Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ferdig med main questen nå, ble vel lvl 16 eller noe slikt. Sava før slutten så jeg kan gå tilbake å gjøre alt ferdig, men tipper jeg heller starter ny char. en eller annen gang ...

Fantastisk spill, med veldig mye å gjøre (gjorde kanskje halvparten av side questene ...? Tror jeg totalt gjorde 19-20 quests). Faktisk litt for mye, runda main questen kjapt nå for å bli ferdig før eksamenslesinga, men føler egentlig ikke jeg er ferdig med spillet i det hele tatt :( Tror jeg har brukt 25-30 timer på spillet til nå, på forskjellige saves. Dette er MYE for meg :)

Btw, de som sa at main questen var kort ... Indeed! Kunne gjort den på i underkant av 5 timer jo !:p Men alt i alt er jeg meget fornøyd, Fallout 3 er utvilsomt et av de bedre spilla jeg har spilt i mitt liv.

Og en liten ting ang. stemmer i spillet.

Er det bare meg som synes at stemmen til president Eden minner sykt om stemmen til Linderman i Heroes? Og det er noe kjent med stemmen til "pappa" og ...

EDIT: Liam Neeson! det var det jeg trodde faktisk! :D Nydelig stemme, om det går an å si det for en hetroseksuell mann :p

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
This video is no longer available.

Edit: Nå var den. Ja, spillet er gory! :)

You got that right! :yes:

Husker første gangen jeg dævva i spillet...

MORSOM HISTORIE

Alexander, meg, hadde lasta ned fallout 3, satt oppe og spillte, var utrolig imponert over spillet, smilte hver gang jeg skulle gjøre noe, fordi mulighetene bare overasket.

Hadda laga character. Kom ut av vaulten for første gang, og tenkte "WOW!"

for en verden! selv om allt har gått te helvette var den utrolig fin!

Også tenkte jeg "hvor skal jeg gå hen?!".. oja! jeg må jo ikke glemme pip-boy!

så kom jeg til megaton.. der begynnte spillet og bli enda mere interessant.

Så sava jeg...

Bestemmte meg for og utforske verden.

Kom på ett høyt punkt og tenkte "det der må vell være DC og capitol building"

Så bestemmte jeg meg for og løpe bort dit.

Jeg kom aldri dit :!:

Jeg skulle over en elv og krysse en bru.

Jeg var trøtt og hadde spillt hele natten :p

Plutselig SMELLER DET, jeg skvetter! og hyler OG VEKKER HALVE HUSET!

og charactern min bare flyr mens blodet spruter, og armer og ben flyr i alle rettninger!

Jeg tenkte, "NOW WTF WAS THAT"

Det var fragmine`n det.. Fragmine :blush:

Lenke til kommentar

Runda spillet på lvl 12 :) Spilte en Evil badboy med small guns. Nå har jeg startet på nytt med en goodie goodie melee karakter. Funker som et fjell det, skal ta veldig mange fler quests denne gangen. Main Questen kan vente. Møtte jo ikke deathclaws sist gang en gang.

Men ja, om noen vil ha tips til våpen så er det en Lincon Repeater i Museumet på andre siden av Underworld. Kommer ikke på navnet i farta. Kraftigste rifla i spillet. (bortsett fra romvesen rifla) Kraftigste Meleevåpenet er Shishkebaben du kan bygge selv.

Lenke til kommentar

Har ikke hentet Lincolnen... Er snart på level 20, og har kommet ikke noe sted på main quest. Good guy. Løper rundt i wasteland å prøver å finne mest mulig steder. Combat shotgun + hunting rifle + sniper + chinese assault er det jeg har.

Har maxet small guns, speech, rapair, science, medic... I hvertfall, det er det jeg husker nå. Drekka mer nå...

Lenke til kommentar

Har blitt avhengig av spillet.. Spiller nå som en alt for snill small gun-nut.. Er level 6 eller noe rundt der. Jeg har planer om å begynne på nytt i spillet som sleiping etter at jeg er ferdig med denne runden. Kan være greit å teste begge deler. Nå er jeg tilnærmet en engel og er bare snill og grei, og ser at det lønner seg helt OK, men det hadde vært fint å teste å være drittsekk også.

Lenke til kommentar

Fant ut mann måtte trykke på "r" på PC versjonen for å reparere når man er inne i pipboyen.

Og når det angrå shishkebab. Jeg fikk min av en fyr som er med i Family gjengen. Du får en quest der du må besøke dem fra ei i baren i Megaton. Det er den questen der du skal levere ett brev.

Endret av NothgaliC
Lenke til kommentar

Har et kjapt spørsmål. Ganske tidlig i hovedquesten:

Dro til det Vaultet min kjære far var i. Kom da inn i denne andre "virkeligheten" der alt var svart/hvitt. Jenta på lekeplassen sa jeg skulle drepe alle. Som den nøytrale helten jeg var lette jeg etter en annen utvei, men måtte gi opp. Nå har jeg drept alle og er en stk ond helt. Hvordan kunne jeg gjort det på en mindre brutal måte? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...