Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Det sære er at det føles litt for lett å være god. Jeg krever altid caps for tjenester og liknende og føler meg stort sett som en ganske grådig og kjip person i spillet, men ifølge spillet er jeg supersnill.

 

Skal kanskje ikke så mye til for å bli regnet som snill i en slik verden? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen personer som det abselutt lønner seg å gjøre quest for, utenom quest i megaton (byen jeg såklart har sprengt til helvete)

 

I Rivet City får du et quest om å finne en android. Velger du den onde versjonen av questet får du en perk/egenskap som forbedrer nøyaktigheten i VATS.

 

Velg den gode og du får 50 caps...

 

 

Typisk at jeg gjorde den gode varianten! :p

 

Føler at jeg konstant taper ting på min gode karakter. Nesten så jeg vurdrer det motsatte.

 

Er ikke det å være god i en verden full av ondskap belønning nok i seg selv? :p

 

Hehe! :p

Lenke til kommentar

Hvordan klarer dere å være snill når det er så utrolig mye morsommere å være slem? :p Sånn var det akkurat i Oblvion også, bare det var det mer morro siden man ble oppsøkt av Dark Brotherhood hvis man var det, og så var det bare å ta på seg denne og gå til det utvalgte huset og henrette folk :new_woot: . Det var herlig det :D Skulle vært no lignende i fallout også :p (på en annen side kan jeg jo bare ta på meg dress og leke hitman, men blikke helt det samma)

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

I Rivet City får du et quest om å finne en android. Velger du den onde versjonen av questet får du en perk/egenskap som forbedrer nøyaktigheten i VATS.

 

Velg den gode og du får 50 caps...

 

For det første før du ikke 50caps, du får en plasmarifle til 2200caps om du er snill. MEN det er mulig å få begge rewardene.. etter at du har fått plasmarifla går du til slemmingen og sier at du vet hvor Androiden er -> får perken -> blåser hodet av slemmingen før han tar snillingen.. :)

 

Takk, da velger jeg den onde :D

 

som jeg sier over.. veldig dumt valg.. gjør begge deler :)

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Du kan reparere ting som The Terrible Shotgun med combat shotgun ja.

 

Angående dmg så trodde jeg den sto på rundt 70 men godt mulig jeg blingset, min feil.

 

Edit: Jeg ser på den her nå, den ligger på rundt 5% cnd (lite shotguns rundt her!) å den har 57 dmg?

Endret av Joakim_B
Lenke til kommentar

Ser litt tidligere i tråden at folk velger bort Charisma, er det sånn at man egentlig ikke oppnår noe spesielt ved å få flere dialogvalg? Kan man gå glipp av quester eller stash mon tro? Jeg føler egentlig ikke at jeg MÅ prate om alt mulig tull i spillet, hadde vært bra å bruke poengene på noe annet enn Charisma.

 

:hmm:

Lenke til kommentar
For det første før du ikke 50caps, du får en plasmarifle til 2200caps om du er snill.

 

Å? Hvordan får du rifla? Jeg completa questen med å gi Zimmer en eller annen chip jeg fikk av ei dama, jeg sa at jeg hadde funnet ham men at han var død ... Måtte jeg gjort det på din måte for å få den nice rewarden?

 

Er ikke så farlig hvis dette er tilfellet, kommer nok til å spille gjennom spillet på nytt som ond uansett :cool:

Lenke til kommentar
For det første før du ikke 50caps, du får en plasmarifle til 2200caps om du er snill.

 

Å? Hvordan får du rifla? Jeg completa questen med å gi Zimmer en eller annen chip jeg fikk av ei dama, jeg sa at jeg hadde funnet ham men at han var død ... Måtte jeg gjort det på din måte for å få den nice rewarden?

 

Er ikke så farlig hvis dette er tilfellet, kommer nok til å spille gjennom spillet på nytt som ond uansett :cool:

 

 

Jeg visste om riflen, men "måtte" fullføre oppdraget som god fordi jeg ikke hadde noen mulighet til å snakke med Pinkerton om androiden, og ikke androiden selv om det heller. Litt synd, men jeg holder meg til shotguns og guns uansett. Men de pengene hadde kommet fryktelig godt med =/

 

Ellers så er det et fryktelig godt spill må jeg si. Jeg har ikke vært hektet på et spill på minst et halvt år, men i natt satt jeg oppe hele natta og spilte Fallout. Når snart level 13, og er litt over halvveis i mainchainen tror jeg. Har selvsagt gjort omtrent alt av sidequester jeg har kommet over, så lenge de ikke er alt for onde.

Lenke til kommentar

Rifla man får av andrioiden er bare vært litt over 1000 caps her, men det kommer jo an på barter skill lvlen din, og siden jeg ikke har stort i charisma og barter så er vel det grunnen. Men uansett, jeg har ikke funnet en eneste vendor som har 1000+ caps til rådighet enda, så blir ikke enkelt å få solgt den virker det som.

Lenke til kommentar

Det er noe rart med spillet.

 

Holder på med det derre Tennpenny-questet, og er nå hos dissa Ghoulsa. For det første, så tok jeg livet at han ghoulen i underworld som ba meg ta livet av tennpenny. Så fikk jeg penger av tennpenny for det, så tok jeg liv av tennpenny.

Fortsatt står det at jeg skal gå til tennpenny å få reward for at jeg tok livet av han første ghoulen i underworld. Og questet jeg fikk av ghoulen i metroen nå sier at jeg skal prate med tennpenny, men han har jeg jo tatt livet av... Drittspill, ingenting henger jo sammen!

Og han Chief Gustafo (hoved-vakten til tennpenny) sier jo at han tok over etter at tennpenny døde, men neste setning han sier, så sier han at han ikke gjør en dritt før tennpenny sier det... Herre min milde skaper altså! De er jo stokk stein dumme! Nå ALT-tabber jeg tilbake til Fallout og skyter Gustafo i kjeften, og det er spillet sin feil!

Og nå fikk jeg alle til å gå å si til tennpenny at de kan godt ha ghouls som naboer... HAHA, de kommer til å finne et blodig lik på taket mens ghoulsa inntar bygget deres! hoho...

 

Og et annet problem, hvordan i pokker skal jeg få tatt bilde av Lincoln memorial? Jeg har kamera og alt hvis man trenger det. Og hvorfor viser pilen at jeg må til metroen ved Rivet City for å komme meg til Lincoln memorial, når jeg har vært der for leeeenge siden og bare kan qiuckjumpe dit?

Endret av jale
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...