CheeseJunk Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Noen har sikkert spurt om dette før men hvordan får du en hund til å følge deg ? det er en perk som gjør det. SPOILER: Tull! Du må på et visst tidspunkt i spillet (husker ikke når, ganske tidlig) dra til Scrap Jard, sør for Minefield. Der finner du noen som plager en hund: Drep dem og snakk med hunden. Endret 5. november 2008 av Juliess Satt inn spoiler Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Sett slik informasjon i spoiler er dere snille Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 1. Er det mulig å bytte til 3PS eller er mann låst til FPS hele tiden? 2. Sånn omtrent hvor stor verden er det? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 For å skifte på 3PS er det bare å trykke på F. Verdenen er enorm, og da regner jeg ikke med metronettet og alle andre "dungeons". Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 1. Man kan skifte til en (dårlig) tredjepersonsvinkel når man vil. Denne vinkelen ligner veldig mye på den samme muligheten i Oblivion. 2. Den kan vanskelig beskrives med annet enn intetsigende tall. Mer enn stor nok for folk flest etter hva jeg har forstått Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 1: Jeg har en stor verden i spillet mitt 2: Hvor stor er den da? 1: Cirka tusen... Og der er absolutt ingen måte å få tilbake hunden hvis den er død? Ingen concole cheats eller koder? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Jaja, da var jeg faktisk ferdig allerede. Har gjort MANGE av sidequestene, og klarte selvsagt å fullføre ved en feil. Endte opp som paladin til slutt, og nå lurer jeg på om jeg ikke skal ta fatt på Red Alert 3 fremfor en ny runde med Fallout 3. edit: fikk faktisk med meg en litt mindre pen slutt også. Jaja =) edit2: fikk faktisk med meg fire litt forskjellige endinger Spillet var i alle fall kjempeunderholdende Endret 4. november 2008 av CompleXion Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) 1: Jeg har en stor verden i spillet mitt2: Hvor stor er den da? 1: Cirka tusen... Og der er absolutt ingen måte å få tilbake hunden hvis den er død? Ingen concole cheats eller koder? Lett å få tilbake hunden, og alle andre ved console cheats: Gå inn i console, trykk på den døde personen/hunden/fienden, skriv "resurrect", uten "", og trykk enter Endret 4. november 2008 av Vrengtpolvott Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Noen har sikkert spurt om dette før men hvordan får du en hund til å følge deg ? Stikk til Scrapyard (sør for Minefield), der vil du finne en gjeng med raidere som kjemper mot en hund. Drep dem og snakk til hunden. SPOILER: Eg finner ikke scarpyard har leita rund Minefield, nå er eg i bigtown og der fikk eg en quest. Skal reperere robotene deres sånn at dei er klar nå super mutan attacket kommet, så sier dei at eg må reise til scrapyard får å finne robotene. Kan noen hjelpe med å finne scrapyard? Skulle hatt dem hunden og! Endret 5. november 2008 av Juliess Spoiler Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 uhm....hvordan kommer jeg meg til Tepid sewers? for den Moira questen Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Følg elva sørover. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Nå har jeg vondt i ryggen. Vurderer å installere det på laptop og legge meg i sofan. Spilling på PC funker bare ikke lenger etter at jeg begynte å spille konsoll xD Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Jeg merker også at jeg blir lei LANGT raskere på PC-spill enn konsollspill. Lurer på om PC-spill egentlig har noen fremtid når vi begynner å kunne bruke keyboard/mus og slikt på konsoll også... Edit: On topic: Noen som har et kart over T-bane nettet som viser hvilke stasjoner som er "koblet sammen"? Endret 4. november 2008 av tofagerl Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Noen har sikkert spurt om dette før men hvordan får du en hund til å følge deg ? SPOILER: Stikk til Scrapyard (sør for Minefield), der vil du finne en gjeng med raidere som kjemper mot en hund. Drep dem og snakk til hunden. SPOILER: Eg finner ikke scarpyard har leita rund Minefield, nå er eg i bigtown og der fikk eg en quest. Skal reperere robotene deres sånn at dei er klar nå super mutan attacket kommet, så sier dei at eg må reise til scrapyard får å finne robotene. Kan noen hjelpe med å finne scrapyard? Skulle hatt dem hunden og! SPOILER: Kanskje du ikke har dratt langt nok sør for Minefield? Ze scrapyard er ganske stor (dvs. ikke bare en liten bygning som lett kan overses), så det burde ikke være så vanskelig å finne frem hvis du starter fra Minefield. Endret 5. november 2008 av Juliess Spoiler Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 1: Jeg har en stor verden i spillet mitt2: Hvor stor er den da? 1: Cirka tusen... Og der er absolutt ingen måte å få tilbake hunden hvis den er død? Ingen concole cheats eller koder? Lett å få tilbake hunden, og alle andre ved console cheats: Gå inn i console, trykk på den døde personen/hunden/fienden, skriv "resurrect", uten "", og trykk enter Nei.. Den vil ikke adlyde meg alikevel... Bare går rundt. Sikker på at det virker? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Funket til meg iallefall. Lenke til kommentar
Ball3 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 pengene mine har blitt borte flere ganger uten grunn.ser ut det skjer nå jeg entrer huset mitt eller når jeg sover?i tilleg var plutselig ca 2000 colakorker også forsvunnet.er det bug?kanskje roboten som er kleptoman?uansett er det faens så kjedelig når du har til og med panta tomflasker for å skaffe cash,kjenner hodepinen kommer sigende huufffff.... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Glad jeg ikke opplevde andre bugs enn at jeg ble stuck 1 gang + at spillet kræsjet 6-7 ganger iløpet av 18 timer played. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Det er fint om dere legger spoilere inn i spoilertags, så de som ikke ønsker å vite noe om historien før de kommer dit, slipper å ramle over den ved et uhell Har satt inn spoilertags i et par innlegg på sistesiden her nå, rapporter gjerne dersom mer trenger fiksing. Dette innlegget er OT og skal ikke kommenteres, reaksjoner på moderering tas på PM. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 hjelp Holder på med rangers questet i det hotellet. Hvor finner jeg fission packen? Har gått rundt her i 30 min nå uten å finne noe som helst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå