Odesseiron Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Det kommer tre forskjellige versjoner: Standard: Inneholder kun spillet og manualen. Collector's Edition: Inneholder spillet, manualen, en bonus-DVD med ekstramateriale, en matboks og en "bobblehead"-leke av Vault Boy. Survival Edition: Inneholder spillet, manualen, en bonus-DVD med ekstramateriale, en matboks, en "bobblehead"-leke av Vault Boy og en Pipboy 3000-klokke. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg har bestilt CE-versjonen. Gleder meg som en unge til å få matboksen min. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) ... og som notorisk CE-samler har jeg bestilt Survival Edition. Skal bli morsomt med en Pipboy-klokke på nattbordet Endret 3. september 2008 av Odesseiron Lenke til kommentar
Satchrat Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Noen som vet hva grunnen til at fallout 3 prisene på x360 og ps3 er høyere enn til pc? hmm... Hvor fikk du tak i dn "survival edition" ? har bestilt CE personlig, men sikler etter dn pipboy3000 klokka FALLOUT 3 Edit:Takker Odesseiron! Da var min survial edition bestilt Endret 3. september 2008 av Satchrat Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg bestilte min fra Amazon Konsollspill er omtrent utelukkende dyrere enn PC-spill. Jeg har ærlig talt ingen anelse hvorfor, men det kan jo være flere grunner til det. Lavere priser for å motvirke piratkopering, billigere produksjon, større salg og lignende. Lenke til kommentar
r88 Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Noen som vet hva grunnen til at fallout 3 prisene på x360 og ps3 er høyere enn til pc? hmm...Hvor fikk du tak i dn "survival edition" ? har bestilt CE personlig, men sikler etter dn pipboy3000 klokka FALLOUT 3 Edit:Takker Odesseiron! Da var min survial edition bestilt Konsollspill er dyrere enn PC-spill hovedsaklig fordi det på hvert eneste konsollspill vi kjøper må betales en lisens til Nintendo, Microsoft og Sony. På PC er det ingen lisens. Trolig er de også litt dyrere på grunn av tankerekken "har man en konsoll har man den for å spille på så da godtar man å betale litt mer for spillene, men en pc har folk flest ikke for å spille på, så der kan vi ikke ta så godt betalt". Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Etter å ha lest enda grundigere om spillet i månedens utgave av OXM, så må jeg si at jeg gleder meg om mulig enda mer! Oktober i år blir knall! Med både Fallout 3, Fable 2 og Dead Space! *sitre* Endret 4. september 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Richard_S Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Noen som vet hva grunnen til at fallout 3 prisene på x360 og ps3 er høyere enn til pc? hmm...Hvor fikk du tak i dn "survival edition" ? har bestilt CE personlig, men sikler etter dn pipboy3000 klokka FALLOUT 3 Edit:Takker Odesseiron! Da var min survial edition bestilt Konsollspill er dyrere enn PC-spill hovedsaklig fordi det på hvert eneste konsollspill vi kjøper må betales en lisens til Nintendo, Microsoft og Sony. På PC er det ingen lisens. Trolig er de også litt dyrere på grunn av tankerekken "har man en konsoll har man den for å spille på så da godtar man å betale litt mer for spillene, men en pc har folk flest ikke for å spille på, så der kan vi ikke ta så godt betalt". Mange som mener at det er en slags balanse i at konsollene er billige, men spillene dyrere. Altså at dyre spill er med på å subsidiere den billige konsollen.. En konsoll har halve prisen men dobbelt så dyre spill, omtrent.. Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Fy faen, dette blir bra!!! -Forhåndsbestilt. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Etter å ha lest enda grundigere om spillet i månedens utgave av OXM, så må jeg si at jeg gleder meg om mulig enda mer! Oktober i år blir knall! Med både Fallout 3, Fable 2 og Dead Space! *sitre* For å ikke nevne Far Cry 2, og i mellomtiden kan jeg spille Force Unleashed og Brothers in Arms: HH. Beste måneden noen gang! Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Har det kommet noen nye informative artikler eller videoer i det siste eller? Jeg må stille Fallout-tørsten min. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Tja, har du sett de 5 gameplay-videoene hvor de spiller den første delen når du kommer ut av The Vault? De er ganske bra. =) Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Uhm... Er det seriøst at 360-versjonen får achievements, mens PS3-versjonen ikke får trophies? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Xbox 360 får vell eksklusivt innhold senere og? viss det ikkje har blitt noe endring på dette da. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg gleder meg! Har meget lyst på Collectors Edition, men får se om pengene strekker til Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Xbox 360 får vell eksklusivt innhold senere og? viss det ikkje har blitt noe endring på dette da. Joa, det får så være. Men HVORFOR implementere achievements men ikke trophies. Something don't smell right. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Etter å ha lest enda grundigere om spillet i månedens utgave av OXM, så må jeg si at jeg gleder meg om mulig enda mer! Oktober i år blir knall! Med både Fallout 3, Fable 2 og Dead Space! *sitre* For å ikke nevne Far Cry 2, og i mellomtiden kan jeg spille Force Unleashed og Brothers in Arms: HH. Beste måneden noen gang! Jau, var litt i kåte-tåke når jeg skrev posten så glemte de i farten. November blir ikke akkurat så mye verre, med Gears of War 2, Banjo-Kazooie, Mirror's Edge og Left 4 Dead Knall høst mao. Endret 1. oktober 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Vet at jeg sikkert kunne googla det men er litt interessert i høre en kort (ikke nødvendigvis) oppsummering om spillets historie (vet det har noe med en atombombe å gjøre?)og hvordan gameplayet er. Ville også satt pris på om noen fortalte hvordan det ligger ann i forholdt til de tidligere spillene, begynner vi rett der 2'eren sluttet? Er det en hovedperson som går igjen? osv. Takk. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Alt jeg vet er at spille har ingen vesentlig sammenheng med 1'ern og 2'ern. Det eneste som er likt er vel settingen og Vaultene. EDIT: Tullete skrevet av meg... Du trenger ihvertfall ikke å spille de første for å forstå 3'ern =) Endret 2. oktober 2008 av Mental Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 jeg skal kjøpe spillet til ps3... MEn når kommer spillet ut? Må si at jeg gleder meg ikke akkurat, pga jeg er storfan av fallout 1&2. Føler at fallout 3 har mistet sjelen sin, men må likevel prøve :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå