Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bare lurer på en liten ting. Jeg takka ja til questen om å ta tre slaver. Der en kvinne som heter Red fra Big City var en av dem. Jeg satte slave collar på henne og hun sprang av gårde. Nå har det gått en stund siden jeg gjorde det(er selvfølgelig opptatt med en annen sidequest;) ), men hun står enda "åpen" inne i questen. Altså hun er ikke huket av som utført. Noen som har gjort det som vet at det er slik det skal være, eller kan det være en glitch?

Lenke til kommentar

Hei sitter her og sliter litt, fikk et quest i rivet city (båten).Skal til National Arcive og finne constetution (Grunnloven) elle va det nå er. Har til og med fått marka det på mapet, men problemt er at eg ikke kommer meg bort der. Går bare rund pga det ligger knuste byggninger og diverse i veien rundt heile zonen. Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Hei sitter her og sliter litt, fikk et quest i rivet city (båten).Skal til National Arcive og finne constetution (Grunnloven) elle va det nå er. Har til og med fått marka det på mapet, men problemt er at eg ikke kommer meg bort der. Går bare rund pga det ligger knuste byggninger og diverse i veien rundt heile zonen. Noen som kan hjelpe?

 

Har ikke kommet så langt selv, men har du prøvd å finne en vei under bakken?

Lenke til kommentar

Joa, men det er jo noen quest man skal ned der å finne noe eller fikse noe eller snakke med en stakkars fyr som har bosatt seg bak en låst dør der nede... Liker å traske wasteland jeg :D

 

Noen som har støtt borti han russiske "halliken" i DC? Hva kan man gjøre hos han? Han ville bare sjenke meg, og jeg hadde ikke tid. Kanskje jeg tar turen tilbake, han hadde jo to lettkledde damer.

Endret av jale
Lenke til kommentar
Joa, men det er jo noen quest man skal ned der å finne noe eller fikse noe eller snakke med en stakkars fyr som har bosatt seg bak en låst dør der nede... Liker å traske wasteland jeg :D

 

Noen som har støtt borti han russiske "halliken" i DC? Hva kan man gjøre hos han? Han ville bare sjenke meg, og jeg hadde ikke tid. Kanskje jeg tar turen tilbake, han hadde jo to lettkledde damer.

 

Det eneste jeg vet du kan gjøre hos halliken, er at du kan hjelpe hu rødhårete dama med å komme til rivet city, slik at hun kan føle seg trygg og at hun slipper å være hos den grisen av en mann.

Lenke til kommentar
Var der faktisk her om dagen, Det var hardt men greit. Men så plutselig kom jeg ikke lengre, klarte å rote meg bort i det vaultet også :) Menmen, det er der du ser små syner innemellom?

 

 

 

Greia med at man "roter seg bort", og ser syner i vault 106; er på grunn av det stoffet som blir sirkulert rundt i ventilasjonssystemet der nede. Når man har kommet seg dypt nok ned vil alle "rote seg bort", siden dørene, og exit-ikonet på pip-boy'n din vil flytte seg rundt tilfeldig.

 

Snoker man litt rundt i terminalene der nede, finner man ut at man ut at det hele er en del av et stort eksperiment.

 

Endret av .Brusfisk
Lenke til kommentar
Hei sitter her og sliter litt, fikk et quest i rivet city (båten).Skal til National Arcive og finne constetution (Grunnloven) elle va det nå er. Har til og med fått marka det på mapet, men problemt er at eg ikke kommer meg bort der. Går bare rund pga det ligger knuste byggninger og diverse i veien rundt heile zonen. Noen som kan hjelpe?

 

Har ikke kommet så langt selv, men har du prøvd å finne en vei under bakken?

Ja prøvde 2 plasser men begge plassene så kom eg ut laaangt i fra National Archive, hmm er ganske sikker på at eg må gå under jorden får å komme til Natiolnal Archive så får prøve i gjenn etter jobb. Brukte 3 timer i går på å finne veien til National Archive ga opp til slutt. Tillegs sprøsmål her på slutten noen som vett hvordan man stjeler fra folk? (PickPocket)

Lenke til kommentar
Hei sitter her og sliter litt, fikk et quest i rivet city (båten).Skal til National Arcive og finne constetution (Grunnloven) elle va det nå er. Har til og med fått marka det på mapet, men problemt er at eg ikke kommer meg bort der. Går bare rund pga det ligger knuste byggninger og diverse i veien rundt heile zonen. Noen som kan hjelpe?

 

Har ikke kommet så langt selv, men har du prøvd å finne en vei under bakken?

Ja prøvde 2 plasser men begge plassene så kom eg ut laaangt i fra National Archive, hmm er ganske sikker på at eg må gå under jorden får å komme til Natiolnal Archive så får prøve i gjenn etter jobb. Brukte 3 timer i går på å finne veien til National Archive ga opp til slutt. Tillegs sprøsmål her på slutten noen som vett hvordan man stjeler fra folk? (PickPocket)

 

Driver med samme questen selv:

 

 

Slet også med å finne veien, men er ganske sikker på at jeg fant rett vei like før jeg avsluttet i går kveld. Var en undergang som begynte ganske langt nord for National Archives. Endte uansett opp rett innenfor de knuste byggningene.

 

Stjeler vel fra folk ved å snike rett ved siden av dem og trykke på dem?

 

 

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Hahahaha! Herregud, Bethesda! Jeg har akkurat oppdaget at jeg har blitt utsatt for en av spillets teiteste bugs i Megaton :!:

 

Finner du ikke Walter, Moriarty eller Jericho?

Sjekk spoileren for å lese årsaken til at de har forduftet.

 

 

Jeg hadde samlet opp masse scrap metal og dro til Megaton for å selge dem til Walter. Han står som regel utenfor vannverket eller så ligger han inne i senga si.

Vel, jeg kunne ikke finne han noe sted, så jeg stakk til huset mitt og sov litt før jeg gikk for å se etter han igjen. Niks, fortsatt ikke noe sted.

Gjorde noen quests og kom tilbake...Nei, Walter er ikke noe sted å finne.

Stakk inn i saloonen for å se om han var der. Niks, og ikke Moriarty heller.

Du har kanskje lagt merke til at alle disse characterne står og lener seg mot rekkverkene i Megaton når de røyker.

Og disse rekkverkene er veldig skrøpelige og har huller. Jepp, noen ganger prøver de å lene seg mot et rekkverk som ikke er der, og faller som en følge av det ned og slår seg i hjel :hrm: Jeg finner ikke Jericho noe sted heller, så jeg antar han har lidd samme skjebne.

Dette er vel det første negative jeg har funnet med spillet så langt, og absolutt noe Bethesda burde fikse opp i.

 

Jeg har enda ikke greid å bestemme meg for om denne bugen er tragisk og gamebreaking, eller om den er ytterst genial og et eksempel på naturlig utvalg.

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Hahahaha! Herregud, Bethesda! Jeg har akkurat oppdaget at jeg har blitt utsatt for en av spillets teiteste bugs i Megaton :!:

 

Finner du ikke Walter, Moriarty eller Jericho?

Sjekk spoileren for å lese årsaken til at de har forduftet.

 

 

Jeg hadde samlet opp masse scrap metal og dro til Megaton for å selge dem til Walter. Han står som regel utenfor vannverket eller så ligger han inne i senga si.

Vel, jeg kunne ikke finne han noe sted, så jeg stakk til huset mitt og sov litt før jeg gikk for å se etter han igjen. Niks, fortsatt ikke noe sted.

Gjorde noen quests og kom tilbake...Nei, Walter er ikke noe sted å finne.

Stakk inn i saloonen for å se om han var der. Niks, og ikke Moriarty heller.

Du har kanskje lagt merke til at alle disse characterne står og lener seg mot rekkverkene i Megaton når de røyker.

Og disse rekkverkene er veldig skrøpelige og har huller. Jepp, noen ganger prøver de å lene seg mot et rekkverk som ikke er der, og faller som en følge av det ned og slår seg i hjel :hrm: Jeg finner ikke Jericho noe sted heller, så jeg antar han har lidd samme skjebne.

Dette er vel det første negative jeg har funnet med spillet så langt, og absolutt noe Bethesda burde fikse opp i.

 

Jeg har enda ikke greid å bestemme meg for om denne bugen er tragisk og gamebreaking, eller om den er ytterst genial og et eksempel på naturlig utvalg.

 

En bug som faktisk bringer litt mer realisme inn i spillet. :p Synes den virker morsom jeg. Men kjipt når man har quest der.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Hei sitter her og sliter litt, fikk et quest i rivet city (båten).Skal til National Arcive og finne constetution (Grunnloven) elle va det nå er. Har til og med fått marka det på mapet, men problemt er at eg ikke kommer meg bort der. Går bare rund pga det ligger knuste byggninger og diverse i veien rundt heile zonen. Noen som kan hjelpe?

 

Har ikke kommet så langt selv, men har du prøvd å finne en vei under bakken?

Ja prøvde 2 plasser men begge plassene så kom eg ut laaangt i fra National Archive, hmm er ganske sikker på at eg må gå under jorden får å komme til Natiolnal Archive så får prøve i gjenn etter jobb. Brukte 3 timer i går på å finne veien til National Archive ga opp til slutt. Tillegs sprøsmål her på slutten noen som vett hvordan man stjeler fra folk? (PickPocket)

 

Driver med samme questen selv:

 

 

Slet også med å finne veien, men er ganske sikker på at jeg fant rett vei like før jeg avsluttet i går kveld. Var en undergang som begynte ganske langt nord for National Archives. Endte uansett opp rett innenfor de knuste byggningene.

 

Stjeler vel fra folk ved å snike rett ved siden av dem og trykke på dem?

 

 

 

Ok var ganske langt nord eg og, så lang nor som ved National Gurard Head Quarters? Snudde når eg kom så langt.. Stjeling : Trudde du starta dialog når du trykker på dem, eller må du komme bak dei og trykke kanskje?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...