Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen hvor kort det var :/ - Endte på 32 timer spilletid, og da har jeg gjort ufattelig mye rart, og brukt tid på exploring, quests, trading +++... Hadde de ikke lovt at hvis man kun fulgte MQ skulle det være 30 timer ca? Jeg føler at jeg kunne gjort MQ på 5 timer... :/

 

 

 

Man dauer jo uansett hva man gjør på slutten av MQ, så man får ikke spilt mer heller... Aka, gjør ferdig med resten før du setter i gang slutten. Blir ikke noe expansion her i gården nei.

 

Lenke til kommentar
Faen hvor kort det var :/ - Endte på 32 timer spilletid, og da har jeg gjort ufattelig mye rart, og brukt tid på exploring, quests, trading +++... Hadde de ikke lovt at hvis man kun fulgte MQ skulle det være 30 timer ca? Jeg føler at jeg kunne gjort MQ på 5 timer... :/

 

blir skremt hver gang jeg hører slikt... vil ikke at spillet skal ta slutt :)

 

Har nå spillt 24timer og har en haug med quester jeg ikke har gjort.. Mainquesten bringer meg nå til Rivet City, så jeg har bare så vidt startet på den håper jeg :(

 

Hvilken level var du ?

Lenke til kommentar

Ble level 20, spilte vel en time ca der - men da var jeg allerede på nest siste bit av MQ (noe jeg ikke visste). Jeg valgte "explorer"-perken, som gjør alle plasser på kartet synlig, men dum som jeg var fortsatte jeg jo på siste bit av MQ uten å vite det - og dermed fikk jeg ikke benyttet meg av den i det hele tatt :p

 

Men, jeg kan godt poste et screenshot av hele kartet med *alle* plasser i en spoilertag om noen vil ha.

Lenke til kommentar
Noen som vet om det er en command man kan forandre på i FalloutPrefs.ini / Fallout.ini filen til PC versjonen for å få characteren din til å springe fortere enn det man gjør normalt?.

 

Og er det ikke mulig å få Anti-Aliasing på PC versjonen av Fallout 3 heller?.

Quoter meg selv her.

 

Men er det noen her som kan svare på det der?.

Quoter meg enda en gang.

 

Ja?, noen som i det hele tatt som kan ta seg 5 sek for å svare på 2 enkle spørsmål?. Eller må jeg ty til et annet forum for å få svar?. :roll:

 

Er 2 kjempelette spørsmål, så er ikke farlig eller vanskelig å svare ja eller nei.

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar
Ja?, noen som i det hele tatt som kan ta seg 5 sek for å svare på 2 enkle spørsmål?. Eller må jeg ty til et annet forum for å få svar?. :roll:

 

Er 2 kjempelette spørsmål, så er ikke farlig eller vanskelig å svare ja eller nei.

 

Trenger vel ikke anti-alasing om du skrur oppløsningen opp på 1900..

 

Når det gjelder det å skru opp farten så er nok ikke dette plassen det er lettast å finne juks. Bethesda har et eget Cheat forum dedikert til fallout3, ta turen dit =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...