Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei! :( ..men, takker for svar! :)

 

hmm..

 

Har et annet spørsmål også.. Det står ofte at jeg får Gained Karma... hvor ser jeg den verdien Karma har?

 

For, av og til så mister jeg karma.. og hvis det ikke er en reell verdi, som er av betydning, så har det vel ikke så mye å si, eller?

 

 

Takker :)

Lenke til kommentar

heisann, er det bare meg som sliter med kvalme (bilsjuk) når man spiller? jeg har skjelden problemer med dette, men når jeg setter igang med dette spillet så blir jeg skikkelig dårlig. har hørt om muligheter til å fikse på skjermbildet eller noe. Ødelegger et kjempefint spill.

 

Har også kjempeproblemer med å være slem i spillet, hater å få dårlig karma :p er bare snill jeg:)

Lenke til kommentar
heisann, er det bare meg som sliter med kvalme (bilsjuk) når man spiller? jeg har skjelden problemer med dette, men når jeg setter igang med dette spillet så blir jeg skikkelig dårlig. har hørt om muligheter til å fikse på skjermbildet eller noe. Ødelegger et kjempefint spill.

 

Har også kjempeproblemer med å være slem i spillet, hater å få dårlig karma :p er bare snill jeg:)

 

Øh hvordan i all verden klarer det? Da må du virkelig ha en elendig skjerm eller no

Lenke til kommentar

er vel kanskje bare du som er litt sensitiv for slikt da :)

 

 

Det er da flere Karma-titler enn dem som listes opp der? Jeg har hatt iallefall en tre-fire som ikke står der.

 

det der er jo bare en brøkdel.. du får vel ny karmatittel for hver gang du levler..

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
har ikke en dårlig skjerm, er noe jeg opplevde når jeg kjørte båten i half life 2 også (spilte da på crt), spiller btw på en samsung LE40A656, kobla til dataen :)

 

Hvis jeg husker riktig har det noe med synsfeltet man har i spillet, det er mye smalere enn det vi har i virkeligheten, som får deg (og andre) til å bli bilsyk/sjøsyk. Har hørt det hjelper og ta sånne piller man kan få for bilsyke. Jeg husker hvertfall det var snakk om å endre synsvinkelen i HL2 til noe større, men jeg vet desverre ikke om det går i Fallout. Prøv en søk på google :) lykke til^^

Lenke til kommentar
Noen har sikkert spurt om dette før men hvordan får du en hund til å følge deg ? :)

det er en perk som gjør det.

 

 

SPOILER:

 

 

Tull! Du må på et visst tidspunkt i spillet (husker ikke når, ganske tidlig) dra til Scrap Jard, sør for Minefield. Der finner du noen som plager en hund: Drep dem og snakk med hunden.

 

er det tull? du kan få dyr på lag med en perk. var kanskje ikke det som var tilfelle her siden det var en spesiell hund det var snakk om..

 

edit: leif

 

Ingen av hovedperkene gir deg et dyr på lag, men du kan få en perk der som gjør at dyr ikke angriper deg lenger. Godt mulig det er en quest-reward perk som gjør at man får med seg et dyr, men jeg har iallefall ikke funnet det.

animal friend heter perken og ved rank 2 vil dyr hjelpe deg i kamp, men ikke mot andre dyr..

Lenke til kommentar
har ikke en dårlig skjerm, er noe jeg opplevde når jeg kjørte båten i half life 2 også (spilte da på crt), spiller btw på en samsung LE40A656, kobla til dataen :)

du har ikke tendenser til noen form for migrene da?

jeg sitter selv på LE46A656, har ingen problemer jeg.

 

men dette burde vel postes i helse seksjonen i så fall :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...