Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte det på PC i dag, Spiller i ultra high på grafikk og det ser nydelig ut :)

PC versjonen har også full Live støtte som Xbox 360 med kontroller og achievements.

 

Jeg snakket også med Dr Peedee med voicechat (Jeg på PC, han på Xbox 360) og det fungererte som bare det :)

Slenger med noen bilder hvordan Live fungerer på PC versjonen.

 

Trykk på bilde for større

280065.jpeg 280068.jpeg

 

280070.jpeg 280071.jpeg

 

280072.jpeg

Endret av Herakles
Lenke til kommentar
Jeg har ikke noe problemer med lagg..så jeg har ikke opplevd noe i tuneller når det er snakk om lagg... :S Kan henne det kan være en bugg ellers så er det maskinen..

 

Merket det spesielt når jeg zoomet i v-mode. Ekstrem lagg mens jeg velget ut kroppsdeler, zoomet ut og alt gikk glatt på 50-60 fps :ermm:

Lenke til kommentar
Er det noen måte og se quests som er tilgjengelige i megaton? finner jo ingen quests der :S

og ikkje det der man skal disamere bomben heller :(

 

 

 

Disarme bomba får du av sherrifen. Han heter Lucas Simms ellerno og står ved inngangen første gang du går inn. I tillegg får du quest av han som driver vannrenseverket, litt til høyre når du kommer inn i byen. Du får også quest av ei som heter Lucy West (hun vandrer litt rundt, er ofte i huset sitt til venstre i byen et sted og ofte på puben som er på helt motsatt side av inngangen. I tillegg får du quests av hun som jobber på supply butikken. Det er også flere quests, bare prat med alle.

 

 

Lenke til kommentar

VATS er nesten ikke til bruke her, det går så forbanna tregt. Ser andre på forumet til utviklerene klager på det også, så jeg velger å tro at det er årsaken.

 

Ellers så klikker spillet helt random "hele" tiden her. Jeg har nå gitt opp for i dag... Også blir jeg kastet ut i windows hele tiden, men er bare å "alt-tabbe" tilbake da... Veldig irriterende!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...