Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spilt noen timer i dag etter at jeg kjøpte spillet. Er veldig fornøyd. Er sånn passe vanskelighetsgrad og action i forhold til rollespill. Veldig underholdende å skyte av hodet til noen eller blåse av foten. Prøver å være litt nice guy, men tyr ofte til å stjele og invadere noen hjem om det legges til rette for det. Karakteren min har også en tendens til å finne prostituerte.

 

Mye bra svart humor i spillet også. Den flyvende roboten min skremte meg når jeg først gikk inn i det nye huset mitt, men forsyner meg med gode vitser hver gang jeg er innom.

 

Er på utkikk etter noen tips da. Trenger hvertfall et godt våpen. Har for det meste brukk balltreet og pistolen min. Har spesialisert meg på small guns. Men trenger minst et solid og bra våpen som jeg kan ty til. Lurer også på om det går an å regenerere HP automatisk. Fyren min har også spesialisert seg innefor medisin.

Lenke til kommentar
Har spilt noen timer i dag etter at jeg kjøpte spillet. Er veldig fornøyd. Er sånn passe vanskelighetsgrad og action i forhold til rollespill. Veldig underholdende å skyte av hodet til noen eller blåse av foten. Prøver å være litt nice guy, men tyr ofte til å stjele og invadere noen hjem om det legges til rette for det. Karakteren min har også en tendens til å finne prostituerte.

 

Mye bra svart humor i spillet også. Den flyvende roboten min skremte meg når jeg først gikk inn i det nye huset mitt, men forsyner meg med gode vitser hver gang jeg er innom.

 

Er på utkikk etter noen tips da. Trenger hvertfall et godt våpen. Har for det meste brukk balltreet og pistolen min. Har spesialisert meg på small guns. Men trenger minst et solid og bra våpen som jeg kan ty til. Lurer også på om det går an å regenerere HP automatisk. Fyren min har også spesialisert seg innefor medisin.

 

Jeg trengte ikke gå lenger enn super-duper mart for å få hunting rifle, som holdt lenge, frem til jeg fikk ammo nok til å bruke chinese assault rifle.

Lenke til kommentar
Noen har sikkert spurt om dette før men hvordan får du en hund til å følge deg ? :)

det er en perk som gjør det.

 

 

SPOILER:

 

 

Tull! Du må på et visst tidspunkt i spillet (husker ikke når, ganske tidlig) dra til Scrap Jard, sør for Minefield. Der finner du noen som plager en hund: Drep dem og snakk med hunden.

 

er det tull? du kan få dyr på lag med en perk. var kanskje ikke det som var tilfelle her siden det var en spesiell hund det var snakk om..

 

edit: leif

Endret av The Zapper
Lenke til kommentar
Noen har sikkert spurt om dette før men hvordan får du en hund til å følge deg ? :)

det er en perk som gjør det.

 

 

SPOILER:

 

 

Tull! Du må på et visst tidspunkt i spillet (husker ikke når, ganske tidlig) dra til Scrap Jard, sør for Minefield. Der finner du noen som plager en hund: Drep dem og snakk med hunden.

 

er det tull? du kan få dyr på lag med en perk. var kanskje ikke det som var tilfelle her siden det var en spesiell hund det var snakk om..

 

edit: leif

 

Ingen av hovedperkene gir deg et dyr på lag, men du kan få en perk der som gjør at dyr ikke angriper deg lenger. Godt mulig det er en quest-reward perk som gjør at man får med seg et dyr, men jeg har iallefall ikke funnet det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Anser ikke dette som en spoiler, men si ifra dersom dere blir lei dere.

 

Angående Animal Friend-perken:

At the first rank of this perk, animals simply won’t attack. At the second rank, they will eventually come to your aid in combat, but never against another animal. This perk affects the Dog, Yao Guai, Mole Rat, and Brahmin.

 

Krever forresten lvl 10 og min 6 i char.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
andre som syns minigunen suger.

 

den er i tip top stand og skal i teorien skade masse, men det gjør den ikke, for det første bommer man jo 90% av tiden og når man først treffer skader den veldig lite

 

 

Jeg synes ikke minigun er noe særlig, nei, det er mere til bry enn til nytte. Hagle er bedre. ;)

Lenke til kommentar

Bumper mitt inlegg igjen jeg

 

What?

 

Det var det?

 

 

Jeg følger etter Liberty Prime (lolz), og havner opp i labben og aktiverer Project Purity / får hun andre til å gjøre det. Dette etterfølges av en cutscene, og... det var det!. Ingen forsettelse. Kun continue (fra siste autosave / save) / load / new game, så jeg må faktisk loade før jeg starta oppdraget om jeg skal ha sjangs til å gjøre andre quests. IRRITERENDE! Var en ganske kort main-quest IMO, og nå vet jeg egentlig ikke helt hva jeg skal gjøre. Mye rart på mappen som ikke er main-quest relatert, men er jo ingen Guilds eller lignende i dette spillet, som i Oblivion. Noen ideér til hva jeg kan finne på?

Lenke til kommentar
andre som syns minigunen suger.

 

den er i tip top stand og skal i teorien skade masse, men det gjør den ikke, for det første bommer man jo 90% av tiden og når man først treffer skader den veldig lite

 

 

Jeg synes ikke minigun er noe særlig, nei, det er mere til bry enn til nytte. Hagle er bedre. ;)

Synes alle våpnene var greie (med høy skill).

Men brukte mest den kinesiske assault riflen.

 

Noen som har prøvd den alien gunneren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...