Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

På PC versjonen, er det slik at vi som har 360 kan logge oss inn på Gamertaggen vår og få Achievements som legges til Gamertaggen? Eller har jeg misforstått?

 

 

Ja, du kan koble opp pcen mot xbox live kontoen din/eller lage ny, og spille logget inn på xbox live og få achievements som du får på x360.

 

Herlig! Da kjøper jeg F3 til PC i morgen, så kan jeg spille det med 360-controlleren :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er det noen som har problemer med radion i spillet, når 3dog snakker går det fint, men når musikk er på er det hakkette, noen løsninger anyone?

 

Det kommer ann på hva du mener, men om det er samme problemet som jeg hadde, så er det ikke en del av spillet. Er masse poster om det på det offisielle fallout 3 forumet.

Music skipping/stuttering, It's not supposed to sound like this.

Radio music is skipping

 

Det er en fix som virker for noen, men ikke for alle, funker for meg så langt værtfall:

http://www.bethsoft.com/bgsforums/index.ph...=893905&hl=

3.Audio on Vista - Radio Music Skipping and 5.1 Surround Fix For Audigy/X-Fi

Fallout 3, like Oblivion, uses Direct3DSound for audio. Since Vista does not have this so you must get around it using Creative's ALchemy.

 

Solution:

Go get Creative ALchemy for your card. For people who do not have a Creative card, there are projects out there that provides the same service using the OpenAL audio driver. Do a search on Google for more info.

Once it is installed and you run it, add this info:

-Registry Path (32-bit): HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Bethesda Softworks\Fallout3\Installed Path

-Registry Path (64-bit): HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Bethesda Softworks\Fallout3\Installed Path

-Buffers: 4

-Duration: 10 or 15

-Max Voice Count: 128

Then make sure you activate the profile (add to the right list) and close the program.

Run the game.

If you are still getting skipping, such as ThreeDog speeches skipping instead of the music, adjust the duration in ALchemy.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Hvor er Deathclaws >,<? og hvor finner jeg det såkalte tre guden
Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
Harold

 

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
I Oasis, det ligger helt øverst på kartet, ca i midten. Er i midten av et stort fjell rett ved restene av freewayen. Det finnes en sti inn i fjellet.[/spolier]
Lenke til kommentar
Nettopp fått spillet og elsker det. Herregud, jeg er elsker Bethesda og dette overgår Morrowind (som jeg brukte evige timer på)!

ja det er helt rått! :thumbup:

For en historie og forr en verden jeg fikk se når jeg kom ut av vaulten for første gang.

 

Har en RWP (Review While Playing) film jeg har laget.

(Tror jeg fant på det RWP ordet akkuratt i dag jeg bare måtte spille men annmelde spillet samtidig.. heh! :tease:)

 

 

fallout3__poster.jpg

fallout3.jpg

fallout-3-2.jpg

fallout-3-4.jpg

Fallout-3-1010.jpg

Fallout_3_Pics_30.jpg

Fallout3A.jpg

 

fallout3_125005.jpg

 

Til høyre der ser dere "nuka-cola"! :!: Lurer på om man får radiasjons-skader om man drikker den :thumbup:

Endret av Plizket
Lenke til kommentar
Er det noen som har noe tips for å drepe Deathclaws? Jeg trodde søren meg Fire Ants var det mest irriterende fiendene på spillet, denne er bare værre. Har ikke gått til dem i Power Armor enda og Pulse Rifle.

 

Jeg fant en Alien Blaster nært et kræsja romskip en eller anna plass i nærheten av Paradise Falls tror jeg det var. Denne har base damage på 80-90 ca, med Alien Power Cells (som også bare fantes ved kræsjet). Fikk vel ca 120 cells, men trengte bare 1-2 skudd mot Deathclaws for å drepe de helt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...