Vrengtpolvott Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Er vel 4 questchains i Megaton tror jeg. Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hei! Er det noen som vet hvordan man kommer seg inn i Rivet city? Ser det står en del folk på hangarskipet, men kommer meg ikke over... Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Trykk på intercomen. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Kan noen fortelle meg hvem by nær megaton jeg skal lete etter faren? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Kan noen fortelle meg hvem by nær megaton jeg skal lete etter faren? Snakk med folk i Megaton om info angående faren din. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Herlig å one-shotte super mutants i hode med sniper rifle. Er så utrolig fett å snike meg rundt, se noe rødt dukke opp på "radaren" min, finne ut hvor de står, og putte et fint og velplassert skudd i hode. Veldig tilfredsstillene Lenke til kommentar
MrL Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Kan noen fortelle meg hvem by nær megaton jeg skal lete etter faren? Snakk med folk i Megaton om info angående faren din. Jeg sprengte det til helvete, men okei skal se om jeg finner noen overlevende Det gikk ikke så bra, fant bare tradere.. Endret 2. november 2008 av MrLG Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hvordan hacker man i spillet? Får bare fram masse rare greier... Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Noen så vet hvor finn han Elder karen så du får lovt å bli trent til å power armor? det lurer jeg på også Jeg og! Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hvordan er det den der hackingen fungerer? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hvordan hacker man i spillet? Får bare fram masse rare greier... Blandt de rare greiene er det ca. 10-15 ord på fire-fem bokstaver. Ett av dem er passordet. Du får 5 muligheter på å finne det ut. Og hver gang du tar feil vil det vise hvor mange av bokstavene som var korrekte. Så det er temmelig enkelt å finne ut hvilket ord man skal bruke. Men det er greit å save først. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 kan noen si meg hvem eg får quests av i megaton? finner jo ingen der :S foreksempel det der man skal disarmere bomben. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Sørg for at det er på dagen, ellers er det meste stengt. Ellers så er det bare å dra fra hus til hus, og snakk med alle folkene der for å få quests. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Men det er greit å save først. Eller bare quitte når du har ett forsøk igjen. Lenke til kommentar
nyttskjermkort Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 gidder ikke å lese igjennom tråden mens jeg spiller.er det noen som har ruundet spillet å kan førtelle om spillet er langt. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Men det er greit å save først. Eller bare quitte når du har ett forsøk igjen. Hehe ja stemmer vel det. gidder ikke å lese igjennom tråden mens jeg spiller.er det noen som har ruundet spillet å kan førtelle om spillet er langt. Det kommer helt ann på hvordan du spiller det. Det går ann å bare fokusere på main questen, og da kommer man gjennom spillet fort. Man trenger ikke en høy level for å klare det. Eller så kan man utforske verdenen, oppdage byer og gjøre mindre questliner. Da kan man bruke lang tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Noen så vet hvor finn han Elder karen så du får lovt å bli trent til å power armor? det lurer jeg på også Jeg og! du finner ham hos brootherhood of steel, pentagon sør på kartet Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Er det noe poeng med damaged garden gnomes? Hva gjør jeg med de? Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Kan jeg Lagre stashet mitt hvor som helst? Har ikke kåk enda:-D Tilfeldig skap en plass uten at det forsvinner? :-D Lenke til kommentar
tomtomtom Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Et våpen som hadde vært jævlig rått er Katana. Fant et chinese officer sword. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå