Erlendz Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Ja, det kan jeg love deg at det er! Synes Fallout 3 er bedre enn Oblivion. Noe som ikke sier lite... Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg trodde ikke jeg kom til å like verdenen. Jeg elsker verdenen. Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Noen som kan forklare meg hva som skjer hvis jeg sprenger megaton i starten av spillet?mister jeg masse missions? Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jippii har nå fått Gamepad til og funke med Fallout 3 er det nokon som ønsker at eg skal lage ein guide for krleis det gjøres? Jeg bruker xbox 360 controlleren min på pc, funker fett. Spillet er jo laget for controlleren og, ser knappeoppsettet i manualen alt er ferdig konfigurert. I love it Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Noen som kan forklare meg hva som skjer hvis jeg sprenger megaton i starten av spillet?mister jeg masse missions? Du mister iallefall muligheten til å ha en søt crib. Du kan jo gjøre ferdig questene du kan ta i megaton først, for så å drepe og rane alle, og så sprenge megaton. Funker bra. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Man burde gjøre en del missions i megaton før man sprenger den ja. Og gjerne rane med seg alt man gidder først Ble styrtrik av det jeg ^^ de har en del penger å kjøpe før i tenpenny tower, spesielt når du kjøper de dyre tingene til suiten din. For man får en suite i Tenpenny tower om man sprenger megaton Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Buhu. Det suger å være slem. Bounty huntere! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 hehe.. Ja, jeg må også alltid være snill! Er superduperultra snill i spill jeg! Og sprenge Megaton kunne ALDRI falt meg inn! hehe.. Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hehe, jeg hadde bestemt meg for å være slem, men jeg slet litt med å sprenge en hel by, ja. Måtte kjøre linja ut og bare la det stå til. Fikk litt dårlig samvittighet. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Haha! Dartgun er så overkill :!: Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 snabel: Bounty hunters er jo bare morro Fant Lincon Repeateren, utrolig nice våpen. Nå må jeg bare finne nok ammo til å bruke det. Btw så er scoped magnumen også et rimelig heftig våpen. Passelig absurd våpen men heftig. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Noen som nevnte DLC bak her, har det allerede blitt bekreftet at det kommer expansion eller mods sånn som wizards tower og horse armor til Oblivion. Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Haha, elsker perks. Dette må være det beste levelling systemet jeg har sett i et spill :!: Lenke til kommentar
dolg Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Der var jeg ferdig med min første gjennomgang av spillet. oppdaget 147 locations, fikk alle 20 bobbleheads, og 46 timer spillt. litt kjedelig å gå som lvl 20 i ca 15 av de timene, men et veldig bra spill. Jeg spilte gjennom spillet som kvalmt god denne gangen her da.. får prøve å lage en ond dame neste gang jeg spiller gjennom ps. I loooove alien blaster Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Tenpenny vil ha Megaton sprengt fordi byen ødelegger utsikten hans. Jeg sava og gikk for å sprenge byen bare for å prøve. Aldri om jeg gjør det i mitt ekte game... Enda i alle fall... Lenke til kommentar
Brusveen Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jippii har nå fått Gamepad til og funke med Fallout 3 er det nokon som ønsker at eg skal lage ein guide for krleis det gjøres? Jeg bruker xbox 360 controlleren min på pc, funker fett. Spillet er jo laget for controlleren og, ser knappeoppsettet i manualen alt er ferdig konfigurert. I love it ?? hadde jeg hatt en xbox kontroller så hadde det funka fett? søren og!! gjorde så mye styr for ingenting:( er det foresten valgfritt om du vill sprenge den første byen eller ikkje? Jippii har nå fått Gamepad til og funke med Fallout 3 er det nokon som ønsker at eg skal lage ein guide for krleis det gjøres? Jeg bruker xbox 360 controlleren min på pc, funker fett. Spillet er jo laget for controlleren og, ser knappeoppsettet i manualen alt er ferdig konfigurert. I love it ?? hadde jeg hatt en xbox kontroller så hadde det funka fett? søren og!! gjorde så mye styr for ingenting:( er det foresten valgfritt om du vill sprenge den første byen eller ikkje? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Buhu. Det suger å være slem. Bounty huntere! angående dusørjegere: jeg er en kjempesnill engel, og fikk dusørjegere på nakken som sa at de ikke var tjent med en slik "white knight do-gooder" eller no sånt. 1000 caps var prisen for mitt hode. så bounty hunters forekommer tydeligvis enten du er snill eller slem Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det er derfor diverse annmeldere sa at det kunne lønne seg å være nøytral og være like slemm som god. For da har ikke de gode folka, eller de onde folka noen grunn til å sette bounty på deg. Men uansett de bærer jo ammo Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Noen som nevnte DLC bak her, har det allerede blitt bekreftet at det kommer expansion eller mods sånn som wizards tower og horse armor til Oblivion. ja er bekreftet at det skal komme, ble sagt på E3. eksklusivt til pc og Xbox 360. men hva det er er det ingen som vet enda Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Jaja, men må nok prioritere bort Fallout 3 i en uke eller sånn, fikk closed beta invitasjon for Spellborn så blir det det går i til Beta er over i allefall. Også er det Fallout 3 igjen Konge spill alt utenom slutten, kan ikke røpe noe så. Endret 7. november 2008 av Vaenas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå