Mann_Av_Gull Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 du gjør nøyaktig det som står i questen, du går inn i Anchorage War memorial og plaserer den observeren inne i en spawning pod. prøv deg fram. Så var det det.. Hvordam ser en spawning pod ut? Hvor befinner den/de seg? De ligner/er noen egg som ligger i vannet helt i bunnen av Anchorage War Memorial. Der finner du noen små basseng med Spawning pod/egg. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hvis ikke jeg tar feil så må du lære å reparere alt selv. For å få reparere det til det fulleste. Har i hvertfall ikke sett noe mer enn 70 % Hmm, hvordan reparere jeg våpen selv? Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hvis ikke jeg tar feil så må du lære å reparere alt selv. For å få reparere det til det fulleste. Har i hvertfall ikke sett noe mer enn 70 % Hmm, hvordan reparere jeg våpen selv? Du tar frem Pipboy, tar frem våpenlista, og hvis du har 2 av samme våpen så kan du trykke 'R' tasten når du har markert ett av de 2 våpnene. Så velger du å bruke det andre for å reparere det første. Og da forsvinner det andre og det første blir i bedre stand. Kommer ann på hvor høy repair skill du har på hvor mye du kan reparere våpenet. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Noen som vet om noen fordeler ved å være nøytral? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Ah, takker OcMax! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Noen som vet om noen fordeler ved å være nøytral? Leste i et intervju at hvis du er ond blir du jaktet på av noen som prøver å bekjempe dette, og samme hvis du er veldig god. Eneste måten å forhindre dette på er å være nøytral, men enkelte godtar kun at du er veldig ond/god for å gi deg oppdrag. Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Noen som vet om noen fordeler ved å være nøytral? Leste i et intervju at hvis du er ond blir du jaktet på av noen som prøver å bekjempe dette, og samme hvis du er veldig god. Eneste måten å forhindre dette på er å være nøytral, men enkelte godtar kun at du er veldig ond/god for å gi deg oppdrag. Jeg har fått dusør på hodet mitt hos Talon Mercenary Co. fordi jeg er for snill.. De sa vel noe sånt som "too bad, du kunne blitt en god leiesoldat", så er vel muligens noen missions hos dem man mister om man er for snill. Lenke til kommentar
veritas86 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Noen som vet om noen fordeler ved å være nøytral? det er en perk som gir deg 30 i speech som funker når du er nøytral. og angående alle som ikke liker hvordan slutten ender i dette spille og at man ikke får spille videre når man er ferdig med main questen. bør huske at det er akkurat d samme i dei andre fallout spillene. slutten stoper brått. ha vorre litt tåpeli og spilt etter man er ferdig med main questen for da måtte jo hele delen der du spiller ha blomstret og sånt og da ha det mistet helle fallout sjarmen Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 I Fallout 2 kan man spille etter at hovedhistorien er ferdig. Der blir det faktisk oppmuntret gjennom bla. en gjenstand som øker ferdighetsnivået ditt med én hver gang du trykker på den, som man får tilgang til etter at spillet er "ferdig". Lenke til kommentar
veritas86 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 kan vell stemme en del år siden jeg spilte d. men slutten på nr 2 får en anna konsenkvens av verden en det nr 3 gjør Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Lurt å ta mest mulig sideoppdrag før man fullfører mainquesten pga. at spillet slutter da. I Oblivion kunne man fortsette å spille etter Mainquesten. Synes det var litt kult. Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Fant alien blaster og en liten grønn mann ved en krasjlandet ufo men skal nevnes jeg savnet Elvis bildet..... Alien blaster rocker stoooort! Deathclaws 1 til 2 hits Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Kjøpte dette spillet i dag, og inntrykkene er delt. Det er grisevakkert, stemningen når du kommer ut er fantastisk, og omkledningsmulighetene er underholdende. Det jeg sliter mest med er ammo, jeg klarer ikke ta over det supermarkedet grunnet mangel på det, har faktisk gått tom og overalt møter jeg kuer, bikkjer eller sånne dumme dyr. Det kan ha noe med at jeg har begynt på oppdraget med fire ants ? Hvilke alternativer har jeg isåfall? Kan da alltids begynne på nytt og kanskje velge en litt smartere rekkefølge, men hadde ikke sagt nei takk til mer ammo nå . Synd at sjerrifen i Megaton ble skutt, men heftig våpen han hadde. Endret 11. november 2008 av chokke Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 tidlig i spillet bør man vel løpe unna fire ants isteden for å prøve å drepe dem Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 tidlig i spillet bør man vel løpe unna fire ants isteden for å prøve å drepe dem Slik gjorde eg: Det ligge massevis av granatar rundt omkring i det området. I ein container bak ein "diner", rett ved der guten gjømmar seg blant anna. Granatane funkar gull når du skal drepe Fire Ants, spesielt Fire Ants Soldiers og Warriors:D Vanleg 10mm funkar greit på dei vanlege. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) viktig å starte kampene fra sneak så ofte som mulig når du skal ta fire ants i starten av spillet.. Da får du hvertfall inn en skikkelig crit. Jeg var heldig og fikk combat shotgun før jeg gikk inn der.. og kombinert med sneak gikk det ganske greit selv på very hard.. Men som andre har sagt, miner, granter, bottlecap mines.. hiv det ut Endret 12. november 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Når vi er inne på Fireants. Har drept en haug, men finner ikke denne grunnen til at de er der? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Du må ned i den ene subway'en som er der... Helt i bunnen finner du... ...naboen til han guttungen (som bodde i sjulet på utsiden av huset). Han har en lab nedi bunnen av subwayen. Han hadde tenkt å forminste de store maura, men noe gikk feil, og han ga de heller mulighet til å spy ild idiot. Du finner også en gigantisk maur og noe greier... Blant annet en slags puls-generator som du skal slå på, som gjør at alle maurene angriper hverandre. Endret 12. november 2008 av jale Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg var heldig og fikk combat shotgun før jeg gikk inn der.. Jeg var heldig og fikk fatt på flammekasteropplegget før jeg kom dit. Ellers har jeg også erfart at tire iron er effektivt når det kommer til hunder og sånt, chokke. De dør fort, og man sparer ammo. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Ellers har jeg også erfart at tire iron er effektivt når det kommer til hunder og sånt, chokke. De dør fort, og man sparer ammo. Hehe, ga egentlig opp den saven og begynte fra nytt etter du kommer ut av luka, går så latterlig mye bedre. Istedet for å ligge på 80-100 caps og ikke ammo har jeg nå nærmere 1100 caps og nærmere 200 ammo til 10mm og laserpistol. Har da ikke gjort fire ant-opplegget enda, gjør kapittel 1 i boka enn så lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå