Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rifla man får av andrioiden er bare vært litt over 1000 caps her, men det kommer jo an på barter skill lvlen din, og siden jeg ikke har stort i charisma og barter så er vel det grunnen. Men uansett, jeg har ikke funnet en eneste vendor som har 1000+ caps til rådighet enda, så blir ikke enkelt å få solgt den virker det som.

 

jeg tenkte på verdien som er stemplet på rifla.. men den rifla selger man jo ikke, den er jo konge :) og hva skal man med penger.. :p har 11000 og har kjøpt alt av schematics og ting til huset jeg har kommet over..

 

 

Runda nett lvl20 når jeg kom til brotherhood of steel basen.. Det som er litt fasinerende er at jeg er sikker på at jeg uten problemer skulle klart å levle en ny character til 20 uten å være innom mer enn kanskje 5-10 av de locations jeg har utforska nå... Har 41locations jeg ikke har sjekka ut til nå.. Spillet er grisestort :)

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
FAEN!

 

Nå har har det skjedd igjen!

 

Jeg logger ut å når jeg går inn igjen så kan jeg ikke loade saved games lenger, alt er borte! Nå skjedde det mens jeg surra med "LIVE" hvordan funker det uans?

 

B

haha :p

 

bare gå til mine dokumenter finn betsheda foldern, så kopierer du savegames i live tilbake i bethseda savegames foldern :tease:

Lenke til kommentar
FAEN!

 

Nå har har det skjedd igjen!

 

Jeg logger ut å når jeg går inn igjen så kan jeg ikke loade saved games lenger, alt er borte! Nå skjedde det mens jeg surra med "LIVE" hvordan funker det uans?

 

B

 

Sjekk: X:\Documents\My Games\Fallout3\Saves om du sitter på vista, er her mine live saves for fallout 3 lagres værtfall. Og om du logger inn på live kontoen din inni spillet igjen, så skal du kunne bruke savene, så sant de ikke er sletta. Hvis du ikke får brukt live kontoen din, så gå til området jeg nevnte over, kopier disse filene til hvor hend saves blir lagret når man ikke bruker en live konto. Jeg vet ikke hvor, siden jeg bare har spilt mens jeg har vært logget inn på live kontoen.

 

Edit: Altså, om du ikke er logget inn på live kontoen og saver, så blir save filene lagret et annet sted enn hva de ville bli gjort om du var logget inn, det er derfor det kan virke som de har "forsvunnet".

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Noen som har noen tips til gode perks? Har hørt at Mysterious Stranger eller noe er ganske tøff, men hva annet er å anbefale? I tillegg sliter jeg litt med å finne gode våpen, er ganske tidlig i spillet (lvl 6), så hvilke våpen er å anbefale for en som ikke har kommet seg så langt?

 

få opp repair så blir alle våpen gode..

 

chinese assault er bra.. den kan du vel få opp på 65 i damage.. Combat shotgun går til rund 55 tror jeg... Assault rifle går til 35 osv.. Alle 3 er våpen jeg fikk veldig tidlig i spillet :)

 

perks du bør ha: Comprehension, Educated!!, gunslinger, fortune finder, commando, scrounger, finesse, sniper, Cyborg!!, better criticals, action boy

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Er foresten snakk om at det skal komme en patch til pc idag:

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=282322

16:11:35 - dl77 asks: Will there be a patch to add southpaw controls for the left-handed people out there? And what about a fix for the various PC niggles?

 

Pete Hines: Well on the 360 the console itself actually handles that. You change it in your control options, so we don't bother doing it in the game. I'll have to check on how PS3 works.

 

As far as fixes, there's a PC update coming out later today that will address a few PC-specific things that have come up. Can't give you any details yet beyond that as far as what else might be in the works for any of the three platforms.

 

Edit: Eller ikke:

http://www.bethsoft.com/bgsforums/index.ph...;#entry13137748

Hey all, I wanted to give you an update on this…

 

It looks like this patch might not being going up today, but you should expect it sometime this week. You should know the patch only fixes some crashing on exiting the game, as requested by Microsoft.

 

We’re also moving along with pulling together a more extensive update. We’re still in the process of going through and looking at any issues/fixes, and once that is done there is lots of additional testing/fixing that has to be done before it can be released. Similarly, we're looking into matters on Xbox 360 and PlayStation 3.

 

When I’ve got more information, I’ll pass it along.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

What?

 

Det var det?

 

 

Jeg følger etter Liberty Prime (lolz), og havner opp i labben og aktiverer Project Purity / får hun andre til å gjøre det. Dette etterfølges av en cutscene, og... det var det!. Ingen forsettelse. Kun continue (fra siste autosave / save) / load / new game, så jeg må faktisk loade før jeg starta oppdraget om jeg skal ha sjangs til å gjøre andre quests. IRRITERENDE! Var en ganske kort main-quest IMO, og nå vet jeg egentlig ikke helt hva jeg skal gjøre. Mye rart på mappen som ikke er main-quest relatert, men er jo ingen Guilds eller lignende i dette spillet, som i Oblivion. Noen ideér til hva jeg kan finne på?

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...