Venerable Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Du kan bruke alle beholdere og lik som ligger flytene til slikt. Men har lest et sted at ting kan forsvinne når man holder på slikt. Selv har jeg masse utstyr i skapene i Megaton huset mitt. Og det har gått greit til nå. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Har så mye greier i skapet i huset mitt nå at jeg må ta en opprydning snart. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 jeg la en haug med power armors utenfor GNR sin radiobygning.. har reist der flere ganger for å sjekke og alt ligger fortsatt der jeg la det på bakken.. Noen plasser er kanskje tryggere enn andre.. ikke vet jeg.. har hvertfall ikke opplevd at ting jeg legger fra meg forsvinner Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hvor stor effekt har Barter på prisene du får du selger gear til vendors? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Kanskje ikke så god ide å gå helt rambo på begynnelsen av spillet?Start på nytt igjen, du Hvorfor vil ingen svare på spørsmålet mitt? Så jeg må først prate med alle, så sprenge? Jeg vil iallefall sprenge, fikk masse våpen når jeg drepte alle som bodde der han som ba meg sprenge megaton bodde.. Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Mine inntrykk om T-51b Power Armour: Da jeg først fant den virka den helt über siden den hadde en damage reduction på 50. Hjelmen hadde vel DR på 10 eller noe. Men siden det bare finnes en av dem så kan du ikke reparere den selv. Nei, det funker ikke å bruke annen power armour for å reparere den. Så da er det kun vendors som kan reparere den for deg, men ingen av de jeg har funnet så langt har høy nok skill til å reparere den bedre enn du selv kan reparere f.eks. BoS PA'en. Altså jeg kan reparere annen PA til 100% 40-45 DR, men ingen vendors (som jeg vet om) kan reparere T51b mer enn ca. 60% DR 35. Det gjør bare T51b til en jævla money sink om man bestemmer seg for å bruke den. Det eneste positive jeg finner med den er at den ikke har -2 AGL slik som BoS PA. Noen andre som har bedre erfaringer med den? Og ikke minst: "Hva mener DU er den beste PA'en i spillet?" Endret 6. november 2008 av GETINTHEVAN Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Tror ikke jeg har hatt T-51b, men tesla var jo ganske snasen. Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hvis du selger den til riktig folk, er den verdt en del mer, mener jeg. Om Antagonizer: Jeg drepte både henne og The Mechanic. Draktene deres ble lagt til trofésamlingen min. Hvordan kom du deg inn til The Mechanic? Trenger jo 75 i lockpick på den døren eg tror han gjemmer seg bak. Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Har så mye greier i skapet i huset mitt nå at jeg må ta en opprydning snart. Kan du legge ting i huset uten at det forsvinner? I så fall så hadde det vert skam digg er overloadet på items hele tiden, wildt iritteranes. Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hvis du selger den til riktig folk, er den verdt en del mer, mener jeg. Om Antagonizer: Jeg drepte både henne og The Mechanic. Draktene deres ble lagt til trofésamlingen min. Hvordan kom du deg inn til The Mechanic? Trenger jo 75 i lockpick på den døren eg tror han gjemmer seg bak. Jeg stod fast lenge selv akkurat der....helt til jeg fant ut at jeg hadde lyst på... [sTORT HINT]en kopp kaffe [/sTORT HINT] Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Tror ikke jeg har hatt T-51b, men tesla var jo ganske snasen. Hvor kan jeg få tak i Tesla armoren? Jeg så det var mange av dem når jeg var inne i Raven-etellerannet, men jeg glemte å ta med meg en. Kan jeg dra tilbake dit, eller er det andre steder hvor jeg kan få tak i den? Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Det var der jeg fant min og. Har ikke sett den andre steder, men nå har jeg veldig mye som ikke er utforska også, da. Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg stod fast lenge selv akkurat der....helt til jeg fant ut at jeg hadde lyst på... [sTORT HINT]en kopp kaffe [/sTORT HINT] Et hint til da er jo svært inne i den byggningen Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ganske tøff denne unike Fatmanen man finner i bunkersen i National Guard Army Depot. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ganske tøff denne unike Fatmanen man finner i bunkersen i National Guard Army Depot. Hva er forskjellen på den og en vanlig Fatman? Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Vet noen hvordan man får tak i motorsykkel deler? Har mang en gang prøvd å sprenge motorsykler for å få tak i delene, uten å lykkes. (Skal lage Shishkebab ) Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 De ligger slengt overalt! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ganske tøff denne unike Fatmanen man finner i bunkersen i National Guard Army Depot. Hva er forskjellen på den og en vanlig Fatman? Gjør mer skade. Vet noen hvordan man får tak i motorsykkel deler? Har mang en gang prøvd å sprenge motorsykler for å få tak i delene, uten å lykkes. (Skal lage Shishkebab ) Du kan finne delene du trenger i en kasse ved siden av en motorsykkel som står parkert utenfor Springvale Elementary (nord for Megaton). Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Noen som vet når patchen kommer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå