Totenkopf Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Å nei?!? Trenger man den lincoln dukka man fant i Museum of History for å lage Lincoln Repeater? For jeg solgte den til de Temple of The Union slavene Lincoln Repeater er et unikt våpen man kan finne i Museum of History, man kan ikke lage det selv. Tror at det faktisk ligger i omtrent samme rom som dukka, i en lite monter hvis jeg husker rett. Endret 5. november 2008 av Totenkopf Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Har nettopp completa ''You Gotta Shoot 'Em in the head'' Burde jeg drepe what-was-his-name og ta nøklene og dra til Fort Constantine? Haster! Helpz plz! JA, det burde du så absolutt. Det feteste jeg har funnet i spillet er der inne. Bruk nøklene du fikk fra questen Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Finnes det noen merchants / vendors i nærheten av museumene? Jeg driver og drar rundt på altfor mye stasj, og så er jeg så grisk og gjerrig at jeg ikke vil kaste noe Ikke bare det da, vet ikke helt hvilke ting som er verdt å gjemme på heller. Men nå er jeg lei av bare å kunne gå... du kan jo quick-travel på kartet ditt. bare trykk på steder du allrede har vært og du kommer dit med en gang. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Finnes det noen merchants / vendors i nærheten av museumene? Jeg driver og drar rundt på altfor mye stasj, og så er jeg så grisk og gjerrig at jeg ikke vil kaste noe Ikke bare det da, vet ikke helt hvilke ting som er verdt å gjemme på heller. Men nå er jeg lei av bare å kunne gå... du kan jo quick-travel på kartet ditt. bare trykk på steder du allrede har vært og du kommer dit med en gang. Du kan ikke bruke quick travel med full sekk. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Legg stæsjet i en postkasse utenfor en togstasjon i nærheten av museene, quicktravel og selg, reis tilbake og plukk opp resten. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Quick Travel... hmm.. er det flere enn meg som "nekter" å bruke det? Endret 6. november 2008 av Bone Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) hvor finner jeg evergreen mills? prøver igjen, noen som vet? Endret 6. november 2008 av Sangesland Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Quick Travel... hmm.. er det flere enn meg som "nekter" å bruke det? Ganske langt å gå hvis du skal bruke apostlenes hester overalt du drar... Dog, det er greit å vite at stedet du drar ved hjelp av quick travel er trygt, har ved et par anledninger landet midt i ganske mange fiender. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 hmm.. Et sted du har "ryddet"? Nå har ikke jeg kommet så langt... men, hvordan er det med respawning i spillet? Respawner de? De som man har drept.. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Respawn blir litt feil ord. Men det finnes områder hvor nye fiender vil dukke opp. Det er mer som nye patruljer som tar over for de døde. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 okei.. Så, slikt sett blir det ikke "veldig feil" at det kommer nye akkurat *der* .. (litt med tanke på rollespill-følelsen) .. Takker Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) nevermind.. Kanskje jeg har noe annet fornuftig å si.. hmm.. neeeeei.. God morgen alle sammen Endret 6. november 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Clerk Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Var det dumt eller smart av meg og ikke sprenge Megaton? Og hvor finner man den dingsen man bruker til å sprenge den!? Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Du trenger questen. Får den av en kar med solbriller. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Tror jeg kommer til å gjøre det annerledes neste gang. Ikke være så snill. Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Når det gjelder bomben i Megaton: Jeg ville være god så valgte å ikke sprenge bomben. Desarmerte den før jeg møtte Mr Burke noe som førte til at Mr Burke ikke en gang dukket opp i baren. Hørte det var mulig å desarmere bomben etter man fikk jobben hos Mr Burke, og deretter fortelle ham det, og så få muligheten igjen for å sprenge bomben. Går det? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Wartom: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det er mulig det ja, var sånn jeg gjorde det første gangen, men så endte det med at jeg så en liten lyddempet pistol han hadde og valgte derfor å drepe han [/skjul) Lenke til kommentar
CheeseJunk Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 hvor finner jeg evergreen mills? prøver igjen, noen som vet? Relativt langt vest. Bare gå vest fra megaton, mot Vault 112, og du vil støte på det på veien. Lenke til kommentar
Dal Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Legg stæsjet i en postkasse utenfor en togstasjon i nærheten av museene, quicktravel og selg, reis tilbake og plukk opp resten. Et glimrende tips! Visste ikke det var mulig å bruke postbokser til sånt. Tusen takk! Lenke til kommentar
eught Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Finnes det noen merchants / vendors i nærheten av museumene? Jeg driver og drar rundt på altfor mye stasj, og så er jeg så grisk og gjerrig at jeg ikke vil kaste noe Ikke bare det da, vet ikke helt hvilke ting som er verdt å gjemme på heller. Men nå er jeg lei av bare å kunne gå... Det er jo også vendors i Underworld (gå inn i Museum of History, og rett frem) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå