Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Er visstnok slik at enkelte er sensitive for "head bob" og liknende effekter i spill (gjelder stort sett førstepersonsspill, naturlig nok) og får noe som minner om reisesyke, uten at det har noe med kvaliteten på skjermen å gjøre. Sett om det finnes noe i options som lar deg slå det av?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skam kult var nede hos Antagonizer fikk utrulig mangen måter å løse det på.

 

 

Kjøre skikkelig snill (paladin) med masse karma og speach. Så fikk overtalt Antagonizer til å gi meg drakten hennes, å så skulle hun slutte å lage kvalm starte nytt og bedre liv. Skam kult :) Noen andre som gjekk får samme løsningen?

 

 

 

post-28264-1225920260_thumb.jpg

 

Endret av Xp3ri3nZ
Lenke til kommentar
har ikke en dårlig skjerm, er noe jeg opplevde når jeg kjørte båten i half life 2 også (spilte da på crt), spiller btw på en samsung LE40A656, kobla til dataen :)

 

Hvis jeg husker riktig har det noe med synsfeltet man har i spillet, det er mye smalere enn det vi har i virkeligheten, som får deg (og andre) til å bli bilsyk/sjøsyk. Har hørt det hjelper og ta sånne piller man kan få for bilsyke. Jeg husker hvertfall det var snakk om å endre synsvinkelen i HL2 til noe større, men jeg vet desverre ikke om det går i Fallout. Prøv en søk på google :) lykke til^^

 

 

Kan endre FOV (field of view) i fallout.ini, kan kanskje slå av gynginga der også.

 

Du finner fila under documents(mine dokumenter)\my games\fallout3\

under [Display] står det fDefaultFOV=75.000 den kan du øke etter eget ønske, har den på 150 her, som er passelig med 3 skjermer ;)

Lenke til kommentar
Har et spørmål hvem er disse?

 

 

Talon Compony Merc fant en hit order som det stod mitt navn på. Noen som vett hvem som har leid disse leiesoldatene til å drepe meg? Og hvorfor?

 

 

 

The Overseer i Vault 101 er lite imponert over at du har rømt, og vil helst se deg dau

 

 

Har kommet fram til at flamme kasteren er det beste våpenet mot super mutants. Og jeg har ikke noe points i big guns.

 

 

Nenene, Lincoln Repeater og 100 i small guns er det beste våpenet ;)

Lenke til kommentar

Finnes det noen merchants / vendors i nærheten av museumene? Jeg driver og drar rundt på altfor mye stasj, og så er jeg så grisk og gjerrig at jeg ikke vil kaste noe :)

Ikke bare det da, vet ikke helt hvilke ting som er verdt å gjemme på heller.

 

Men nå er jeg lei av bare å kunne gå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...