Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mine inntrykk om T-51b Power Armour:

 

 

Da jeg først fant den virka den helt über siden den hadde en damage reduction på 50. Hjelmen hadde vel DR på 10 eller noe.

Men siden det bare finnes en av dem så kan du ikke reparere den selv. Nei, det funker ikke å bruke annen power armour for å reparere den.

Så da er det kun vendors som kan reparere den for deg, men ingen av de jeg har funnet så langt har høy nok skill til å reparere den bedre enn du selv kan reparere f.eks. BoS PA'en.

Altså jeg kan reparere annen PA til 100% 40-45 DR, men ingen vendors (som jeg vet om) kan reparere T51b mer enn ca. 60% DR 35.

Det gjør bare T51b til en jævla money sink om man bestemmer seg for å bruke den.

Det eneste positive jeg finner med den er at den ikke har -2 AGL slik som BoS PA.

 

 

Noen andre som har bedre erfaringer med den?

Og ikke minst: "Hva mener DU er den beste PA'en i spillet?"

Endret av GETINTHEVAN
Lenke til kommentar
Hvis du selger den til riktig folk, er den verdt en del mer, mener jeg.

 

Om Antagonizer:

 

 

 

Jeg drepte både henne og The Mechanic. Draktene deres ble lagt til trofésamlingen min. :)

 

 

Hvordan kom du deg inn til The Mechanic? Trenger jo 75 i lockpick på den døren eg tror han gjemmer seg bak.

Lenke til kommentar
Hvis du selger den til riktig folk, er den verdt en del mer, mener jeg.

 

Om Antagonizer:

 

 

 

Jeg drepte både henne og The Mechanic. Draktene deres ble lagt til trofésamlingen min. :)

 

 

Hvordan kom du deg inn til The Mechanic? Trenger jo 75 i lockpick på den døren eg tror han gjemmer seg bak.

 

Jeg stod fast lenge selv akkurat der....helt til jeg fant ut at jeg hadde lyst på...

 

[sTORT HINT]en kopp kaffe ;)[/sTORT HINT]

 

Lenke til kommentar
Ganske tøff denne unike Fatmanen man finner i bunkersen i National Guard Army Depot.

 

Hva er forskjellen på den og en vanlig Fatman?

 

Gjør mer skade.

 

 

Vet noen hvordan man får tak i motorsykkel deler?

 

Har mang en gang prøvd å sprenge motorsykler for å få tak i delene, uten å lykkes.

 

(Skal lage Shishkebab :D)

 

Du kan finne delene du trenger i en kasse ved siden av en motorsykkel som står parkert utenfor Springvale Elementary (nord for Megaton).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...