Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Plages litt med main questet. Er på waters of life.

Hele vitenskapslaget går inn i jefferson Memorial, Men Dad blir stående på yttersiden. er xbox utgaven. Så star fast der. Resten av laget har luffet ned inni i memorial.

Har du prøvd å dytte han?

Har faktisk det, Kisen il ikke inn døra en gang:-D

Lenke til kommentar

Må si at Fallout 3 har vært ett av de spillene jeg har gledet meg til og faktisk holdt en del av gleden når jeg faktisk spiller det *HostSporeHark* *kremt*

Men er lvl 20 nu og pwner det meste på høyeste vanskelighetsgrad men spillet skal få skryt at jeg faktisk gidder å gå inn til diverse ting fordi det er som oftes en historie eller skatt som er verdt plukke opp. Kvalitet foran kvantitet som oblivion hadde(oyeah I did it...)

Men en ting som ødela en go del av spillefølelsen min er at jeg dro på litt badassdrift og drepte innhaveren av den første sovebula i Megaton og ei ukes tid med utforsking her å der så kommer jeg inn dit og prater med zombien igjen og inni samtalen greier han og si noe om at innehaveren har vært sur i det siste osv blabla så jeg tenkte wtf?:S gikk inn i bakrommet der jeg dreptn og der lå han enda livløs...

Hadde bare håpet spillet hadde vært mer preget av konsekvenser. Men jeg bøyer meg i støvet om zombien snakket om ett gjenferd av innhaveren. most unlikely though :roll:

Lenke til kommentar
Noen som har vært "beta tester" ennå? :!:

Hehe, ja. Gode minner fra gamle dager med primitive rollespill :>

Fikk du brukt

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
vievannet til noe? Jeg hogde hodet av bossen med det magiske sverdet, men tror aldri jeg brukte vievannet. Det virket det som det spawnet en ghoul når jeg var ferdig å spille også.
Lenke til kommentar

Strenght er desverre svært ubrukelig ja, mener å huske det var koblet til big guns før og. Som gir mening siden man skal være litt sterk for å holde en minigun stødig når den spruter løs. Nå er den mest nyttig om man vil bære enda mer gods rundt, som i for seg kan være nyttig til tider. Nærkamp kan jeg ikke se fungere for alt i verden egentlig, har noen prøvd?

Selv er jeg meget fornøyd med spillet og gleder meg til å utforske mer av DC området, er mye som står ugjort.

Lenke til kommentar
Strenght er desverre svært ubrukelig ja, mener å huske det var koblet til big guns før og. Som gir mening siden man skal være litt sterk for å holde en minigun stødig når den spruter løs. Nå er den mest nyttig om man vil bære enda mer gods rundt, som i for seg kan være nyttig til tider. Nærkamp kan jeg ikke se fungere for alt i verden egentlig, har noen prøvd?

Bruker selv aldri å være tom for ammo så bruker aldri meele attack. Å bære mer gods er egentlig ikke et så stort problem siden jeg bruker å reparere veldig mye og går ikke rundt med så mye til vanlig (har mye lagret trygt i huset mitt).

Intelligence er veldig viktig siden man får mer skill points per level med høyere Intelligence.

Endret av KnewtFan
Lenke til kommentar

Str er flot til riktig builds. Litt strength er bra for å bære mer, og for en melee karakter er det selvfølgelig alfa og omega.

Jeg spiller en melee karakter nå og det funker som et fjell. Bruker litt mer stimpaks enn ellers, men det jeg bruker der sparer jeg jo noe så inn i helvete på ammo :p

edit: Ja, har litt big guns og energy weapons også. Og power armor såklart :p

Endret av Pivotal
Lenke til kommentar

vel, i begynnelsen er baseball bat supert og funker som et fjell. Men så snart du møter noe supermutants burde du ta tak i ei slegge raskt, eller kanskje tilogmed en super slegge om du finner det. Etter det så er det Ripper som er tingen, altså den enhåndsmotorsaga. Veldig kjekk sak. Men det ultimate er nok Shishkebaben som er flammesverdet man må mekke selv. Har nevnt det bare for litt siden her.

Lenke til kommentar

Dama jeg handler innredning osv. (Tenpenny Tower) hos er borte! :o Snakket med henne en dag, så var hun helt hysterisk (husker ikke hvorfor), så tenkte jeg at jeg måtte ut å gjøre Ghoul-questen. Gjorde Ghoul-questen og gikk tilbake til Tenpenny Tower. Finner hun ikke igjen :C

Er det noen andre NPC-er jeg evt. kan finne Dart gun recipe + innredning til huset mitt?

Lenke til kommentar
Er det noen andre NPC-er jeg evt. kan finne Dart gun recipe + innredning til huset mitt?

Tror ikke du kan skaffe inredning til huset, men dart gun recipe selges hos en av karavanene.

Går fint ann å skaffe innredninger til huset :) .

...når NPC'en som selger det i utgangspunktet er borte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...