Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Er det noen andre NPC-er jeg evt. kan finne Dart gun recipe + innredning til huset mitt?

Tror ikke du kan skaffe inredning til huset, men dart gun recipe selges hos en av karavanene.

Går fint ann å skaffe innredninger til huset :) .

Ja, men ikke etter at personen som har solgt det er borte, noe som er det vi diskuterer akkurat nå.

Endret av Wartom
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen andre NPC-er jeg evt. kan finne Dart gun recipe + innredning til huset mitt?

Tror ikke du kan skaffe inredning til huset, men dart gun recipe selges hos en av karavanene.

Ja, men ikke etter at personen som har solgt det er borte, noe som er det vi diskuterer akkurat nå.

Jeg har iallefall kjøpt innredningen min hos Crater Supply i Megaton etter at jeg fikk huset der, jeg vet ikke om det er denne du mener. Om du har sprengt Megaton, er så klart ikke det et poeng uansett.

Lenke til kommentar

Jeg har iallefall kjøpt innredningen min hos Crater Supply i Megaton etter at jeg fikk huset der, jeg vet ikke om det er denne du mener. Om du har sprengt Megaton, er så klart ikke det et poeng uansett.

Det er snakk om Tenpenny Tower her. NPC-en har stukket av. :C

Lenke til kommentar

Det er snakk om Tenpenny Tower her. NPC-en har stukket av. :C

Dette kan være fordi :

Når du lar ghoulsa innta tennpenny tower så forsvinner alle "forhandlerene" fordi de hater ghouls for mye. Så de stikker.

Burde kanskje heller drepe ghoulsa hvis du har leilighet i tennpennytårnet.

Lenke til kommentar

Herlig spill dette her må jeg si :)

Kun spilt noen timer og er level 5 nå, og har bare et spørsmål.

Er det galt om man drepte både sherrifen og Burke i baren under konfrontasjonen?

Ble litt triggerhappy og fyrte løs uten egentlig å tenke over konsekvensene.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Ja, jeg har vært der nede, og ut igjen... Var det noe spesielt der?

Gikk du ned i kjelleren og?

Ja

Vault 112

Ja, stemmer. Har lest en del på andre forum at ved å gjøre dette, altså fullføre "traquility lane" questen, skipper man en ganske stor del av mainquesten.

Har ikke særlig lyst til det:(

Lenke til kommentar

Kan godt hende... Du finner i hvertfall din far der nede. Jeg har ikke gjort noe av mainquesten jeg, og gidder ikke gjøre noe heller. Så min far trasket tilbake til DC. Jeg ble igjen i wasteland for å traske min egen vei. Han spurte om jeg ville være med å rense vannet, men jeg tenkte jeg har morsomere ting å gjøre enn å leke komunearbeider, så jeg takket pent nei. Første jeg måtte gjøre når vi kom ut fra garasjen var å redde faren min fra to store rad-scorpioner :p Pinglefar!

Nå gidder jeg snart ikke mer, er level 20 for lenge siden, har 110 locations på kartet og 36 timer spilletid...

Endret av jale
Lenke til kommentar
Far Cry 2 eller Fallout 3? Hvilket skal kjøpes? JA, vet det er to forskjellige typer spill, men må bare ha et nytt spill nå..

Når du spør i Fallout 3-tråden kommer det kanskje ikke som noe sjokk at folk anbefaler deg nettopp Fallout 3. :p Uansett, jeg vil anbefale Fallout. Har begge spillene du spør etter og Fallout er MYE bedre. Selvsagt to helt forskjellige typer spill, men uansett. Fallout 3 har jeg spilt i ca 30 timer nå. Far Cry 2 prøvde jeg bare 2-3 ganger før jeg la det bort. Prøver nå å bli kvitt det. Makan til drittspill... Er forøvrig ganske mange som liker det, men mange likte jo Assassins Creed også så. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...