Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Jeg finner ikke broren til Lucy. Hjelp.

 

Har gått til Goulsa, gått gjennom underground, men fant bare to "merrit" eller "merrows" sånne lyseblå med skall på vet dere. Så kom jeg til ett sted med masse feller...

 

Men fant ingen unge eller "familie!"

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

I undergrunden der fellene er, er det en sidevei som går ut en plass. Der liggen inngangen til "the family". Jeg fant den heller ikke første gangen jeg var der. Men om du skjekker hele tunellen så finner du den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvem starter den oss. Har bestemt meg for å være snill så holder på i megaton jeg nå.

 

Androidchainen kan nok startes fra flere plasser, men jeg startet på følgende måte:

 

 

På bakrommet til legen i megaton ligger det en holotape, plukk den opp og hør på den og du er igang. For å få maks ut av questen må du;

Si at du ikke skal sladre på hvem han er, gå deretter med på å drepe han som skal finne han... Gå deretter til slemmingen, si hvem androiden er.. og drep til slutt slemmingen.. Dette gir deg 2 kjempebra rewards.. blant annet et våpen til 2200. Du mister litt karma, men det har ingenting å si, om du har vært snill hele veien har du kjempemye karma å gå på.. jeg stjeler feks alt av bøker jeg trenger og er fortsatt maks på karma

 

 

 

 

Har du et navn på questen?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Så har vi ammunisjonsmangelen dere klager på... Hva gjør dere med ammoen deres? Kaster kartongene på fiendene? Jeg har så my 5.56, 10 mm og 5 mm. at jeg kunne åpnet største våpenbutikken i området.

 

Det tror jeg har mye å si hvordan du spiller. Jeg spiller god, og ser selv at jeg går glipp av utrolig mye ammo jeg bare kunne raska med meg. Skal spill en gang som ond også, så da blir det annerledes :p

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor man skal i Bloodline questet - "locate the family". Jeg blir hele tiden vist til metro stasjonen, men finner ikek noe der. Har vandret ut i wasteland og funnet hideout, drive-in kinoen også... men pila peker tilbake på metro stasjonen og jeg står helt fast :(

 

Edit: Så svaret i først post på denne siden !!

 

Hihi,. ha en fin søndag !

Endret av Cri
Lenke til kommentar
Så har vi ammunisjonsmangelen dere klager på... Hva gjør dere med ammoen deres? Kaster kartongene på fiendene? Jeg har så my 5.56, 10 mm og 5 mm. at jeg kunne åpnet største våpenbutikken i området.

 

Det tror jeg har mye å si hvordan du spiller. Jeg spiller god, og ser selv at jeg går glipp av utrolig mye ammo jeg bare kunne raska med meg. Skal spill en gang som ond også, så da blir det annerledes :p

 

er da relativt snill jeg også. Men av Ammo så har jeg bare rasket med meg alt jeg finner i forskjellig små outposts, Raiders etc.

Lenke til kommentar

Det er fortsatt flere ting som kan spille inn da, feks om man har fokusert på small arms og agility vil man jo bruke mindre skudd for å drepe, og derfor ha mer ammo.

 

Men jeg skjønner hva du mener, jeg har spillt supersnill og aldri hatt noe stort problem med ammo, annet enn en liten stund i starten.

 

Er forøvrig "Very Good" og "Paladin", men jeg ser at det er mye fordeler med å være ond eller nøytral. Skal kjøre igjennom en runde til senere der jeg er litt ondere :devil:

Lenke til kommentar
Har lyst til å være ond, siden i Armory bygget så ligger masse stash, men jeg har ingen problemer med våpten/ammo/penger enda, så holder meg snill.

 

du mister såpass lite reputation for å stjele.. så du vil fortsatt være maxrank på snill om du ikke tar for mye ;)

 

Digger repair.. skillen er bare uvurderlig, har nå 49 i damage på Combat Shotgun, de første gangene jeg fiksa den låg den vel på 32 eller noe sånt =)

Skrudde opp på very hard i går kveld, gjør det i det minst litt mer utfordrende.. menne synest det blir litt for enkelt når en kommer ut i spillet.. Nærmer meg lvl15 nå :)

 

8000caps, på tide å flise av peng på mer til huset.. mjes

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...