Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjip slutt? :|

 

 

 

Greit nok at spillet tar slutt dersom man velger å smelte seg selv og la Lyons overleve, men hvor er logikken i at spillet slutter dersom du sender henne inn i den radioaktive ovnen og selv overlever?

Er det bare å loade tilbake til før man forteller Sarah at man er klar til å angripe Project Purity eller starte på nytt, nå da?

 

Samme her.

 

I Oblivion kunne man i det minste forsette. Hvorfor må man loade før man startet questen? (Som forsåvidt ikke jeg har)

Lenke til kommentar
Kan man la dogmeat vente en plass selv om man fast-travel'er mellom foskjellige plasser? Tror jeg skal gå å finne han nå snart, men hadde egentlig vært best om jeg bare kunne latt han være i megaton huset mitt så han ikke føkker opp snikingen min på quests.

 

Men du kan jo ha han i huset ditt? Bare be han vente der til du kommer tilbake.

Lenke til kommentar
Kan man la dogmeat vente en plass selv om man fast-travel'er mellom foskjellige plasser? Tror jeg skal gå å finne han nå snart, men hadde egentlig vært best om jeg bare kunne latt han være i megaton huset mitt så han ikke føkker opp snikingen min på quests.

 

Men du kan jo ha han i huset ditt? Bare be han vente der til du kommer tilbake.

Splendid! Var der nord for minefield han er?

Lenke til kommentar
Kan man la dogmeat vente en plass selv om man fast-travel'er mellom foskjellige plasser? Tror jeg skal gå å finne han nå snart, men hadde egentlig vært best om jeg bare kunne latt han være i megaton huset mitt så han ikke føkker opp snikingen min på quests.

 

Men du kan jo ha han i huset ditt? Bare be han vente der til du kommer tilbake.

Splendid! Var der nord for minefield han er?

 

Han er:

 

Sør for minefield.

 

Lenke til kommentar

tips til å finne shematics til rock-it launcer

 

Gå til den styrhustingen i rivet city så finner du noen vakter som sover, stjel armory nøkkel av han ene, hust å quick-save før hvis du blir oppdaget. så går du til armory som er en etasje over og tar shcematic, masse ammo litt våpen og sparer deg for 1000 caps.

 

Endret av maxxi
Lenke til kommentar
Har noen spørmål sjekk spoiler.

 

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
Om Scrapyard ligger ganske nærme Bigtown? Klarer bare ikke finne scrapyard. Folka i Bigtown sier at eg må fikse robotene sånn at dei kan stå i mot et SuperMutant angrep.

 

Viss noen lurer på dette så fant eg det ut, dette er visst en bug sjekk spoiler.

 

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
his is a known issue, and there are dozens of threads on the topic. Sometimes, the robot you're supposed to fix in Big Town either never appears in the first place or disappears when you agree to help Red fix it. The only work around is to reload a previous save and agree to help them by either training them (Small Guns skill) or helping kill the super mutant invaders.

 

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
Unfortunately mate, Ive got bad news for you. That is a confirmed bug / glitch on that quest. The {science} soultution ( reactivating the robots ) is impossible, the bots are not in the junkyard, and the townspeople will just sit there waiting for you to fix something that's nonexistant. Hopefully it will be patched, or, if you have the appropriate skill levels {explosives} and {small guns} solutions do work as intended. If all else fails, just help defend them yourself, the super mutant attack isn't very hard to defend against.
Endret av Xp3ri3nZ
Lenke til kommentar

Heisann! :)

 

Har et par spørsmål:

 

1) Hvis man legger ting i huset sitt (skap), er det fare for at noen kommer og stjeler noe av det? At det kan bli borte?

 

2) Er alle disse Vault-Tec -statuene i "lovlig rom", altså at man ikke trenger å gjøre noe ulovlig for å finne alle sammen.. (Jeg finner ikke den i Megaton, og har sett "over alt" (eller kanskje ikke!?), bortsett fra steder som vises som rødt..)

 

 

Takker

Lenke til kommentar

Du kan legge ting i skap, eller på bakken.. uansett hvor du legger det blir det ikke borte.. Noen av bobbleheadfigurene er på plasser en må dirke seg inn..

 

Skrudde difficultien ned fra Very hard til medium for å teste nettopp.. Hæææærrregggguuuddd så lite fiendene tåler.. det er jo bare latterlig enkelt.. Drepte 2stk Yao Guai på en gang med 4 hagleskudd... også gikk jeg inn i en supermutantbase og flere masters på null komma svisj :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...