Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om du sprenger Megaton,
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
så har du i hvert fall Tenpenny Tower som er et vennlig sted. Hvor du kan kjøpe medisiner, våpen, ammo, anna stæsj og hvile deg. Dessuten kan du få no fler oppdrag der.

Hvilke oppdrag? Annet enn the Tenpenny Tower (drepe/få Roy Ghoul m.f. til å flytte in)?

Lenke til kommentar

Det er flere byer i spillet og er enda flere mindre bosetninger. Selve Washington sentrum er fult av fiender ja, men det er ikke en by egentlig, bare masse ruiner. I Washington Sentrum kan du derimot finne byen Underworld inne i et av museumene.

Ellers er det ikke noe mangel på byer, plasser å kjøpe ting, plasser å få oppdrag, etc.

Lenke til kommentar
Noen som gidder å tegne på kartet det ble linket til på forrige side hvor jeg kan få kjøpe noen skikkelig våpen og ammo? Trenger noen scoped 44 pistoler så jeg får reparert den jeg har, pluss ammo.

Ammo til den er ikke-eksisterende, samme med ammo til huntingrifle. Ammo til chinese assault-rifle og hagle derimot.

Får spørre om en spoiler da.

Hva er inne i fort independence? Annet enn haugevis av syke tullinger med flammekaster og power armour. Snakker om de som ikke er med i brotherhood of steal, slags outcast.

De bjørnene er rimelig effektive, om en tar del 2 på den perken, kan en ha med seg flere bjørner da (yru gaiu eller hva svarte de heter), en slakter jo to talon-folk uten store problemer?

Lenke til kommentar
Skal ta den som neste siden jeg endelig har fått til å putte nok til at luck er 5, sløsing? jada..

Men kan en ta med seg ville dyr? :)

om du har 5 på luck må du jo ha finesse... meget kjekk..

Når det gjelder spoileren du skrev over tror jeg det er følgende:

Tror det ligger en oppgradert power armor innenfor den låste døren en plass.. du får oppdrag om å gå dit.. husker ikke hvor :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...