Konstabel Snabel Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg sendte min Dogmeat hjem jeg, fordi jeg var på vei inn i et farlig område. Et par minutter senere fikk jeg opp beskjeden "dogmeat has died" ... Wtf!? Måtte jeg ha eskortert ham ned? Regna med at utviklerne hadde tatt den enkle veien ut, og at Dogmeat ville synlig løpe til han var utenfor min synsrekkevidde i spillet, for så å magisk dukke opp ved vault 101. Her har visst utviklerne valgt å ta den realistiske utveien. Bollocks! Dama, som er en innbitt hundeelsker, ble selvfølgelig dritsint på meg. Jeg hadde nemlig et par minutter før vist hvor "søt" hunden var, før den så gikk hen å døde brått og egoistisk Life's hard! Virker som at når folk skal dra noe sted, at de løper dit. Så, når det gjelder den ubrukelige bikkja som tåler lite så foretrekker jeg å eskortere den. :!: Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Fått en supermutant med plasma rifle som venn... han er udødelig virker det som. Edit - Plasma mitralijøse Endret 16. november 2008 av Cri Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Han er syk. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ikke mobb kameraten min ! Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 hu brotherhood of steel dama er vel og så godt som udødelig.. ga henne en enclave hjelm og en gatling laser.. Spiller på very hard, men likevel tåler hun cirka evig Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Gidder noen og spoile for meg ossen man slukker "source fire ants?" Hadde vært knall for jeg skjønner ikke.. Endret 16. november 2008 av Plizket Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Gidder noen og spoile for meg ossen man slukker "source fire ants?" Hadde vært knall for jeg skjønner ikke.. Her Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Hu dama?... døde med en gang, jeg møtte noen leiesoldater som lissom skulle ta meg og hu døde først av alt. Edit: Men jeg ga henne ikek noe hjelm eller våpen da.. kanskje derfor Endret 16. november 2008 av Cri Lenke til kommentar
AtomicMoog Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg har lest at flere har opplevd problemer i PS3-versjonen når du skal ta GOAT-testen tidlig i spillet, men ikke akkurat som hos meg: Bildet fryser, og PS3'en blir helt låst. Jeg får bare et veldig rotete menybilde opp når jeg restarter konsollen, og må la den stå avslått en stund. Har prøvd på nytt, og det samme skjer på nøyaktig samme tidspunkt: Når jeg skal svare på spørsmål 8, etter at svaralternativene kommer opp på skjermen. Noen som har tips eller råd? Jeg fryktet at konsollen på nytt hadde tatt kvelden, bare 2 dager etter at jeg fikk den tilbake fra service, men så leste jeg på diverse forumsider at det var en del problemer knyttet til akkurat denne delen av spillet. Svar mottas med takk! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Fallout 3, for ett spill! Det er første gang jeg virkelig har blitt fanget av et rollespill! Oblivion har ikke sjans i havet til å nå opp til Fallout 3, som har en perfekt mix av musikk, atmosfære, våpen, gørr og ødelagte områder. Utrolig! Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Fallout 3, for ett spill! Det er første gang jeg virkelig har blitt fanget av et rollespill! Oblivion har ikke sjans i havet til å nå opp til Fallout 3, som har en perfekt mix av musikk, atmosfære, våpen, gørr og ødelagte områder. Utrolig! Fallout 3 er fantastisk. Men det synes jeg om Oblivion også Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg synes forsåvidt at Oblivion er ett flott spill, men det er liksom noe som mangler, men jeg klarer bare ikke helt finne ut hva Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 All form for sjarm, progresjon og påvirkning av verden? Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg pratet med han ene bartenderen i Underworld og avtalte å kverke ei serveringsdame slik at jeg overtok livvakten hans. Men jeg får jo aldri sjans på å drepe dama uten at hele byen går mot meg. Tips og triks? jeg bare lukka døra jeg Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Men kan noen gi meg no tips på hvor jeg kan finne bobby pins?trenger det virkelig...har sånne slemme slavedrivere det? Noen med tips? ] Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Fått en supermutant med plasma rifle som venn... han er udødelig virker det som. Edit - Plasma mitralijøse eg og har nettopp fått han, min første kompanjong. men, hvis eg bruke fast travel, blir han med? eller går han åleine heilt fram? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Han blir med, fast travel er forsåvidt bare spoling av vanlig fart. Så han går like raskt ved siden av deg. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg pratet med han ene bartenderen i Underworld og avtalte å kverke ei serveringsdame slik at jeg overtok livvakten hans. Men jeg får jo aldri sjans på å drepe dama uten at hele byen går mot meg. Tips og triks? jeg bare lukka døra jeg Jeg gikk meg en tur på et annen oppdrag, når jeg da en gang kom tilbake til underworld stod akkurat denne dama på utsiden av døren til underworld og tok en røyk eller noe. Hun ble ikke ferdig med den røyken ... hihi Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) bra greit spill. eneste som irriterer meg er at.. spillet slutter helt etter mainstory ....blah... oblivion er jo fortsatt bedre synest da jeg. Endret 16. november 2008 av xitto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå