Citus Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Er det noen som vet kordan man blir medlem av Brotherhood of steel?..jeg sliter med det >.< Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 ikke 100% sikker, men det betyr vel at du har høy skill i det og du kan "bruke" det til å få samtalen fremover. Kenny: Gjennomsøk det nyoppsatte huset (les: rønna) i Grayditch. Midnight_walker: Det betyr at du har fått de samtalemulighetene som følge av høy skår i den spesifikke S.P.E.C.I.A.L-komponenten. Takker Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 2 Spørsmål Hvordan kommer jeg meg in i Rivet city? Hvordan får jeg radiationen min ned? er på fult nå Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hvordan får jeg radiationen min ned? er på fult nå 3 måter: Bruk RAD-way som du finner overalt.. Betal legen 100spenn KJøp deg en health station til huset ditt Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Er det noen måte og se quests som er tilgjengelige i megaton? finner jo ingen quests der :S og ikkje det der man skal disamere bomben heller Lenke til kommentar
notarget Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hei Krever spillet mye av hardware? Ligger det på omtrent som oblivion? Har for øyeblikket bare en bærbar. Core duo 2 1.8ghz, 2gb ram og radeon x1600 Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Kjøpte det på PC i dag, Spiller i ultra high på grafikk og det ser nydelig ut PC versjonen har også full Live støtte som Xbox 360 med kontroller og achievements. Jeg snakket også med Dr Peedee med voicechat (Jeg på PC, han på Xbox 360) og det fungererte som bare det Slenger med noen bilder hvordan Live fungerer på PC versjonen. Trykk på bilde for større Endret 1. november 2008 av Herakles Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ser ganske deilig ut det Lenke til kommentar
Citus Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Sitter fortsatt og tenker om noen kan svare på første posten min " Vet noen kordan man blir med i Brotherhood of steel? Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Sitter fortsatt og tenker om noen kan svare på første posten min " Vet noen kordan man blir med i Brotherhood of steel? Følger main questene ettersom jeg har forstått Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Er det meg eller lagger det hos dere enkelte ulogiske plasser? Kjører alt på maks i 1280x1024 uten problemer, men enkelte deler av tuneller etc lagger.. Går ut fra at det en bug Lenke til kommentar
Citus Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg har ikke noe problemer med lagg..så jeg har ikke opplevd noe i tuneller når det er snakk om lagg... :S Kan henne det kan være en bugg ellers så er det maskinen.. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg har ikke noe problemer med lagg..så jeg har ikke opplevd noe i tuneller når det er snakk om lagg... :S Kan henne det kan være en bugg ellers så er det maskinen.. Merket det spesielt når jeg zoomet i v-mode. Ekstrem lagg mens jeg velget ut kroppsdeler, zoomet ut og alt gikk glatt på 50-60 fps Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Er det noen måte og se quests som er tilgjengelige i megaton? finner jo ingen quests der :Sog ikkje det der man skal disamere bomben heller Disarme bomba får du av sherrifen. Han heter Lucas Simms ellerno og står ved inngangen første gang du går inn. I tillegg får du quest av han som driver vannrenseverket, litt til høyre når du kommer inn i byen. Du får også quest av ei som heter Lucy West (hun vandrer litt rundt, er ofte i huset sitt til venstre i byen et sted og ofte på puben som er på helt motsatt side av inngangen. I tillegg får du quests av hun som jobber på supply butikken. Det er også flere quests, bare prat med alle. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Du vet Xander V.A.T.S er bitte litt krevende det er ganske detaljert kanskje det er pcen din..prøv å ha det på high istedet får Ultra og hvis det skjer igjen da..betyr det at det er en major laggy bugg Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 VATS er nesten ikke til bruke her, det går så forbanna tregt. Ser andre på forumet til utviklerene klager på det også, så jeg velger å tro at det er årsaken. Ellers så klikker spillet helt random "hele" tiden her. Jeg har nå gitt opp for i dag... Også blir jeg kastet ut i windows hele tiden, men er bare å "alt-tabbe" tilbake da... Veldig irriterende! Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Finnes det noen glitcher? Lenke til kommentar
Citus Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 hmmm weird har ikke sjedd med meg :S kan henne noen får bugga Vatsen sin :S vet ikke helt uvanlig for meg da Lenke til kommentar
Josteinsmira Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Kan noen forklare meg hvordan jeg kommer meg til Rivet City? Gå gjennom T-banesystemet, og følg questpilen. Hvor skal man gå ned i t-banesystemet? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Kommet meg til der jeg skal finne en relay greie i museumet, men kommer ikke lengre nå er for lav lvl, så klarer ikke alle super mutantsa, Noen som vet om et veldig bra sted for q's? er lvl 5 nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå