Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om det er en command man kan forandre på i FalloutPrefs.ini / Fallout.ini filen til PC versjonen for å få characteren din til å springe fortere enn det man gjør normalt?.

 

Og er det ikke mulig å få Anti-Aliasing på PC versjonen av Fallout 3 heller?.

Quoter meg selv her.

 

Men er det noen her som kan svare på det der?.

Quoter meg enda en gang.

 

Ja?, noen som i det hele tatt som kan ta seg 5 sek for å svare på 2 enkle spørsmål?. Eller må jeg ty til et annet forum for å få svar?. :roll:

 

Er 2 kjempelette spørsmål, så er ikke farlig eller vanskelig å svare ja eller nei.

 

Det å løpe fortere vet jeg ikke noe om. Men når du starter opp Fallout 3 og den boksen med "Play, Options, Data Files" osv ... popper opp, gå på Options og der kan du velge AA og AF samt fikle med mange andre options.

 

Edit: Om ikke AA funker for deg, kan det jo ha noe med det kjente HDR+AA problemet å gjøre, at ikke begge kan brukes samtidig. Funker fint her værtfall.

Jeg fant ut om det der med Anti-Aliasingen. Så trenger bare å finne ut om det er mulig på en måte å springe fortere i Fallout 3.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498
Et våpen som hadde vært jævlig rått er Katana.

 

får sånn handsag da :D fant pentagon, men slapp ikke inn :( håper jeg kommer inn senere, vil bli med broother hood of steel. jeg også sleit med ammo i begynnelsen, grunnen til det var at jeg gikk mer vestover mot big town som bare er omringet av super mutanter. det aller meste av min ekstremt lite ammo forsvant der :ph34r:

Lenke til kommentar

Det som solgte meg til å kjøpe spelet var å bombe Megaton, og det gjor eg allereie som lvl 3 :)

Liker dette spelet på mange måter, men det har sine kjedelege parti i blant. Det er heller ikkje Hollywood kvalitet på sekvenser eller på voiceactinga. Men klart betre enn Oblivion som bare var surr i mine augor.

Lenke til kommentar
Øh..tror jeg kommer til å suge noe jævlig i dette spillet..endte bare opp med å skyte og drepe alt i Vault 101 når jeg ble 19 og pappa stakk av jo..drepte overseer og skjøt dattera og alt som rørte seg av vakter. Hmz..Sikkert helt feil, så jeg restarter vel igjen.

 

Det går da helt greit det? Gjorde det samme selv. :p

Lenke til kommentar
Det som solgte meg til å kjøpe spelet var å bombe Megaton, og det gjor eg allereie som lvl 3 :)

Liker dette spelet på mange måter, men det har sine kjedelege parti i blant. Det er heller ikkje Hollywood kvalitet på sekvenser eller på voiceactinga. Men klart betre enn Oblivion som bare var surr i mine augor.

 

er lvl 12 og har fortsatt ikke fullført chainen til våpendama fullstendig, så jeg er ikke helt sikker på hvor lurt det er å bombe byen fra starten.. Men det var en her inne som sa at selv om en bomber byen så vil en kunne ta questene likevel senere i spillet.. Dersom det stemmer gjør det jo ingenting.. men visst ikke går du glipp av mye morro =)

Lenke til kommentar

Har funnet ett Lite Shelter, Ikke så langt fra den ene metroen (der du treffer jegerne som selger mysterious meat,) er vel gata over der han gale russern med horene holder til...

 

Uansett så var det ett lite Shelter, en Ghoul av den sinte typen. Men det som var overaskende var at ting var stablet i tårn overalt. Samt i siste rommet var det sugekopper over alt... Tilogmed opp etter veggene med medfølgende blodspor opp langs veggene etter noen har klatert opp med hjelp av sugekoppene. Snooooodig.

 

Så har vi ammunisjonsmangelen dere klager på... Hva gjør dere med ammoen deres? Kaster kartongene på fiendene? Jeg har så my 5.56, 10 mm og 5 mm. at jeg kunne åpnet største våpenbutikken i området.

 

Dog jeg kunne tenkt meg litt ammo til min Scoped 44 magnum, samt litt mer til min 308. sniper.

 

Teknisk spørsmål, Jeg har spillet på Xbox, men fundrte på å skaffe det til PC også. Noen som vet om en Dell XPS M1330 klarer og dra det? 2,2 duo, 3 gb ram, 128 mb gforce 8400m.

Hvis man også kjøper det via steam, Må det da spilles med en aktiv netttilgang? eller funker det offline også? HAr ingen erfaring med steam:)

Lenke til kommentar
Har funnet ett Lite Shelter, Ikke så langt fra den ene metroen (der du treffer jegerne som selger mysterious meat,) er vel gata over der han gale russern med horene holder til...

 

Uansett så var det ett lite Shelter, en Ghoul av den sinte typen. Men det som var overaskende var at ting var stablet i tårn overalt. Samt i siste rommet var det sugekopper over alt... Tilogmed opp etter veggene med medfølgende blodspor opp langs veggene etter noen har klatert opp med hjelp av sugekoppene. Snooooodig.

 

Så har vi ammunisjonsmangelen dere klager på... Hva gjør dere med ammoen deres? Kaster kartongene på fiendene? Jeg har så my 5.56, 10 mm og 5 mm. at jeg kunne åpnet største våpenbutikken i området.

 

Dog jeg kunne tenkt meg litt ammo til min Scoped 44 magnum, samt litt mer til min 308. sniper.

 

Teknisk spørsmål, Jeg har spillet på Xbox, men fundrte på å skaffe det til PC også. Noen som vet om en Dell XPS M1330 klarer og dra det? 2,2 duo, 3 gb ram, 128 mb gforce 8400m.

Hvis man også kjøper det via steam, Må det da spilles med en aktiv netttilgang? eller funker det offline også? HAr ingen erfaring med steam:)

Har selv enormt mye ammunisjon så skjønner ikke hva problemet er:)

Får også en perk etterhvert som gjør at du finner større mengde ammunisjon...

Lenke til kommentar
Teknisk spørsmål, Jeg har spillet på Xbox, men fundrte på å skaffe det til PC også. Noen som vet om en Dell XPS M1330 klarer og dra det? 2,2 duo, 3 gb ram, 128 mb gforce 8400m.

Hvis man også kjøper det via steam, Må det da spilles med en aktiv netttilgang? eller funker det offline også? HAr ingen erfaring med steam:)

 

 

Jeg har vel faktisk ganske lik maskin bare da med 8600M GS kortet som er vel eneste større forskjel trur jeg. OG da kan jeg kjøre spillet på noe mellom high og ultra. Så tror maskinen din skal greit kunne kjøre spillet på high.

Lenke til kommentar

Må bare komme med en kjempeanbefaling:

 

Android questchainen som starter i megaton.. kjør den HELT ut, syyyk reward!!! og konge questchain forøvrig, er minst 3 løsninger på den.. Bare husk å ikke fullfør den før alle fakta er på bordet, finn androiden :)

 

Om du gjør chainen på rett måte får du BÅDE en syk perk og et syyykt våpen :)

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
Noen som vet om det er en command man kan forandre på i FalloutPrefs.ini / Fallout.ini filen til PC versjonen for å få characteren din til å springe fortere enn det man gjør normalt?.

 

Og er det ikke mulig å få Anti-Aliasing på PC versjonen av Fallout 3 heller?.

Quoter meg selv her.

 

Men er det noen her som kan svare på det der?.

Quoter meg enda en gang.

 

Ja?, noen som i det hele tatt som kan ta seg 5 sek for å svare på 2 enkle spørsmål?. Eller må jeg ty til et annet forum for å få svar?. :roll:

 

Er 2 kjempelette spørsmål, så er ikke farlig eller vanskelig å svare ja eller nei.

 

Det å løpe fortere vet jeg ikke noe om. Men når du starter opp Fallout 3 og den boksen med "Play, Options, Data Files" osv ... popper opp, gå på Options og der kan du velge AA og AF samt fikle med mange andre options.

 

Edit: Om ikke AA funker for deg, kan det jo ha noe med det kjente HDR+AA problemet å gjøre, at ikke begge kan brukes samtidig. Funker fint her værtfall.

Jeg fant ut om det der med Anti-Aliasingen. Så trenger bare å finne ut om det er mulig på en måte å springe fortere i Fallout 3.

 

Terminator det er mulig, men da løper også alle andre i spillet mye raskere. Det vil si hvis du dobler hastigheten løper de også dobbelt så raskt.

 

Må bare komme med en kjempeanbefaling:

 

Android questchainen som starter i megaton.. kjør den HELT ut, syyyk reward!!! og konge questchain forøvrig, er minst 3 løsninger på den.. Bare husk å ikke fullfør den før alle fakta er på bordet, finn androiden :)

 

Om du gjør chainen på rett måte får du BÅDE en syk perk og et syyykt våpen :)

 

 

Hvem starter den oss. Har bestemt meg for å være snill så holder på i megaton jeg nå.

Lenke til kommentar
Hvem starter den oss. Har bestemt meg for å være snill så holder på i megaton jeg nå.

 

Androidchainen kan nok startes fra flere plasser, men jeg startet på følgende måte:

 

 

På bakrommet til legen i megaton ligger det en holotape, plukk den opp og hør på den og du er igang. For å få maks ut av questen må du;

Si at du ikke skal sladre på hvem han er, gå deretter med på å drepe han som skal finne han... Gå deretter til slemmingen, si hvem androiden er.. og drep til slutt slemmingen.. Dette gir deg 2 kjempebra rewards.. blant annet et våpen til 2200. Du mister litt karma, men det har ingenting å si, om du har vært snill hele veien har du kjempemye karma å gå på.. jeg stjeler feks alt av bøker jeg trenger og er fortsatt maks på karma

 

 

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...