Bobbylove Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Snakk med fyren bak baren til høyre etter at du kommer inn i lobbyen . Funka dårlig ;/ Ingen å snakke med der. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Fyren du skal snakke med heter Herbert "Daring" Dashwood. Det kan være at du må snakke med sikkerhetsvakta i resepsjonen før du får muligheten til å lure av ham nøkkelen. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Snakket med begge, drept begge, pickpocketa begge. De har noen nøkler begge to men ingen som funker :/ Endret 6. november 2008 av Bobbylove Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Noen andre som har en enkel og grei måte å skaffe penger på? Syntes jeg hele tiden går fort tom, samler jo masse ting og selger men er liksom alltid for lite Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hva er det du bruker penger på? Etter at jeg begynte å reparere våpnene selv har jeg mer enn nok. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Reparer våpen og bli flinkere til å prioritere hva du har i ryggsekken din, så får du nok mer enn nok penger Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Meste jeg har brukt penger på hittil er nok reperasjoner av våpen, samt litt ymse utstyr som ammo og lignende. Har vel ca 35 i reparasjonsskill, så kan reparere en del ting og tang allerde. Hvilken level er dere andre på? Nettopp nådd 5 selv. Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg har enda ikke fått behov for å kjøpe noe, jeg. Er level 4. Ammo, HP-restore og RadAway finner man jo masse av rundt forbi. Eneste er at man må reparere våpen. Er det forresten noen som har en guide til hvordan man bør skille? Jeg er redd for å fucke opp charen min. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 scrounger perken(eller hvordan det staves) er jo ypperlig for å skaffe penger. finner langt mer ammo enn du trenger da. gode penger i ammo Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Jeg har enda ikke fått behov for å kjøpe noe, jeg. Er level 4. Ammo, HP-restore og RadAway finner man jo masse av rundt forbi. Eneste er at man må reparere våpen. Er det forresten noen som har en guide til hvordan man bør skille? Jeg er redd for å fucke opp charen min. Mhe. Spillet er litt for lett til at det går ann å fucke opp for mye. Legg en del i intelligence og agility. Small guns er veldig greit å ha. Samme med repair. Jeg har også valgt å fokusere litt på lockpicking ettersom jeg liker å snike meg inn der jeg ikke skal være. Bare fokuser på noe som passer måten du har lyst til å spille på. Endret 6. november 2008 av -Zeitgeist- Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Koster litt å kjøpe stuff til huset. Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Ding! 44 timer played og level 20. Jeg storkoser meg med å bare løpe rundt og snuse på alt som er. Sjekke alle kriker og kroker i hvert et lite vedsjul. Jeg tror jeg begynner å nærme meg slutten på mainquesten dog, men jeg vil ikke at det skal ta slutt så jeg drøyer det og utforsker verdenen mer. Jeg håper Bethesda ombestemmer seg og gir ut DLC til PS3 også. Jeg vil ikke gå glipp av ekstra innhold til dette fantastiske spillet. Av alle spill jeg har er dette det eneste jeg kunne tenkt meg DLC til. Lenke til kommentar
Brusveen Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jippii har nå fått Gamepad til og funke med Fallout 3 er det nokon som ønsker at eg skal lage ein guide for krleis det gjøres? Lenke til kommentar
Cyber Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hvem starter den oss. Har bestemt meg for å være snill så holder på i megaton jeg nå. Androidchainen kan nok startes fra flere plasser, men jeg startet på følgende måte: På bakrommet til legen i megaton ligger det en holotape, plukk den opp og hør på den og du er igang. For å få maks ut av questen må du; Si at du ikke skal sladre på hvem han er, gå deretter med på å drepe han som skal finne han... Gå deretter til slemmingen, si hvem androiden er.. og drep til slutt slemmingen.. Dette gir deg 2 kjempebra rewards.. blant annet et våpen til 2200. Du mister litt karma, men det har ingenting å si, om du har vært snill hele veien har du kjempemye karma å gå på.. jeg stjeler feks alt av bøker jeg trenger og er fortsatt maks på karma Holder på med denne nå, men har komme til at jeg må prate med en Pinkerton som holder til i bowen på båten.. Og får å komme inn der må jeg ha 100 i lockpicking. Noen som vet hva jeg må gjøre for å komme videre? har snakket med DR preston osv.. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Holder på med denne nå, men har komme til at jeg må prate med en Pinkerton som holder til i bowen på båten.. Og får å komme inn der må jeg ha 100 i lockpicking. Noen som vet hva jeg må gjøre for å komme videre? har snakket med DR preston osv.. Om androidquesten i Rivet City: Der hvor skipet/byen blir delt i to, kan du svømme ned til en dør under vannet. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 er det bare jeg som har mange stim packs men er gneten på å bruke de? Tenker på å spare de til senere lvl. Har 97 stk,og er lvl 13. Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Er vel ikke noe spesielt å spare dem til? Bruk når du/dogmeat trenger dem. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Angående Androiden: Har gjort oppdraget. Valgte å levere han fyren det falske beviset på at Androiden var død. Ser noen her snakker om at jeg kan få en belønning av Androiden dersom jeg snakker med han/hun/det (?) etter dette. Stemmer det? Hvis ja, hvor finner jeg han/hun/det? Lenke til kommentar
123456789101112 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Er dette ett spill som er verdt å kjøpe? Likte oblivion og fable 2, men syntes ikke omgivelsene virker så spennende i fallout. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Kanskje. Tror jeg hadde slitt litt å traske rundt i en verden jeg ikke liker. Heldigvis er Fallout-verdenen kanskje den beste og mest fantastiske jeg noen gang har vært borti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå