Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men man får aldri reparert våpenet til tipp topp stand da? Min dude vil iallefall ikke reparere mer enn 3/4 av våpenet :p

 

100 på repair = Full repair av et våpen.. Repair er nok en av de viktigste skillene i spillet.

 

Ranger Compound

 

Det er flere her som har lurt på hvor ranger compound finnes.. Blir vanskelig å forklare, er et sant helvete å finne veien, men det er gjennom metroen en må reise. Ta utgangspunkt i metro-central og ta subwayen østover, etter mye prøving og feiling finner en Ranger compounden.. Får drept cirka en milliard super-mutants på veien i det minste.. Ble nett level 18 :)

 

Men nå er jeg faktisk helt tom for vanlige quester.. 14 quests completed i følge statistics.. På tide å finne faren min :)

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Du får et quest i Ghoul-byen (av den syke pasienten hos doktoren) i DC der du skal redde noen rangers, og deretter dra til Ranger-plassen - denne vises da på kartet slik at det er veldig enkelt å finne :)

 

 

Det er for øvrig mye mer enn 14 quests, så du får bare dra å explore litt mer :) Tenpenny Tower, Rivet City, Ghoulbyen, Oasis, Republic of Dave og massevis av andre områder :)

 

Poster et kart her over *alle* områder i spillet i en spoilertag. (Litt dårlig satt sammen men måtte ta 6 screenshots av pipboyen min).

 

 

 

 

fallout3completemap.jpg

 

 

Endret av KriFos
Lenke til kommentar

Vil bare takke de som har lagd dette spillet!! Dette er bare helt rått. Enkelte ting er noe irriterende, men dette fortjener ikke å bli nevnt. :) Takk gud for at de ikke tok med Lvl-scaling som jeg ikke får fordømt nok. Lenge siden jeg har kunnet leve meg sååå inn i et spill..

 

Noen som har en god oppskift på hvordan man "bygger" opp spilleren på starten? hva er viktigst?

Lenke til kommentar
Noen som har en god oppskift på hvordan man "bygger" opp spilleren på starten? hva er viktigst?

 

etter 32timer mener jeg fortsatt dette er greie tips å ta med seg :)

 

Link til tidligere post

 

Kan jo legge til litt hvilke perks jeg mener en må ha om du er en normal character;

Educated: denne snakker for seg selv.. må være galen om en ikke tar den :)

Comprehension: Helt hinsides bra.. angrer på at jeg ikke tok denne.. har funnet 41 bøker nå, denne perken hadde altså gitt meg 41 poeng ekstra, sykt..

 

Fortune Finder kan diskuteres, du får hvertfall evig med penger.. jeg har 8500caps nå, og jeg har kjøpt alt til huset mitt.

 

Scrounger: med denne trenger du ALDRI mer tenke på ammo..

 

Commando, Finesse, Sniper, Cyborg, action boy, better criticals..

 

Når du kommer opp rundt lvl20 bør en nok ta Here&now

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
har problemer med å komme meg til rivet city, har prøvd mage forskjellige veier men finner ingen vei dit

 

Gå på toppen av trappene, på den ene stolpen som står opp (venstre side) er det en intercom, snakk i den så sender de brua over.

 

nei jeg finner ikke veien til selve stede, har prøvd å gå gjennom DC uten å finne veien, har prøvd å gå rundt og sør uten å komme over elva

Lenke til kommentar
har problemer med å komme meg til rivet city, har prøvd mage forskjellige veier men finner ingen vei dit

 

Gå på toppen av trappene, på den ene stolpen som står opp (venstre side) er det en intercom, snakk i den så sender de brua over.

 

nei jeg finner ikke veien til selve stede, har prøvd å gå gjennom DC uten å finne veien, har prøvd å gå rundt og sør uten å komme over elva

 

Du må ned i tunnelene

 

Track questen så viser den deg hvor undergrunnen er

Endret av Undesired
Lenke til kommentar
har problemer med å komme meg til rivet city, har prøvd mage forskjellige veier men finner ingen vei dit

 

Gå på toppen av trappene, på den ene stolpen som står opp (venstre side) er det en intercom, snakk i den så sender de brua over.

 

nei jeg finner ikke veien til selve stede, har prøvd å gå gjennom DC uten å finne veien, har prøvd å gå rundt og sør uten å komme over elva

 

Jeg tok bare å svømte langs elva for å komme dit jeg :p

Lenke til kommentar

Jeg rundet spillet i går, fant ut at spillet er ferdig når det rundes så måtte loade tilbake, lame. Likte med Oblivion at man ble godt likt og respektert og kunne gå rundt med følelsen av å ha reddet alle.

 

I tillegg var spillet kort, lengre enn OB main q, men kortere hvis du tar med guilds.

 

Kjedeligste var at spillet på ca 20-25 timer brukte ca 10% av mappet. Resten er bare "wasteland" uten noe som helst form for mening.

 

I OB var det 8 byer. Her er det liksom 2/3... Megaton, som er den byen du er mest i og er den nest største byen er jo drit liten. Rivetcity som skal være den største men er minst, er jo bare fail... Husker ikke hva siste "byen" heter, der du lærer power armour. Det er jo egentlig ikke en by engang. Og disse 3 er alle i nederste hjørnet av kartet. HVORFOR!?

 

når man snakker om power armour, dette er jo eneste armouren som er litt bra. Alt annet er jo bare dårlig, burde vært mange forskjellige enchants så man kunne velge litt, ikke bare ta den eneste sm er, selvom man har enclaved sine og.

 

Tenpenny er det eneste utenfor mainquest som har vært verdt å sjekke ut for meg enda. Syntes ikke fallout ba på MYE spenning, tenker kvantitet ikke kvalitet fordi MQ var fortryllende og noe av det kuleste jeg har jeg spilt.

 

Likevel, spillet slutta brått og lot deg ikke gå rundt og "leve"

 

(mulig jeg overreagerer, men hadde regnet med mer)

Lenke til kommentar
Noen som har en god oppskift på hvordan man "bygger" opp spilleren på starten? hva er viktigst?

 

etter 32timer mener jeg fortsatt dette er greie tips å ta med seg :)

 

Link til tidligere post

 

Kan jo legge til litt hvilke perks jeg mener en må ha om du er en normal character;

Educated: denne snakker for seg selv.. må være galen om en ikke tar den :)

Comprehension: Helt hinsides bra.. angrer på at jeg ikke tok denne.. har funnet 41 bøker nå, denne perken hadde altså gitt meg 41 poeng ekstra, sykt..

 

Fortune Finder kan diskuteres, du får hvertfall evig med penger.. jeg har 8500caps nå, og jeg har kjøpt alt til huset mitt.

 

Scrounger: med denne trenger du ALDRI mer tenke på ammo..

 

Commando, Finesse, Sniper, Cyborg, action boy, better criticals..

 

Når du kommer opp rundt lvl20 bør en nok ta Here&now

 

 

takk.. men linken funker ikke

Lenke til kommentar

Vel, jeg digger det :D

Har vel rundt 10 timer played siden jeg ikke klarer å konsentrere meg lenge om gangen pga nye briller som jeg ikke er blitt vant til ennå.

 

Combat systemet er fjorten ganger bedre enn Oblivion, og mangelen på magi gjør at jeg faktisk klarer å leve meg inn i verdenen uten å le høyt hver gang jeg møter på en caster også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...