, har nå redda her Fawkes, men han sa han skulle "chille" på Museum of History, men han ser ikke ut til å være der. Hvor er han? Har venta et par døgn uten at han dukker opp. Går latterlig mye bedre nå, men føler at jeg kanskje har gjort litt for mye iforhold til hva jeg "tjener" på å lage en ny slem karakter . Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 har hjulpet til i megaton med å fikse vannlekkasjene, men nå finner jeg ikke han gamle mannen som gav meg oppdraget... any help ppl? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 hvordan tetter man lekkasjer? hvor mange er det? har ikke prøvd eller sjekket, skal vel det med tida og... Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Da har vel jeg solgt 3 bøker på en gang eller noe Og trodd at jeg fikk 300 Caps for en bok. Sett feil sikkert Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 hvordan tetter man lekkasjer?hvor mange er det? har ikke prøvd eller sjekket, skal vel det med tida og... Når du finner den står du nær og trykker A. Det er 3 stykker Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Da så... Men er ikke han i det Water plant ett eller annet... Der de rensker vann? Han mannen som ga questet altså... Endret 16. november 2008 av Lolli Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Han var der ihvertfall hos meg. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Tror nok han er der, ja... Gir mening for meg iallfall, iom at han ville at vi skulle fikse vannlekkasjer, og jobba på et vannrenseverk eller hva fetta det var Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Han kan være i Vannhuset til høyre for ingangen eller i Moriartis Bar med pils i lanken. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Noen som kan hjelpe? Jeg jobber for slaver'a nå og skal hente han karen i riverty city(eller hva det heter). Haka er at alle blir mot meg med en gang jeg gjør det. Er det noen måte å gjøre det på uten at dette skjer? I tillegg har hu dama i tenpenny forsvunnet helt, uten at jeg har gitt henne til slaverne. Hu vises ikke på kartet heller. Noe å gjøre med det? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Noen som har tips til et sted jeg kan tjene noen raske caps? SNakk med sjefen for sikkheten i tenpenny tower. 500 caps for å drepe noen ghouls, 700 hvis du ahr litt speech. Du får bittelitt lavere karma men gi litt penger til CHurch of Atom gutta så er du ajour. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Noen som har tips til et sted jeg kan tjene noen raske caps? SNakk med sjefen for sikkheten i tenpenny tower. 500 caps for å drepe noen ghouls, 700 hvis du ahr litt speech. Du får bittelitt lavere karma men gi litt penger til CHurch of Atom gutta så er du ajour. Er du nødt til å ha sprengt megaton da? :S Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 har lett i hele megaton og han mannen som gir oppdraget om å fikse vannsystemet er ingen steds å se... har vert over alt Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Du har ikke drept ham? O.O Endret 16. november 2008 av Lolli Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 har lett i hele megaton og han mannen som gir oppdraget om å fikse vannsystemet er ingen steds å se... har vert over alt Vent litt i huset hans, men kan hende han er død også, er noen her som har hatt problemer med at han faller ned fra det slitne gelenderet når han er ute å røyker. ^^ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Arlington Library. Der er det en dame fra Brotherhood of steel som gir deg 300 caps pr. Pre-war book. Takk. Hvor sånn ca ligger det? SNakk med sjefen for sikkheten i tenpenny tower. 500 caps for å drepe noen ghouls, 700 hvis du ahr litt speech. Du får bittelitt lavere karma men gi litt penger til CHurch of Atom gutta så er du ajour. Har gjort, og får ikke gjort. For de finnes vel bare i Megaton? Er du nødt til å ha sprengt megaton da? :S Kan vel funke uten, men jeg vil tro det er lettere å komme inn i Tenpenny om du har gjort det. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Har gjort, og får ikke gjort. For de finnes vel bare i Megaton? Kan vel funke uten, men jeg vil tro det er lettere å komme inn i Tenpenny om du har gjort det. Du kan donere til kirka i Rivet City, om du har Purified water kan du gi det til tiggerne og få 50 (?) karma per. Kom fint inn i Tenpenny Tower uten å sprenge Megaton, fikk oppdraget om å drepe Roy og Mr. Browler (om jeg ville, han døde uansett, av meg ). Leter enda etter Fawkes, hvor erh an lokalisert når han ikke ville bli med meg etter å ha sluppet ut av (sted)? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Mja, vetkje helt om jeg gidder styre med god karma. Selv om det selvfølgelig hadde vært kjekt om det ikke var en pris på hodet mitt. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Basskuk: Om du blir skikkelig ond så vil gode folk drepe deg og om du blir skikkelig god så vil onde folk drepe deg chokke: Du må ha masse karma for å få fawkes med deg. Han vandrer en del rundt i ødemarken på egenhånd, men om du tar mainquesten så dukker han opp utenfor memorialen mot slutten. og nei, man trenger ikke sprenge megaton for å komme inn i tennpenny tower. Bare for å få leilighet der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå