Fenixen Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) 1. jeg har laser/plasma guns i stedet for small firearms, dårlig valg? 2. og er det egentlig meninga de største mutantene skal tåle mellom 8-12 skudd i hodet før dem dør? sliter noe veldig på helsa mi at dem tåler så mye(spiller på medium) 3 tror jeg fikk powerarmor som lvl 5, problemet er bare at det krever trening å bruke den, noe som jeg ikke vet hvor man får 1. Du finner laser/plasma fra starten av, men jeg mener helt klart small arms er det beste valget by far.. spesiellt om du skal utforske mye slik som meg, nesten ingen har energy eller big guns. Jeg har forresten begynt å ta opp på energy, men nå er jeg lvl 12. 2. Om jeg kommer nærme mutantene tåler dem 2 Hagleskudd i hodet, evt 2-3 bursts med den kinesiske Assault rifla. Dette er på Hard forresten, så det burde være lettere på medium. Husk å ha høy repair slik at du får høy damage på våpena dine. 3. Treningen får du hos Brotherhood of Steel, men er usikker på hvordan en kommer seg inn Høres ut som du kanskje er litt lav lvl til å kødde med supermutantene osv, siden du sliter på medium.. Å kødde med dem på stor avstand er selvmord uansett forresten.. bruk hjørner kombinert med Combat Shotgun feks.. Gjør noen av de lange quest-chainene fra megaton. I tillegg vil jeg anbefale questene du finner i Greyditch rett sør for Superdupermart, 2 konge rewards der Endret 1. november 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 jeg er lvl 8. har vel 60 points på laser skillen og 60% durability på weapon. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Kjøpte Fallout 3 på PC i dag. Gleder meg til å spille det og få Achievments med Xbox Live kontoen Endret 1. november 2008 av Herakles Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Trenger man "Steam Gauge Assembly"? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Du trenger den til blant annet å lage railway gun. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ok... Har samla 3 stykker. Da kvitter jeg meg med 2 siden de er så jævlig tunge. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hvis du ikke har sprengt Megaton så har du skuffer å skap til å legge alle tingene dine i Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Sliter også med å finne "Spawning Pod" i "The Anchorage Memorial". Der hvor jeg skal sette Observer. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hvis jeg drepte selgerdama i Megaton, og også drepte Mr. Burke og valgte å ikke sprenge Megaton, er det noen måte jeg kan få damas quest line allikevel? Av en annen person kanskje? Jeg er litt desperat ...! Eller må jeg begynne på nytt? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Hvis jeg drepte selgerdama i Megaton, og også drepte Mr. Burke og valgte å ikke sprenge Megaton, er det noen måte jeg kan få damas quest line allikevel? Av en annen person kanskje? den er kjip.. questchainen hennes er jo bare konge! for din del er hun og chainen borte for godt.. Sliter også med å finne "Spawning Pod" i "The Anchorage Memorial". Der hvor jeg skal sette Observer. Legger svaret i spoiler: På baksiden av The anchorage memorial bygningen er det en ekstra inngang, spring inn , der finner du spawning pods i alle rom.. no problem.. husk å ikke angripe fiendene som er der inne for å få maks ut av questen. Du kan gå tilbake og drepe alle senere. Du må ikke bruke bakveien heller.. men da kommer du RETT inn der du skal Endret 1. november 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Tror nok ikke det @Jakoozie, må nok starte på nytt. Eller kanskje det finnes en eller annet juksekode som kan få hu tilbake, om det er en mulighet. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Da får jeg vel starte på nytt da ... Igjen Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Sliter også med å finne "Spawning Pod" i "The Anchorage Memorial". Der hvor jeg skal sette Observer. Legger svaret i spoiler: På baksiden av The anchorage memorial bygningen er det en ekstra inngang, spring inn , der finner du spawning pods i alle rom.. no problem.. husk å ikke angripe fiendene som er der inne for å få maks ut av questen. Du kan gå tilbake og drepe alle senere. Du må ikke bruke bakveien heller.. men da kommer du RETT inn der du skal Mener du "Memorial Service Entrance"? Kloakk-opplegget? Finner ikke ut hvor jeg skal sette det. EDIT: Skjønte det. I eggene ikke sant? Endret 1. november 2008 av midnight_walker Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det tomme huset i Megaton, hvordan får man tilgang der? Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Spillet er for stort for meg kommer til å spare masse penger pga. fallout 3, er så bra at jeg ikke trenger å kjøpe noen andre spill på en stund Endret 1. november 2008 av FedoraHelper Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg sliter med å finne kilden til Fire Ants'ene i Grayditch eller hva det nå enn heter... noen som vet hvor jeg skal? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 På noen av quest-dialogene står det [intelligence] eller [strength] foran setninger... Hvorfor gjør det det? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 ikke 100% sikker, men det betyr vel at du har høy skill i det og du kan "bruke" det til å få samtalen fremover. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Kenny: Gjennomsøk det nyoppsatte huset (les: rønna) i Grayditch. Midnight_walker: Det betyr at du har fått de samtalemulighetene som følge av høy skår i den spesifikke S.P.E.C.I.A.L-komponenten. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det tomme huset i Megaton, hvordan får man tilgang der? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg fikk i hvert fall tilgang til det ved å desarmere bomben, så fikk jeg nøkken til bygget som takk for hjelpen, av Simms.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå