Odesseiron Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Gjør ferdig alt i Megaton Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hvor stor del av spillet er Megaton? Mindre enn 50%? Finnes det flere like store byer med like mange quests? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Rivet City er vel involvert rundt det samme antallet oppdrag, kanskje. Men Megaton er definitivt en stor del av spillet. Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Vet noen hvor man kan kjøpe bobby pins? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Vet noen hvor man kan kjøpe bobby pins? Legene i de forskjellige byene pleier å selge dem. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) faen.. må ha pause.. skulle ikke spille i dag.. uæææ alt for bra spill.. Nærmer meg level 14.. er på vei inn til Rivet City for første gang, har visst 4quester om å komme meg dit:) Endret 1. november 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 finnes det noen plass på nettet som viser de forskjellige plassene på kartet? Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ingen som har en save som kan hjelpe meg? Hadde vært ganske greit siden jeg ikke orker å spille meg fram dit igjen. Hadde vært fint med litt mer info ... Rundt det området når du leter etter fardin i den memorial plassen. Vart nettop ferdig med det Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 hehe får ikke håpe det lord nuker.. må være et deprimerende syn.. er jo så syyyyyykt med locations såg akkurat outcasts for første gang.. brotherhood of steel gutta kan jo bare gå og legge seg Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Eneste jeg fant på nettet var dette: (kart altså) http://fallout3.wordpress.com/2008/07/22/f...-3-maps-at-nma/ Endret 1. november 2008 av jale Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Faen hvor kort det var :/ - Endte på 32 timer spilletid, og da har jeg gjort ufattelig mye rart, og brukt tid på exploring, quests, trading +++... Hadde de ikke lovt at hvis man kun fulgte MQ skulle det være 30 timer ca? Jeg føler at jeg kunne gjort MQ på 5 timer... :/ Man dauer jo uansett hva man gjør på slutten av MQ, så man får ikke spilt mer heller... Aka, gjør ferdig med resten før du setter i gang slutten. Blir ikke noe expansion her i gården nei. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hvordan får jeg tak i vanlig power helm? Quartermasteren selger det ikke >.< Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Skal holde meg langt borte fra MQ før jeg har gjort mange mange sideoppdrag hvert fall. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Faen hvor kort det var :/ - Endte på 32 timer spilletid, og da har jeg gjort ufattelig mye rart, og brukt tid på exploring, quests, trading +++... Hadde de ikke lovt at hvis man kun fulgte MQ skulle det være 30 timer ca? Jeg føler at jeg kunne gjort MQ på 5 timer... :/ blir skremt hver gang jeg hører slikt... vil ikke at spillet skal ta slutt Har nå spillt 24timer og har en haug med quester jeg ikke har gjort.. Mainquesten bringer meg nå til Rivet City, så jeg har bare så vidt startet på den håper jeg Hvilken level var du ? Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ble level 20, spilte vel en time ca der - men da var jeg allerede på nest siste bit av MQ (noe jeg ikke visste). Jeg valgte "explorer"-perken, som gjør alle plasser på kartet synlig, men dum som jeg var fortsatte jeg jo på siste bit av MQ uten å vite det - og dermed fikk jeg ikke benyttet meg av den i det hele tatt Men, jeg kan godt poste et screenshot av hele kartet med *alle* plasser i en spoilertag om noen vil ha. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Anmelderen i PC Gamer UK sier på slutten at endingen er veldig antiklimatisk, så han anbefaler folk å gjøre så mye sidequests og utforske maksimalt og unngå å komme til slutten så lenge som mulig. Først da får du mest ut av spillet og verdenen. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Noen som vet om det er en command man kan forandre på i FalloutPrefs.ini / Fallout.ini filen til PC versjonen for å få characteren din til å springe fortere enn det man gjør normalt?. Og er det ikke mulig å få Anti-Aliasing på PC versjonen av Fallout 3 heller?. Quoter meg selv her. Men er det noen her som kan svare på det der?. Quoter meg enda en gang. Ja?, noen som i det hele tatt som kan ta seg 5 sek for å svare på 2 enkle spørsmål?. Eller må jeg ty til et annet forum for å få svar?. Er 2 kjempelette spørsmål, så er ikke farlig eller vanskelig å svare ja eller nei. Endret 1. november 2008 av Terminator 3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hadde du tydd til "det andre forumet" hadde du sikkert spart deg et par dager, ja. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ja?, noen som i det hele tatt som kan ta seg 5 sek for å svare på 2 enkle spørsmål?. Eller må jeg ty til et annet forum for å få svar?. Er 2 kjempelette spørsmål, så er ikke farlig eller vanskelig å svare ja eller nei. Trenger vel ikke anti-alasing om du skrur oppløsningen opp på 1900.. Når det gjelder det å skru opp farten så er nok ikke dette plassen det er lettast å finne juks. Bethesda har et eget Cheat forum dedikert til fallout3, ta turen dit =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå