Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk en følelse av at jeg ikke burde gå til det stedet "Dad" snakker om i de journalene du finner i jeffersons memorial eller noe. Noen som har noen formeninger om dette. Også et annet spørsmål hvor finner jeg alle de plasma våpene og en sniper? Er på lvl 7 nå så er kanskje litt tidelig i spillet.

Lenke til kommentar
Også et annet spørsmål hvor finner jeg alle de plasma våpene og en sniper? Er på lvl 7 nå så er kanskje litt tidelig i spillet.

 

 

Brotherhood of Steel folka bruker plasma rifle bl.a, eneste jeg kommer på i farta. Sniper finner du en av i minefield, en kis som sitter i en ødelagt bygning og skyter på alle som kommer inn i området.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Fikk en følelse av at jeg ikke burde gå til det stedet "Dad" snakker om i de journalene du finner i jeffersons memorial eller noe. Er på lvl 7 nå så er kanskje litt tidelig i spillet.

 

jeg var lvl 18 når jeg gikk på samme plassen :) Nå var det litt sent.. men mja.. en mellomting kanskje? :)

 

Har ikke skaffet meg Railway Rifle selv enda, men har lest at den kan bl.a kjøpes fra en i Underworld, der alle Ghouls holder til eller noe slikt.

 

du får den og i reward i forbindelse med noe greier.. husker ikke helt.. Tror det var National Archives.. Men uansett er det en fordel å ha flere av hver schematics. Fikk nettopp mitt andre Bottlecap-mine schematic, dette gir versjon2.. Nå får jeg 2stk miner hver gang jeg lager :)

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Jeg var og forblir (heldigvis!) stoor fan av Fallout serien, men det er bare noe jeg må få sagt om Fallout 3!

 

 

Makan til billig oblivion oppgradering!!!

 

 

 

Jeg ble så enormt skuffa over at de ikke har forandra noen verdens ting på værken fysikk eller oppførsel til karakteren eller NPCene i spillet!

Som f.eks når man løper nedover en bratt bakke eller trapp, hopper karakteren nedover på en latterlig måte.

Dette har ingen ting i et spill å gjøre i 2008 spør du meg.. Såpass burde Bethesda skjønne også! Vi har jo egene skjermkort dedikert til fysikk nå ffs!

 

NPCenes oppførsel er like unaturlig, og de beveger seg som at de ikke er en del av verdenen engang.. Når jeg prater med de, får følelsen av at jeg prater med en dokke..

 

De har beholdt den samme iriterende zoominga når man prater eller blir pratet til, som ofte bugger med at man bil stående å se rett inn i en vegg eller no..

I tillegg har de brukt samme kjedelige tekst alternativer som f.eks "Whats the word in town" istedet for "Rumors" som i oblivion...

Veldig skuffende:(

 

 

 

Stemningen, historien og konseptet virker det som de har klart å beholde! Nå har jeg ikke spillt mer enn 4-5 timer, men har fått et ganske bra inntrykk av dette allerede:) Håper det dukker opp nye positive ting i spille etterhvert:)

 

Jeg er fortsatt glad i Fallout, men som frykta ble Fallout 3 for meg en oblivion verden med sci-fi våpen:(

Lenke til kommentar

Jesus, tok jo hele ettermiddagen å fullføre en del av et sidequest.

 

 

 

Eskorte av tidligere slaver fra Temple of Unity til Lincoln Memorial... Ikke bare skal de gå i en vid sirkel i stedet for rett fra punkt A til B, de skal også faktisk GÅ hele veien (heller enn rolig småjogging), og samtidig peile seg inn på alt som finnes av løpende, hoppende, svevende og krabbende kreaturer på veien. De kommer seg heller ikke fram på egen hånd, så man må pent vandre etter dem i et par timer.

 

 

Lenke til kommentar

Ghoulene er snille, men de er ikke begeistret for mennesker... Litt småfrekke.

 

Noen andre enn meg som hater Rivet City? Er jo et eneste stort rot med ganger, dekk og dører. Drittby, skulle ønske jeg fikk tilbud om å sprenge den!

 

Edit: Og ja, er i histoisk museum de holder til. Inn døra og rett frem!

Endret av jale
Lenke til kommentar
Jesus, tok jo hele ettermiddagen å fullføre en del av et sidequest.

 

 

 

Eskorte av tidligere slaver fra Temple of Unity til Lincoln Memorial... Ikke bare skal de gå i en vid sirkel i stedet for rett fra punkt A til B, de skal også faktisk GÅ hele veien (heller enn rolig småjogging), og samtidig peile seg inn på alt som finnes av løpende, hoppende, svevende og krabbende kreaturer på veien. De kommer seg heller ikke fram på egen hånd, så man må pent vandre etter dem i et par timer.

 

 

 

Gjorde akkurat den questen selv. Det sto ingenting om at jeg måtte gå hele veien sammen med slavene. Så jeg tok bare fast-travel fram til Lincoln Memorial, skrudde fram tiden et par timer til slavene var framme. Tok maks 5 min ;)

 

Endret av Larzie
Lenke til kommentar

Da har jeg rundet Fallout 3, ending diskusjon i spoiler:

 

 

Må si jeg er skuffet over slutten, den ga meg absolutt ingenting. Du dør av ingen spesiell grunn, Fawkes tåler jo strålingen, men nei du skal gjøre det... Du får ikke vite hvordan det gikk videre utover i spillet heller (I noen særlig grad). Hadde de tenkt litt etter så kunne de ha laget en liten video eller noe sånt der tiden var spolt litt frem, eller du kunne ha spilt videre mens du så naturen rundt deg stadig bli grønnere og grønnere.

 

 

Noen her som også prøvde og bli mer intim med bittercup/buttercup eller hva enn hun het? ^^

Lenke til kommentar

OIOIOIOIOI SÅ SKUFFET JEG ER!

 

Har clocka rundt 50 timer med game play. Masse sidequests men bare rundt 50% explored. Så bestemmer jeg meg for å gjøre litt main quest.

 

ENDING SPOILER(!!!!!!!!!)

 

Plutselig er jeg død... Og kan ikke gå tilbake. Siste saven min var 10 timer tidligere.... WTF?!?!??!?! Uansett hva jeg gjør så dør jeg på slutten. Kan ALDRI gå tilbake og fortsette! Nekter å starte en ny character. Så bye bye Fallout. Perfekt til starten....

 

Lenke til kommentar
OIOIOIOIOI SÅ SKUFFET JEG ER!

 

Har clocka rundt 50 timer med game play. Masse sidequests men bare rundt 50% explored. Så bestemmer jeg meg for å gjøre litt main quest.

 

ENDING SPOILER(!!!!!!!!!)

 

Plutselig er jeg død... Og kan ikke gå tilbake. Siste saven min var 10 timer tidligere.... WTF?!?!??!?! Uansett hva jeg gjør så dør jeg på slutten. Kan ALDRI gå tilbake og fortsette! Nekter å starte en ny character. Så bye bye Fallout. Perfekt til starten....

 

At du ikke klarer å ha flere saves enn en er jo ikke spillet sin skyld :)

Anbefaler alle som spiller rollespill å ha flere enn en save, slik at om du gjør et dårlig valg, kan du alltid dra tilbake.

Lenke til kommentar
Noen her som vet kor eg kan finne The Family? eg leiter etter lillebroren til lucy west eller ka no hun heter

 

du får jo vite hvor du skal gå ned av han på brua.. Du får opp 3 plasser, The Family er langt inne i den Metrostasjonen en plass..

 

Fikk Ranger Armoren i reward i går.. 40dmg reduction, 1 luck, +10small guns osv.. i like :)

 

Suzpaz: Det var smell :p Jeg lager minst 3-4 nye saves per økt jeg spiller.. fast rutine :)

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

De fleste anmelderne sier slutten er en diger skuffelse, så folk burde gjøre mest mulig før de kommer til slutten, for da er det bare slutt.

 

Ikke engang Oblivion kutta spillet når du hadde fullført mainquest. Alt var like åpent fremdeles, bare at alle så på deg som den store helten i landet. Kunne fortsatt gjøre quests overalt.

Lenke til kommentar
Jeg var og forblir (heldigvis!) stoor fan av Fallout serien, men det er bare noe jeg må få sagt om Fallout 3!

 

 

Makan til billig oblivion oppgradering!!!

 

 

 

Jeg ble så enormt skuffa over at de ikke har forandra noen verdens ting på værken fysikk eller oppførsel til karakteren eller NPCene i spillet!

Som f.eks når man løper nedover en bratt bakke eller trapp, hopper karakteren nedover på en latterlig måte.

Dette har ingen ting i et spill å gjøre i 2008 spør du meg.. Såpass burde Bethesda skjønne også! Vi har jo egene skjermkort dedikert til fysikk nå ffs!

 

NPCenes oppførsel er like unaturlig, og de beveger seg som at de ikke er en del av verdenen engang.. Når jeg prater med de, får følelsen av at jeg prater med en dokke..

 

De har beholdt den samme iriterende zoominga når man prater eller blir pratet til, som ofte bugger med at man bil stående å se rett inn i en vegg eller no..

I tillegg har de brukt samme kjedelige tekst alternativer som f.eks "Whats the word in town" istedet for "Rumors" som i oblivion...

Veldig skuffende:(

 

 

 

Stemningen, historien og konseptet virker det som de har klart å beholde! Nå har jeg ikke spillt mer enn 4-5 timer, men har fått et ganske bra inntrykk av dette allerede:) Håper det dukker opp nye positive ting i spille etterhvert:)

 

Jeg er fortsatt glad i Fallout, men som frykta ble Fallout 3 for meg en oblivion verden med sci-fi våpen:(

 

 

 

Jeg må si jeg følte akkurat det samme som deg på ca samme tid som deg. men jeg tenkte det må jo ligge noe bak at alle sier det er så bra.. nå har ejg spilt i 28 timer, jeg er lvl 20 og jeg mangler ca 1/3 av kartet å utforske. og jeg må si jeg elsker det nå! det er et fallout spill. jeg tror problemet er washington by egentlig ( var det for meg i det minste, liker virkelig ikke det området...) ta å gå ut i villmarken. og gå masse, jeg vet det forandret min mening.

Lenke til kommentar

Ai ai ai.

 

Ble selv ferdig med hoved-questet for et par dager siden. Herregud for et spill.

Jeg var aldri noen super-fan av Oblivion, og jeg var heller ikke kjent med Fallout-universet, før jeg skaffet meg Fallout 3 (noe som var en rimelig stor tilfeldighet).

Mulig jeg har blitt bløt, men herregud - makan til atmosfære og stemning er det lenge siden jeg har opplevd i et dataspill. Jeg ble helt paff.

 

'Lastet opp et tidligere save-game, og lusker for tiden rundt i The Wasteland i håp om å fullføre Nuka-Cola Challenge-questet - noe som for øvrig er en veldig fin måte å utforske kartet på.

 

 

Og ja - 'skal nødig røpe noe for dere som driver og utforsker på egenhånd; men til de av dere som ønsker seg noe å tygge på: stikk en tur til Vault 106 - dere blir garantert ikke skuffet (om det er på godt eller vondt; er opp til enhver å dømme).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...