Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Noen har sikkert spurt om dette før men hvordan får du en hund til å følge deg ? :)

det er en perk som gjør det.

 

 

SPOILER:

 

 

Tull! Du må på et visst tidspunkt i spillet (husker ikke når, ganske tidlig) dra til Scrap Jard, sør for Minefield. Der finner du noen som plager en hund: Drep dem og snakk med hunden.

 

Endret av Juliess
Satt inn spoiler
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaja, da var jeg faktisk ferdig allerede. Har gjort MANGE av sidequestene, og klarte selvsagt å fullføre ved en feil. Endte opp som paladin til slutt, og nå lurer jeg på om jeg ikke skal ta fatt på Red Alert 3 fremfor en ny runde med Fallout 3.

 

edit: fikk faktisk med meg en litt mindre pen slutt også. Jaja =)

edit2: fikk faktisk med meg fire litt forskjellige endinger :D

 

Spillet var i alle fall kjempeunderholdende :)

Endret av CompleXion
Lenke til kommentar
1: Jeg har en stor verden i spillet mitt

2: Hvor stor er den da?

1: Cirka tusen...

 

Og der er absolutt ingen måte å få tilbake hunden hvis den er død? Ingen concole cheats eller koder?

 

Lett å få tilbake hunden, og alle andre ved console cheats:

 

 

Gå inn i console, trykk på den døde personen/hunden/fienden, skriv "resurrect", uten "", og trykk enter

 

Endret av Vrengtpolvott
Lenke til kommentar
Noen har sikkert spurt om dette før men hvordan får du en hund til å følge deg ? :)

 

 

Stikk til Scrapyard (sør for Minefield), der vil du finne en gjeng med raidere som kjemper mot en hund. Drep dem og snakk til hunden.

 

 

SPOILER:

 

 

Eg finner ikke scarpyard har leita rund Minefield, nå er eg i bigtown og der fikk eg en quest. Skal reperere robotene deres sånn at dei er klar nå super mutan attacket kommet, så sier dei at eg må reise til scrapyard får å finne robotene. Kan noen hjelpe med å finne scrapyard? Skulle hatt dem hunden og!

 

Endret av Juliess
Spoiler
Lenke til kommentar

Jeg merker også at jeg blir lei LANGT raskere på PC-spill enn konsollspill. Lurer på om PC-spill egentlig har noen fremtid når vi begynner å kunne bruke keyboard/mus og slikt på konsoll også...

 

Edit: On topic: Noen som har et kart over T-bane nettet som viser hvilke stasjoner som er "koblet sammen"?

Endret av tofagerl
Lenke til kommentar
Noen har sikkert spurt om dette før men hvordan får du en hund til å følge deg ? :)

 

SPOILER:

 

Stikk til Scrapyard (sør for Minefield), der vil du finne en gjeng med raidere som kjemper mot en hund. Drep dem og snakk til hunden.

 

 

SPOILER:

 

Eg finner ikke scarpyard har leita rund Minefield, nå er eg i bigtown og der fikk eg en quest. Skal reperere robotene deres sånn at dei er klar nå super mutan attacket kommet, så sier dei at eg må reise til scrapyard får å finne robotene. Kan noen hjelpe med å finne scrapyard? Skulle hatt dem hunden og!

 

 

SPOILER:

 

Kanskje du ikke har dratt langt nok sør for Minefield? Ze scrapyard er ganske stor (dvs. ikke bare en liten bygning som lett kan overses), så det burde ikke være så vanskelig å finne frem hvis du starter fra Minefield.

 

Endret av Juliess
Spoiler
Lenke til kommentar
1: Jeg har en stor verden i spillet mitt

2: Hvor stor er den da?

1: Cirka tusen...

 

Og der er absolutt ingen måte å få tilbake hunden hvis den er død? Ingen concole cheats eller koder?

 

Lett å få tilbake hunden, og alle andre ved console cheats:

 

 

Gå inn i console, trykk på den døde personen/hunden/fienden, skriv "resurrect", uten "", og trykk enter

 

Nei.. Den vil ikke adlyde meg alikevel... Bare går rundt.

Sikker på at det virker?

Lenke til kommentar

pengene mine har blitt borte flere ganger uten grunn.ser ut det skjer nå jeg entrer huset mitt eller når jeg sover?i tilleg var plutselig ca 2000 colakorker også forsvunnet.er det bug?kanskje roboten som er kleptoman?uansett er det faens så kjedelig når du har til og med panta tomflasker for å skaffe cash,kjenner hodepinen kommer sigende huufffff....

Lenke til kommentar

Det er fint om dere legger spoilere inn i spoilertags, så de som ikke ønsker å vite noe om historien før de kommer dit, slipper å ramle over den ved et uhell :)

Har satt inn spoilertags i et par innlegg på sistesiden her nå, rapporter gjerne dersom mer trenger fiksing.

 

Dette innlegget er OT og skal ikke kommenteres, reaksjoner på moderering tas på PM.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...