Odesseiron Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ganske tøff denne unike Fatmanen man finner i bunkersen i National Guard Army Depot. Hva er forskjellen på den og en vanlig Fatman? Den kan skyte opptil åtte stykker samtidig, så vidt jeg vet. http://fallout.wikia.com/wiki/Fat_Man Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hvor leverer jeg ørene fra Contract Killer Perken`? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hvor leverer jeg ørene fra Contract Killer Perken`? Det kommer opp en location på kartet ditt når du får perken. Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Vel, nå har 360en fucka seg totally apeshit! Hver gang jeg loader fra hovedmenyen henger maskinen seg opp! No Fallout for me Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Kjøp til PC. Problem solved. Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Liker ikke de derre LIVE greiene. Savene mine blir alltid borte. Lenke til kommentar
Brusveen Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Noen som veit korleis ein kan koble til gamepad til fallout 3 pc? får det f*** ikkje til Eventuelt er det mulig? har 2 logitech kontroller 1 som er laget for pc og ein som er laget for pc og ps3. takker for svar Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Liker ikke de derre LIVE greiene. Savene mine blir alltid borte. Må du bruke live da? Jeg gjør ikke det. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hva er bottle caps godt for egentlig? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Det er valutaen i spillet Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Hva er bottle caps godt for egentlig? Haha, hva bruker du penger til? Edit: Skal sies at det også tok litt tid før jeg klarte å se sammenhengen mellom "caps" og "bottle caps". Endret 6. november 2008 av qweac Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Trenger litt hjelp med Android questet: Jeg har lyst på perk'en, men vet ikke hva jeg må gjøre. Jeg får ingen informasjon av Dr. Preston, og jeg har pratet med fyren i baugen. Det eneste alternativet jeg har for øyeblikket er å lyve til Dr. Zimmer, men da får jeg kun 50 caps. Endret 6. november 2008 av Northern Lenke til kommentar
Brusveen Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Hva er bottle caps godt for egentlig? Haha, hva bruker du penger til? Edit: Skal sies at det også tok litt tid før jeg klarte å se sammenhengen mellom "caps" og "bottle caps". ÅÅÅ SÅ BOTLE CAPS ER PENGER? fett!!!! SØREN OG AT EG IKKJE TOK MED MEG DET DA HADDE JO VÆRT RIK DA ops caps locken var på noen som vet om det går an og bruker kontroll på pc? og Vaenas de som har xbox 360 og har kjøpt fallout 3 på pc får achevments når de bruker live funker akkuratt som en xbox Endret 6. november 2008 av Brusveen Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 ops caps locken var på Her har du enda en knapp: Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Er det en quest for AntAgonist? Har ventet i flere dager i leiren hennes også ventet i den byen som er rett vet leiren >.< Når er du hun kommer? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Noen som syns det er juks å øke maks level cap? Altså at man kan fortsette å levle etter lvl 20? Trenger andres synspunkter på dette. Har funnet ut hvordan man gjør det, men gjør det ikke uten å vite om det blir juks eller ikke. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Dette er et singleplayer spill. Det påvirker ingen andre om du jusker eller ikke. Så det er vel helt opp til deg? Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Noen som har gjort Tennepenny Tower questen? Jeg vil slippe inn ghoulsa men finner ikke nøkkelen noe sted. Endret 6. november 2008 av Bobbylove Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Snakk med fyren bak baren til høyre etter at du kommer inn i lobbyen . Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Husker ikke hvem det var som lurte, men brukte vell ca. 12 timer played totalt for å bare shushe gjennom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå