mongojarle Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 eDIT: 85% er maks rad-resistance Jale Hvordan i huleste skal man komme seg inn der da? (tror jeg må jukse litt for å se).. hihi Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 eDIT: 85% er maks rad-resistance Jale Hvordan i huleste skal man komme seg inn der da? (tror jeg må jukse litt for å se).. hihi Er i mainquest at man kommer inn der. Lenke til kommentar
Brusveen Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 heilt i beggynelsen noen som ikkje har spreng byen? sitter med to savegames 1 der eg redda byen og fekk eit hus 2 der eg sprengte byen og fekk penthouse og 1000 penger.. er litt usikker på kva eg skal gjera need advice Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Holder på å gjøre den questen med Roy "the goul" for Gustavo i Tenpenny Har valget mellom å slippe inn Roy og Co i tårnet eller drepe Roy og vennene hans for 700 caps. Vet dere hva som er belønningen hvis jeg slipper de inn? Hva får jeg av Roy? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 eDIT: 85% er maks rad-resistance Jale Hvordan i huleste skal man komme seg inn der da? (tror jeg må jukse litt for å se).. hihi jeg var der nå nettopp.. når du kommer inntill døra står det inaccessible.. Så som noen sa over er det tilhørende mainquesten.. Jeg har oppdrag om å komme meg inn der nå faktisk =) så jeg får bruke inngang nr2 Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Er visst vault 87 som var der.... Og døra er utilgjengelig også, så jeg kommer ikke inn... tgm i console er greit for å titte litt hihi... se der, var en før meg. Endret 7. november 2008 av jale Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Holder på å gjøre den questen med Roy "the goul" for Gustavo i Tenpenny Har valget mellom å slippe inn Roy og Co i tårnet eller drepe Roy og vennene hans for 700 caps. Vet dere hva som er belønningen hvis jeg slipper de inn? Hva får jeg av Roy? Du får ingenting, men det er mye loot i tenpennyhuset Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) kan legge til en anna veldig grei måte å tjene cash. samle på pre-war books. skal leveres ved et bibliotek midt i washinton sentrum om jeg ikke husker feil. får 100 caps pr bok Endret 7. november 2008 av Sangesland Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Har nettopp installert spillet, men hva er best av Bloom og HDR? Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Har nettopp installert spillet, men hva er best av Bloom og HDR? HDR Lenke til kommentar
Bone Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Hvis man blir avhengig av noe.. kan man "kureres helt", eller får man en sideeffect, eller noe, for 'resten av livet' hvis man først har blitt avhengig? Trenger litt skills til en quest.. Takker EDIT: Vel.. det er miner jeg vil desarmere.. men.. noen får jeg til å snike meg opptil, andre ikke.. noen som vet grunnen? Hva jeg bør ha i explosives, f.eks.. Jeg har 16 nå.. klarer noen.. Endret 7. november 2008 av Bone Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Hvis man blir avhengig av noe.. kan man "kureres helt", eller får man en sideeffect, eller noe, for 'resten av livet' hvis man først har blitt avhengig? Trenger litt skills til en quest.. Takker EDIT: Vel.. det er miner jeg vil desarmere.. men.. noen får jeg til å snike meg opptil, andre ikke.. noen som vet grunnen? Hva jeg bør ha i explosives, f.eks.. Jeg har 16 nå.. klarer noen.. Du får bivirkninger og de kan leges av en standard doktor. Minene går ikke av med en gang så du har god tid til å desarmere de. Vet ikke hva du må ha i skill men jeg klarte det helt fint i lavere grad. Endret 7. november 2008 av Xander^ Lenke til kommentar
MrL Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) MrLG: til deg og han andre med Androidproblem Du snakker med legen i baugen, får vite hvem som er androiden osv (om dere sjekker notes har dere fått bilde og andre bevis på hvem androiden er) deretter går du og snakker med androiden, får Plasma rifle, DERETTER går du til Dr.Zimmer, sier hvem androiden er og får en perk i tillegg. jeg drepte Zimmer etter jeg fikk perken. Litt juks kanskje, men du får begge rewards Hmm har snakket med alle legene der men har ikke fått noen spesiell opplysning på hvor han er. Noen spesiell lege jeg skal snakke med? Har snakket med Preston. BTW: Er egentlig drøyt hvor mye "blodig" dette spillet er, her parterte jeg en gammel kjerring på Tenneypenny power Kan begynne å lure om dette er bra for folk Det sykeste var jo at jeg drepte mannen hennes først, og når jeg da snakket med henne før jeg choppet henne opp snakket hun om hvordan hun savnet mannen sin. Elsker sånne detaljer! Endret 7. november 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg venter i alle fall på en mod som kan fjerne litt av gørret i spillet. Begynner å bli en smule lei av armer og hoder som ligger strødd Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Arti når man blåser av hodet til noen på kloss hold, sånn at man ser øyene spretter ut i sakte film. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Skjønner ikke hvordan folk kunne si at det gikk ann å gå lei av vats. Har jo spilt gjennom hele spillet og har fortsatt til gode å bare se at alt hender likt. Så faktisk at en persons hode imploderte her om dagen. Lenke til kommentar
wantlol2k Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hei, har ett problem! fyren min går i "slowmotion" hele tiden! hva skal jeg gjøre ? Lenke til kommentar
wantlol2k Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Caps lock haha,nei ;> er nok ikke det, men gikk over etter en god lang nattsøvn ! : > Lenke til kommentar
CheeseJunk Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Combat Shotgun fra en halv meters avstand i V.A.T.S er min foretrukne modus operandi, vet jeg En shoutgun som er enda bedre, er The Terrible Shotgun. Du får den av å drepe Smiling Jack i Evergreen Mills, helt fantastisk bra shotgun! Du kan bruke Combat Shotgun til å fikse den, også. Shotgun fra 1/2 m + V.A.T.S. = Deilig blodbad (i det minste løse hoder)! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå