kaaasen Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Svar på forrige post: Det er i etasjen under, der hvor det er biljardbord o.l.. Du får den fra en "død" androide som ligger i rommet ved siden av. Endret 5. november 2008 av CompleXion Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Har spilt noen timer i dag etter at jeg kjøpte spillet. Er veldig fornøyd. Er sånn passe vanskelighetsgrad og action i forhold til rollespill. Veldig underholdende å skyte av hodet til noen eller blåse av foten. Prøver å være litt nice guy, men tyr ofte til å stjele og invadere noen hjem om det legges til rette for det. Karakteren min har også en tendens til å finne prostituerte. Mye bra svart humor i spillet også. Den flyvende roboten min skremte meg når jeg først gikk inn i det nye huset mitt, men forsyner meg med gode vitser hver gang jeg er innom. Er på utkikk etter noen tips da. Trenger hvertfall et godt våpen. Har for det meste brukk balltreet og pistolen min. Har spesialisert meg på small guns. Men trenger minst et solid og bra våpen som jeg kan ty til. Lurer også på om det går an å regenerere HP automatisk. Fyren min har også spesialisert seg innefor medisin. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Nå har jeg vondt i ryggen. Vurderer å installere det på laptop og legge meg i sofan. Spilling på PC funker bare ikke lenger etter at jeg begynte å spille konsoll xD Er bare å koble opp PC til TV i stua og spill med Xbox 360 kontroller Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Har spilt noen timer i dag etter at jeg kjøpte spillet. Er veldig fornøyd. Er sånn passe vanskelighetsgrad og action i forhold til rollespill. Veldig underholdende å skyte av hodet til noen eller blåse av foten. Prøver å være litt nice guy, men tyr ofte til å stjele og invadere noen hjem om det legges til rette for det. Karakteren min har også en tendens til å finne prostituerte. Mye bra svart humor i spillet også. Den flyvende roboten min skremte meg når jeg først gikk inn i det nye huset mitt, men forsyner meg med gode vitser hver gang jeg er innom. Er på utkikk etter noen tips da. Trenger hvertfall et godt våpen. Har for det meste brukk balltreet og pistolen min. Har spesialisert meg på small guns. Men trenger minst et solid og bra våpen som jeg kan ty til. Lurer også på om det går an å regenerere HP automatisk. Fyren min har også spesialisert seg innefor medisin. Jeg trengte ikke gå lenger enn super-duper mart for å få hunting rifle, som holdt lenge, frem til jeg fikk ammo nok til å bruke chinese assault rifle. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Noen har sikkert spurt om dette før men hvordan får du en hund til å følge deg ? det er en perk som gjør det. SPOILER: Tull! Du må på et visst tidspunkt i spillet (husker ikke når, ganske tidlig) dra til Scrap Jard, sør for Minefield. Der finner du noen som plager en hund: Drep dem og snakk med hunden. er det tull? du kan få dyr på lag med en perk. var kanskje ikke det som var tilfelle her siden det var en spesiell hund det var snakk om.. edit: leif Endret 5. november 2008 av The Zapper Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Noen har sikkert spurt om dette før men hvordan får du en hund til å følge deg ? det er en perk som gjør det. SPOILER: Tull! Du må på et visst tidspunkt i spillet (husker ikke når, ganske tidlig) dra til Scrap Jard, sør for Minefield. Der finner du noen som plager en hund: Drep dem og snakk med hunden. er det tull? du kan få dyr på lag med en perk. var kanskje ikke det som var tilfelle her siden det var en spesiell hund det var snakk om.. edit: leif Ingen av hovedperkene gir deg et dyr på lag, men du kan få en perk der som gjør at dyr ikke angriper deg lenger. Godt mulig det er en quest-reward perk som gjør at man får med seg et dyr, men jeg har iallefall ikke funnet det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Anser ikke dette som en spoiler, men si ifra dersom dere blir lei dere. Angående Animal Friend-perken: At the first rank of this perk, animals simply won’t attack. At the second rank, they will eventually come to your aid in combat, but never against another animal. This perk affects the Dog, Yao Guai, Mole Rat, and Brahmin. Krever forresten lvl 10 og min 6 i char. Endret 5. november 2008 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 andre som syns minigunen suger. den er i tip top stand og skal i teorien skade masse, men det gjør den ikke, for det første bommer man jo 90% av tiden og når man først treffer skader den veldig lite Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Bruker nesten utelukkende AK og Combat shotgun selv. Har 100 i small guns, og dreper veldig effektivt, spesielt med perks som gir økt treffsikkerhet i VATS+5% våpenskade. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 For å bruke Minigun trenger du høy big guns. Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 andre som syns minigunen suger. den er i tip top stand og skal i teorien skade masse, men det gjør den ikke, for det første bommer man jo 90% av tiden og når man først treffer skader den veldig lite Jeg synes ikke minigun er noe særlig, nei, det er mere til bry enn til nytte. Hagle er bedre. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Combat Shotgun fra en halv meters avstand i V.A.T.S er min foretrukne modus operandi, vet jeg Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Combat Shotgun fra en halv meters avstand i V.A.T.S er min foretrukne modus operandi, vet jeg Den fungere faktisk greit ut til 2-4 meter og. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Bottlecap mines er MORO! Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Combat Shotgun fra en halv meters avstand i V.A.T.S er min foretrukne modus operandi, vet jeg Den fungere faktisk greit ut til 2-4 meter og. Den fungerer "greit" fra større avstander enn det også, men det er slik jeg foretrekker den Lenke til kommentar
Joakim_B Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Andre som har hørt Herbert Dashworth og tjeneren hans Argyle sine eventyr på radioen? Herlig Lenke til kommentar
b00n Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Bottlecap mine e knall bra Combat shotgun er vel favoritten til nå, eneste minus er at den er litt treig... litt rart egentlig.. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Bumper mitt inlegg igjen jeg What? Det var det? Jeg følger etter Liberty Prime (lolz), og havner opp i labben og aktiverer Project Purity / får hun andre til å gjøre det. Dette etterfølges av en cutscene, og... det var det!. Ingen forsettelse. Kun continue (fra siste autosave / save) / load / new game, så jeg må faktisk loade før jeg starta oppdraget om jeg skal ha sjangs til å gjøre andre quests. IRRITERENDE! Var en ganske kort main-quest IMO, og nå vet jeg egentlig ikke helt hva jeg skal gjøre. Mye rart på mappen som ikke er main-quest relatert, men er jo ingen Guilds eller lignende i dette spillet, som i Oblivion. Noen ideér til hva jeg kan finne på? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 andre som syns minigunen suger. den er i tip top stand og skal i teorien skade masse, men det gjør den ikke, for det første bommer man jo 90% av tiden og når man først treffer skader den veldig lite Jeg synes ikke minigun er noe særlig, nei, det er mere til bry enn til nytte. Hagle er bedre. Synes alle våpnene var greie (med høy skill). Men brukte mest den kinesiske assault riflen. Noen som har prøvd den alien gunneren? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Henta endelig dogmeat i går, men sendte han raskt til Vault 101 for å "vente på meg". Stakkaren klarer jo faen ikke å følge etter meg, han forsvinner med en gang og jeg må bruke ti minutter på å gå tilbake å lete etter ham hele tiden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå