Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Jeg saver alltid før jeg lyver til Moira. Så hvis jeg (en sjelden gang) får failed på løgn osv quick loader jeg bare tilbake til jeg klarer det igjen. Så hun skal ikke ane noe om at jeg lyver for henne ... Mister jeg fortsatt perket?

 

Uansett så bryr det meg ikke så mye. Jeg er ingen "completionist", om jeg ikke får alle perksa driter jeg omtrent i. Det er mye gøyere å spille en char. som styres av personligheten hans (eller min da) eller en generisk person som er god i alt og får alt av perks og våpen.

 

En ting, jeg ser at du skriver at du har funnet 40 "skill books" Fenixen ... Hvor finner du disse? Jeg ser på hver eneste bok jeg finner, alle er enten burned eller destroyed på en eller annen måte ... Har bare funnet en skikkelig bok.

 

Og på hvilken level får jeg "masse penger-perket"? Du nevnte det tidligere i tråden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble så forbanna på slutten, hadde han ene supermutanten som følgesvenn. Og han er jo immun mot stråling. Så når jeg fikk beskjed om at jeg måtte inn og skru på den vannrensesaken så spurte jeg bare han pent om han kunne gjøre det for meg... Tror dere ikke jævelen sa at han ikke ville gjøre det fordi han ikke ville ta "skjebnen" min fra meg eller noe slikt?

 

Trodde ikke mine egne ører/øyne når han sa det.

Lenke til kommentar

Unarmed, science og repair for alle pengene for meg.

 

Ser bare så sykt latterlig ut at en forsker i full forskermundur kommer å meier deg ned for så å bruke dine gamle ragger for å reparere sine egne ting.

 

 

Slå noen i småbiter i VATS som unarmed ser bare så altfor overdrevent ut.

 

 

Kan hende det ikke er noe av det beste man kan bestemme seg for, men hvis man fulgte saueflokken som alle andre så ville det jo ikke vært noe morro.

Endret av flakken
Lenke til kommentar

Angående Dogmeat:

 

 

Bikkja får du i Scrapyard, som befinner seg nesten rett sør for minefield. Når du bruker fasttravel til Minefield, snu deg 180 grader rundt, vend nesa mot Megaton igjen og begynn å trask. Scrapyard er 4-500 meter retning Megaton og litt til venstre. Du ser noen grå murbygninger på din venstre side. Dogmeat er på nordsiden av komplekset.

 

Endret av Covn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

 

Bikkja får du i Scrapyard, som befinner seg nesten rett sør for minefield. Når du bruker fasttravel til Minefield, snu deg 180 grader rundt, vend nesa mot Megaton igjen og begynn å trask. Scrapyard er 4-500 meter retning Megaton og litt til venstre. Du ser noen grå murbygninger på din venstre side. Dogmeat er på nordsiden av komplekset.

 

Akkurat slikt kunne vel ha vært greit å sette i spoiler, dersom det er folk som faktisk har lyst til å oppdage bikkja og lignende på egen hånd. =)

Lenke til kommentar

Sendte den vekk til jeg får bruk for den senere, fordi den er elendig i nesten alle tilfeller der jeg møter fiender. Jeg pleier å gjemme meg bak ting og kanskje plante et par miner, slik at det som skyter på meg kommer nærmere, men hunden bare springer på og dør hvis jeg ikke dreper monsteret.

 

De kunne gjort hunden litt mer kompleks.

Lenke til kommentar
Angående Dogmeat:

 

 

Bikkja får du i Scrapyard, som befinner seg nesten rett sør for minefield. Når du bruker fasttravel til Minefield, snu deg 180 grader rundt, vend nesa mot Megaton igjen og begynn å trask. Scrapyard er 4-500 meter retning Megaton og litt til venstre. Du ser noen grå murbygninger på din venstre side. Dogmeat er på nordsiden av komplekset.

Takk så meget!

Lenke til kommentar

Syns Perception(Har den på 7+1 fra en quest) er bra å ha jeg, er ikke høyere enn lvl 7, men jeg har værtfall ikke hatt noe problem med å oppdage folk på radaren min lenge før de ser meg, noe som er meget fint for en snike/sniper fyr som meg. Utrolig fett å få et hodeskudd som dreper folk på et skudd og se resten av gjengen løpe rundt som noen galninger uten å finne meg.

 

Angående bobbleheads:

 

Til nå har jeg funnet 4 stykker. En som ga meg Medecine, denne fant jeg på faren min sin pult i tutorialen, 1 str fra huset til Lucas Simms, 1 int i sceience labben i rivet city, og 1 repair i huset til Evan King i Arefu. Dog du finner en god del flere her: http://fallout.wikia.com/wiki/Vault_Boy_Bobblehead

 

Lenke til kommentar
Helt enig i at perception er kjekt. Oversikt over hvor fiendene er gjør det hele mye mer taktisk, og jeg tar ut fiender på avstand regelmessig nå på første skudd uten at jeg er oppdaget.

 

Går heller bort til dem, springer etter dem som en gal å stikker dem ned med sverd.

 

Vil hjem å spille nå :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Vil hjem å spille nå :p

 

Copy that! =D Skal starte meg en helt ny char. En ondskapsfull brute som har alt for store og klumpete hender til å i det hele tatt holde i en pistol. " Me smash! Explobadabom is me! "

Explosive som sagt, bare for å få sprengt Megaton ^^,

Lenke til kommentar
En ting, jeg ser at du skriver at du har funnet 40 "skill books" Fenixen ... Hvor finner du disse? Jeg ser på hver eneste bok jeg finner, alle er enten burned eller destroyed på en eller annen måte ... Har bare funnet en skikkelig bok.

 

Og på hvilken level får jeg "masse penger-perket"? Du nevnte det tidligere i tråden.

 

"masse penger" perken får du på lvl6.

 

Når det gjelder bøker er jeg nå oppe i 43 og har sikkert bare utforsket mellom en tredel og 50% av spillet.. føler jeg hvertfall.. Bøkene kan du finne over alt, litt her og der.. ligger somregel IKKE i containers.. de ligger på bord, i hyller.. gulv osv for det meste :)

 

 

60 i damage på chinese assault rifla mi... i love repair :D

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
På PC versjonen, er det slik at vi som har 360 kan logge oss inn på Gamertaggen vår og få Achievements som legges til Gamertaggen? Eller har jeg misforstått?

 

 

Ja, du kan koble opp pcen mot xbox live kontoen din/eller lage ny, og spille logget inn på xbox live og få achievements som du får på x360.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...