kjermy Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hvordan er de andre byene? Hørte at Washington DC bare var fullt av fiender osv Er alle andre byer sånn? Er det jeg har hørt, og grunnen til at jeg la vekk spillet en stund... Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hvordan er de andre byene? Hørte at Washington DC bare var fullt av fiender osv Er alle andre byer sånn? Er det jeg har hørt, og grunnen til at jeg la vekk spillet en stund... Haha! Så du legger vekk spill utifra det andre folk sier, istedenfor å gjøre dine egne meninger om ting? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Om du sprenger Megaton, Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor så har du i hvert fall Tenpenny Tower som er et vennlig sted. Hvor du kan kjøpe medisiner, våpen, ammo, anna stæsj og hvile deg. Dessuten kan du få no fler oppdrag der. Endret 14. november 2008 av basskuk Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Om du sprenger Megaton,Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor så har du i hvert fall Tenpenny Tower som er et vennlig sted. Hvor du kan kjøpe medisiner, våpen, ammo, anna stæsj og hvile deg. Dessuten kan du få no fler oppdrag der. Hvilke oppdrag? Annet enn the Tenpenny Tower (drepe/få Roy Ghoul m.f. til å flytte in)? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Er jeg ikke helt sikker på. Valgte å finne GNR etter at jeg var ferdig med det oppdraget. Såå, det er vel mulig det bare er ett, men et sted å chille, kjøpe våpen/ammo og medikamenter er jo kjekt. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Det er flere byer i spillet og er enda flere mindre bosetninger. Selve Washington sentrum er fult av fiender ja, men det er ikke en by egentlig, bare masse ruiner. I Washington Sentrum kan du derimot finne byen Underworld inne i et av museumene. Ellers er det ikke noe mangel på byer, plasser å kjøpe ting, plasser å få oppdrag, etc. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Nei. Veit ikke om noen så på kartet jeg linka til på forrige side, men med tanke på antall steder man kan oppdage, tviler jeg på at jeg vil få for lite å gjøre dersom jeg ikke gidder hovedoppdraget en dag eller to Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 plasser å kjøpe ting, plasser å få oppdrag, etc. Noen som gidder å tegne på kartet det ble linket til på forrige side hvor jeg kan få kjøpe noen skikkelig våpen og ammo? Trenger noen scoped 44 pistoler så jeg får reparert den jeg har, pluss ammo. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Men kan noen bekrefte/avkrefte at det er flere byer enn kun megaton? Ja det finnes flere store byer enn Megaton med innebyggere, hvertfall en til jeg vet om, har ikke kommet særlig langt i spillet, utforsker ting og tang. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Kan man ikke stille automatvåpen til halvautomat? Ønsker 1-shot, 3-shot, full-auto. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Ja, det finnes mange byer, flere større enn megaton. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 hvilken byer skal dette være? RIvet City er større, men det er også den eneste som er større enn Megaton. De andre kan knapt kalles en liten camp.. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hvor er hvelv 83? Vil ta en snarvei i spillet. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Noen som gidder å tegne på kartet det ble linket til på forrige side hvor jeg kan få kjøpe noen skikkelig våpen og ammo? Trenger noen scoped 44 pistoler så jeg får reparert den jeg har, pluss ammo. Ammo til den er ikke-eksisterende, samme med ammo til huntingrifle. Ammo til chinese assault-rifle og hagle derimot. Får spørre om en spoiler da. Hva er inne i fort independence? Annet enn haugevis av syke tullinger med flammekaster og power armour. Snakker om de som ikke er med i brotherhood of steal, slags outcast. De bjørnene er rimelig effektive, om en tar del 2 på den perken, kan en ha med seg flere bjørner da (yru gaiu eller hva svarte de heter), en slakter jo to talon-folk uten store problemer? Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Skaff deg heller perken som gjør at du finner mer ammo? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Skal ta den som neste siden jeg endelig har fått til å putte nok til at luck er 5, sløsing? jada.. Men kan en ta med seg ville dyr? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Skal ta den som neste siden jeg endelig har fått til å putte nok til at luck er 5, sløsing? jada.. Men kan en ta med seg ville dyr? om du har 5 på luck må du jo ha finesse... meget kjekk.. Når det gjelder spoileren du skrev over tror jeg det er følgende: Tror det ligger en oppgradert power armor innenfor den låste døren en plass.. du får oppdrag om å gå dit.. husker ikke hvor Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Ammo til den er ikke-eksisterende, samme med ammo til huntingrifle. Ammo til chinese assault-rifle og hagle derimot. Jaktrifle ammo har jeg masse av, bare å ta en tur i DC og drepe raiders og mutants så får en mye av det. Ammo til sniperen da? Lenke til kommentar
jaws733 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Litt off-topic, men allikevel.... Her er en fyr som kanskje har tiltet etter å ha spillt litt mye Fallout3 http://itpro.no/art/13346.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå