Xander^ Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 er det sant at man ikke kan fortsette å spille småoppdrag og utforske etter at man har spilt ferdig main quest? jepsipepsi Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Ja, stemmer. Har lest en del på andre forum at ved å gjøre dette, altså fullføre "traquility lane" questen, skipper man en ganske stor del av mainquesten. Har ikke særlig lyst til det:( I og med at "Tranquility Lane" er en del av main-questen tror jeg neppe du skipper noe. Det er dog to måter å gjøre "Tranquility Lane" på. Og til dere som synes det er for få leveler; høyne max-level da vel! Console (|) -> skriv: setgs iMaxCharacterLevel ### -> bytt ut ### med ønsket max-level du kan nå. Hæ seriøst funker dette? I så fall så hadde det vert sjefz da kan du jo få wildt med perks og skillpoints Hvis det er "sjefz", så er det mest fordi spillet ikke lenger tar slutt progresjonsmessig på level 20. Høres ut som noe jeg skal prøve. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 får jo nesten maksa alt av skillpoints i utgangspuntet uten at den skal bruke cheats som det der Det synes ikke jeg. Hva er galt med å sette en høyere max-level? Du må fremdeles samle opp experience points for å levle. Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 får jo nesten maksa alt av skillpoints i utgangspuntet uten at den skal bruke cheats som det der Det synes ikke jeg. Hva er galt med å sette en høyere max-level? Du må fremdeles samle opp experience points for å levle. Dette er jo helt genialt kommer jo fort til level 20, å da mister du jo levling gleden. Kommer til å spille en god del timer til pga dette Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Elsker fallout 3. Men aldri spilt noen av de tidligere? Burde jeg kjøpe dem også? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg begynnte å spille dem et par uker før F3 kom ut og digger dem. Kom gjennom 1'ern og et godt stykke uti 2'ern. Så lenge du er en person som bryr deg mer om spillbarhet, enn grafikk så er de absolutt verdt å sjekke ut. De er annerkjent for å være blandt de beste RPG-ene noen sinne. Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Er på Level 11 nå. Har gjort en god del sideoppdrag og nå kommet et lite stykke ut i Mainquesten. Jeg skal definitivt ordne slik at jeg kan levle over 20 Skjønner ikke hvorfor de har satt en grense på 20. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Var just snakk om det.... Du kan sette opp maks levelen i consolen EDIT: Her var det jeg ville til: Og til dere som synes det er for få leveler; høyne max-level da vel! Console (|) -> skriv: setgs iMaxCharacterLevel ### -> bytt ut ### med ønsket max-level du kan nå. Endret 11. november 2008 av Lolli Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Er det noen måte og reparere våpnene hundre prosent? De plassene jeg vet som reparere kun til 50 prosent. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Hvis ikke jeg tar feil så må du lære å reparere alt selv. For å få reparere det til det fulleste. Har i hvertfall ikke sett noe mer enn 70 % Endret 11. november 2008 av Vaenas Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 halp? hei, ehmm... eg har eit lite problem, skal til vault 112, men på vei bort stoppa eg innom Megaton. Her har eg aldri sitt armory-et åpent, men satsa lukka og sjekka det ut, eg er vand med at den er locked og trenge 100 i skill for å få det til. Men denna gongen hadde eg ein eller annan nøkkel som gjorde at eg kom meg inn!! der står ein triggerhappy robot klar til å drepa meg, så eg stikke avgårde, men nå er absolutt _ALLE_ etter meg! ved magi veitt alle i heile verda om at eg ved eit uhell gjekk inn i eit hus eg hadde nøkkel til, og vil drepa meg! Kva skal eg gjere? siste saven er med technology museum, og det er eit stykke tilbake... blei litt mykje tekst, men så er det ikkje så kjekt å ha alle i verden etter seg Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Gjorde samme feilen selv alliha... Jeg måtte bare gi opp, og loade en tidligere save. Jeg klarte å gjøre det helt i begynnelsen av spillet. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Synd folkens men er ikke så mye å gjøre da. Bare å loade, Gjorde noe lignende i starten selv, men så saver jeg vært 15 min også da. Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Er jeg dum som ikke skjønner det ene oppdraget? Hva gjør man på: Place the observer in a spawning pod in the Anchorage War Memorial? Edit: Er snakk om Wasteland Survival Guide btw. Edit 2: Er inne på stedet, men vet ikke hva jeg skal gjøre Endret 11. november 2008 av LadyKatie Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) du gjør nøyaktig det som står i questen, du går inn i Anchorage War memorial og plaserer den observeren inne i en spawning pod. prøv deg fram. Endret 11. november 2008 av NothgaliC Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Hvis ikke jeg tar feil så må du lære å reparere alt selv. For å få reparere det til det fulleste. Har i hvertfall ikke sett noe mer enn 70 % halp?hei, ehmm... eg har eit lite problem, skal til vault 112, men på vei bort stoppa eg innom Megaton. Her har eg aldri sitt armory-et åpent, men satsa lukka og sjekka det ut, eg er vand med at den er locked og trenge 100 i skill for å få det til. Men denna gongen hadde eg ein eller annan nøkkel som gjorde at eg kom meg inn!! der står ein triggerhappy robot klar til å drepa meg, så eg stikke avgårde, men nå er absolutt _ALLE_ etter meg! ved magi veitt alle i heile verda om at eg ved eit uhell gjekk inn i eit hus eg hadde nøkkel til, og vil drepa meg! Kva skal eg gjere? siste saven er med technology museum, og det er eit stykke tilbake... blei litt mykje tekst, men så er det ikkje så kjekt å ha alle i verden etter seg Gjorde samme feilen selv alliha... Jeg måtte bare gi opp, og loade en tidligere save. Jeg klarte å gjøre det helt i begynnelsen av spillet. Gjorde akkurat det samme, og måtte loade en save fra en tidligere level. Men jeg leste en annen plass at du kunne løpe ut av byen, være litt unna faresonen en stund, for så å komme tilbake å ikke være "hatet" lenger. Endret 11. november 2008 av Phantasy Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) du gjør nøyaktig det som står i questen, du går inn i Anchorage War memorial og plaserer den observeren inne i en spawning pod. prøv deg fram. Fant det ut Endret 11. november 2008 av LadyKatie Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Gå inn døren som heter Service Entrance eller noe slikt, den ligger i vannlinjen. Ta til høyre med en gang veien skiller seg, og du finner en slags ansamling slimete kuler på bakken drøyt tjue meter innenfor. Du kan egentlig bare løpe inn, plassere den, og løpe ut igjen dersom du har tenkt til å unngå å drepe noe. Ellers fant jeg en pratende Power Armor i dag, og en mer sprudlende utgave av Mirelurks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå