Core-1 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 to opplevelser jeg hadde som rulla litt i magen.... Første gang jeg så ant queen slutten av Those mission og det andre skjedde akkurat nå, går rolig og sikler på grafikken da plutselig en Giant Scorpion går til angrep på 4 Bramhin( det var rått parti merka jeg) men etterpå bynte den og løpe etter meg, eller rettere sagt rett MOT det var ekkelt Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hvordan fungerer lommelykten på pip-boy'en? Har hørt folk snakker om den. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) 3-4 knæckers i trynet med assault shotgun, så ligger den å spreller! hihi Sluttet å spille forresten, ca. 35timer, level 20, 120 locations på kartet, ca 750 creatures drept + ca 100 mennesker, halvveis i mainquest. Aleksanderro: Min knapp for å åpne pipboy er TAB. Vil jeg ha på lykt holder jeg inne TAB i 2 sekunder. Samme med reload-knappen. Holder du den inne setter du gunneren i holsteret, og du løper raskere. Endret 14. november 2008 av jale Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hvordan fungerer lommelykten på pip-boy'en? Har hørt folk snakker om den. fornøyd med den, men virker som den slår seg av automatisk noen ganger....noen andre som har opplevd det? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Hvordan fungerer lommelykten på pip-boy'en? Har hørt folk snakker om den. Hvordan den fungerer? Tenker du da på hvordan du slår den på? Hvis ja, så slår du den på ved å holde inne B (360) eller O (PS3). Edit: Har forøvrig ikke opplevd at den har skrudd seg av automatisk. Mulig den gjør det når man går ut i dagslys, men det gjør jo ikke noe. Endret 14. november 2008 av qweac Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Fallout 3 er en fornærmelse mot de 2 første. I fucking hate Bethesda. Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Fallout 3 er en fornærmelse mot de 2 første. I fucking hate Bethesda. HÆ? den må du forklare bedre, MYE bedre Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hvordan fungerer lommelykten på pip-boy'en? Har hørt folk snakker om den. Hvordan den fungerer? Tenker du da på hvordan du slår den på? Hvis ja, så slår du den på ved å holde inne B (360) eller O (PS3). Edit: Har forøvrig ikke opplevd at den har skrudd seg av automatisk. Mulig den gjør det når man går ut i dagslys, men det gjør jo ikke noe. Hehe, ja tenker på hvordan man slår den på. Men nå har jeg verken 360 eller PS3, altså jeg spiller PC-versjonen. Så om noen vet hvordan man får på lykten der så hadde jeg vært takknemlig. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hold inn Tab Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Forresten, noen som vet hvor jeg kan få i tak i fission battery og Crutch?(hva er det siste forresten? Trenger for og lage mitt fjerde våpen, railway rifle Endret 14. november 2008 av Microgekk Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Crutch er krykke Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Crutch er krykke litt flau nå merker jeg, men jeg er nok tilgitt hos en lege da kansje? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hvor mange locations finnes det i fallout 3? Synes jeg har vært sinnsykt mange plasser! Har oppdaget 73 locations nå. Noen som har oppdaget over 100 stk eller? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Fallout 3 er en fornærmelse mot de 2 første. I fucking hate Bethesda. Nja, det er nå i det minste bedre enn Fallout: Brotherhood of Steel. Lenke til kommentar
Livert Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Forresten, noen som vet hvor jeg kan få i tak i fission battery og Crutch?(hva er det siste forresten? Trenger for og lage mitt fjerde våpen, railway rifle Mener jeg nettopp så det i et skap i den oversvømte metroen sør på kartet Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Forresten, noen som vet hvor jeg kan få i tak i fission battery og Crutch?(hva er det siste forresten? Trenger for og lage mitt fjerde våpen, railway rifle Mener jeg nettopp så det i et skap i den oversvømte metroen sør på kartet etter mye om og men og mange timer med leiting får jeg plutselig batteriet etter og ha drept en robot....føler meg litt snurt nå ja mangler bare krykker nå....hehe noen som vet hvor mange våpen man kan lage? sett gjerne svaret i spoiler tag Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hvor mange locations finnes det i fallout 3? Synes jeg har vært sinnsykt mange plasser! Har oppdaget 73 locations nå. Noen som har oppdaget over 100 stk eller? Lurer på det samme, har selv oppdaget rundt 70-80 plasser. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Her er det et kart som viser alle sammen. Om noen er forferdelig nysgjerrige (sånn som meg). Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Fallout 3 er en fornærmelse mot de 2 første. I fucking hate Bethesda. Nja, det er nå i det minste bedre enn Fallout: Brotherhood of Steel. Det har da absolutt ingen betydning Har hatt mye moro med Fallout 3, og det er et av høydepunktene i år uten tvil, men det når verken Fallout eller Fallout 2 opp til anklene i mine øyne. Det jeg er mest skuffet over er de flaue forsøkene på å følge opp humoren fra de første spillene. Det er også utrolig mye malplassert banning som jeg synes ødelegger innlevelsen en god del. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 BoS er da ikke så ille, det er bare ikke helt "fallout". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå