Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sliter også med å finne "Spawning Pod" i "The Anchorage Memorial". Der hvor jeg skal sette Observer.

 

 

Den questen der var et eneste stort kaos for min del. Ville jo greie "optional" delen av questen, så jeg sneik meg rundt, men det ikke så bra. Så det endte opp med at jeg løp rundt som en galing rundt der, får å ikke bli drept eller drepe noen av disse krabbe monstrene, trodde jeg var safe når jeg gikk igjennom dører, men neida, det kunne de også :p

Lenke til kommentar
Angrer at jeg ikke tok mer på lockpicking, får jo bruk for det ganske ofte for å gjøre quests.

 

Oi der minte du meg på noe jeg må passe mer på, Lockpicking har ikke slitti med det enda men det er vel kanskje fordi det ikke har vært så mye enda og jeg fortsatt er i starten.

 

Skuffende å være langt nede i en dyp kjeller bare for å bli stoppet av en dør som man trenger 100 for å åpne >.<

Lenke til kommentar

Du mener kanskje

 

 

Vault 112?

 

 

Råder deg STERKT til å bare droppe hele greia og komme deg ut derfra hvis du ikke har kommet veldig langt i Main Questen og du ble ledet ditt. Jeg gjorde en STOR feil ved å gå inn i

Tranquilizer Pod'en. Du burde loade ett tidligere spill og pelle deg vekk derfra, hvis du ikke ble ledet ditt av main questen da :p

 

Lenke til kommentar
Det er ingen bug.

 

Men gjør man det som man kan gjøre på ett visst sted, vil man hoppe LANGT fram i main questen. Det stedet inneholder: SPOILER!

 

 

Din far

 

Ja vel, så si jeg fortsatt ikke har starta på main questen, og går ditt og gjør det du snakker om. Så vil plutselig ha kommet mye lengre i main questen? Isåfall, det må vel være en bugg? o.O

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...