cosmokramer123456789 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg fant en underjordisk by hvor det bare bor barn. Alle de vokse kalles Mongos og må bo i en egen by Elsker dette spillet! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Angrer at jeg ikke tok mer på lockpicking, får jo bruk for det ganske ofte for å gjøre quests. Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Kan noen forklare meg hvordan jeg kommer meg til Rivet City? Gå gjennom T-banesystemet, og følg questpilen. Hvor skal man gå ned i t-banesystemet? Du må finne en metro inngang. Jeg gikk langs overflaten, forresten. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Angrer at jeg ikke tok mer på lockpicking, får jo bruk for det ganske ofte for å gjøre quests. Oi der minte du meg på noe jeg må passe mer på, Lockpicking har ikke slitti med det enda men det er vel kanskje fordi det ikke har vært så mye enda og jeg fortsatt er i starten. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Sliter også med å finne "Spawning Pod" i "The Anchorage Memorial". Der hvor jeg skal sette Observer. Den questen der var et eneste stort kaos for min del. Ville jo greie "optional" delen av questen, så jeg sneik meg rundt, men det ikke så bra. Så det endte opp med at jeg løp rundt som en galing rundt der, får å ikke bli drept eller drepe noen av disse krabbe monstrene, trodde jeg var safe når jeg gikk igjennom dører, men neida, det kunne de også Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Angrer at jeg ikke tok mer på lockpicking, får jo bruk for det ganske ofte for å gjøre quests. Oi der minte du meg på noe jeg må passe mer på, Lockpicking har ikke slitti med det enda men det er vel kanskje fordi det ikke har vært så mye enda og jeg fortsatt er i starten. Skuffende å være langt nede i en dyp kjeller bare for å bli stoppet av en dør som man trenger 100 for å åpne >.< Lenke til kommentar
Josteinsmira Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Kan noen forklare meg hvordan jeg kommer meg til Rivet City? Gå gjennom T-banesystemet, og følg questpilen. Hvor skal man gå ned i t-banesystemet? Du må finne en metro inngang. Jeg gikk langs overflaten, forresten. Har gått ned i metro inngangen ved Rivet City, men questpila peker bare ut av t-banen. Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ingen som har en save som kan hjelpe meg? Hadde vært ganske greit siden jeg ikke orker å spille meg fram dit igjen. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ingen som har en save som kan hjelpe meg? Hadde vært ganske greit siden jeg ikke orker å spille meg fram dit igjen. Hadde vært fint med litt mer info ... Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hei igjen <.< noen som har gjort questen i vault 101? Hvordan får jeg han mannen og konen til å slå opp? har ikke speech skill nok enda Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Du mener kanskje Vault 112? Råder deg STERKT til å bare droppe hele greia og komme deg ut derfra hvis du ikke har kommet veldig langt i Main Questen og du ble ledet ditt. Jeg gjorde en STOR feil ved å gå inn i Tranquilizer Pod'en. Du burde loade ett tidligere spill og pelle deg vekk derfra, hvis du ikke ble ledet ditt av main questen da Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 @Alompi: Ja vel? Bugg som gjør at du plutselig blir ferdig med spillet? Eller hva er det du mener? Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det er ingen bug. Men gjør man det som man kan gjøre på ett visst sted, vil man hoppe LANGT fram i main questen. Det stedet inneholder: SPOILER! Din far Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Får man VATS som funker (dvs. individuelle kroppsdeler) med slagvåpen? Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Når man bruker slagvåpen i VATS kan man bare sikte inn hele kroppen Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det er ingen bug. Men gjør man det som man kan gjøre på ett visst sted, vil man hoppe LANGT fram i main questen. Det stedet inneholder: SPOILER! Din far Ja vel, så si jeg fortsatt ikke har starta på main questen, og går ditt og gjør det du snakker om. Så vil plutselig ha kommet mye lengre i main questen? Isåfall, det må vel være en bugg? o.O Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Vet ikke helt om man skal kalle det en bug. Når man er der må man jo fullføre noe, og når man fullfører det hopper man langt fram i MQ Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Vil ikke kalle det en bug, men heller en gylden mulighet. Er bare morsomt at sånt er med, at man kan komme seg lengre frem i Main Quest enn man er fra før ved å gjøre noe annet enn å faktisk følge Main Quest. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Noen som vet om noen bra Q steder? Er på lvl 5 nå og har vel... tja sprunget litt vell mye på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå