Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mulig det bare er 17 komplette sidequestchains.. men flere av de er griselange.. og en unlocker jo tusen plasser hver gang en gjør en quest.... Er på robotfabrikken fra questchainen i megaton nå.. anbefales :) må en gang til skryte av shishkebab.. selv med 20på melee eier den... sparer enormt med ammo på småkryp, radscorpions osv.. den kutter gjennom dem som smør

 

 

Men det må jo komme en patch eller noe slik at en ikke kan gjennomføre spillet som lvl 12? er det slik i oblivion også ? Da er jo vansklighetsgraden latterlig lav.. skal ha alle lvl 20 perkene !! :p

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
Men det må jo komme en patch eller noe slik at en ikke kan gjennomføre spillet som lvl 12? er det slik i oblivion også ? Da er jo vansklighetsgraden latterlig lav.. skal ha alle lvl 20 perkene !! :p

 

Det kommer vel ann på hvordan main questen er lagt opp. Man kan jo fint løpe fra de værste fiender, stokke opp med masse stimpaks, mat, drugs osv... Man kan vel også hire folk til å være med rundt, som igjen kan gjøre ting lettere.

 

Edit: Greia med spillet er vel at alt skal være mulig, så at man kan gjøre ferdig spillet på ganske lav lvl ved å bare gjøre main quest, høres ikke så galt ut for min del. Og det er nok ikke så alt for stor forskjell fra 12 til 20, så sant en spesialiserer seg.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

ang. megaton:

 

 

Har lyst til å se megaton sprenge, men har ikke lyst til å sprenge megaton heller.

 

er det langt tid fra man planter bomba til man ser den sprenge?

 

Er det samme om man sprenger megaton eller ikke? Sånn i forhold til questen skjønner jeg, men er vel ikke snilt og sprenge megaton?

 

 

takker.

Lenke til kommentar

Har et problem angående Leo Stahl fra Megaton

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Jeg får visstnok ikke closure på questen hvor jeg kan loote dopet hans fra Water Supply tårnet.. ..jeg har tatt ut alt jeg fant fra den ene skuffen på kontoret der inne, som jeg fikk nøkkel til.. men questen står ennå som åpen.. noen som vet hvorfor?

 

Takker for svar! :)

Lenke til kommentar

@Thurloc: Du får masse bad karma av å sprenge Megaton, om du bare har lyst til å se eksplosjonen, så save, plant bomba, stikk til tenpenny tower, se eksplosjonen, og reload til save før bombe plantingen. Bomba sprenger ikke før du stikker til Tenpenny tower og snakker med Mr. Burke.

 

@Bone: Du tenker på "optional" delen for sprenge/disarme bomben i megaton? Eneste Leo Stahl har med det å gjøre er at han kan selge deg dop om du ikke har høy nok skill lvl til å fikle med bomba i Megaton. Mentans(eller hva det heter)gjør slik at du får fikla med bomba selv om du egentlig ikke har nok skill lvl. Og i ettertid så kan Leo selge deg dop om du vil.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
mulig det bare er 17 komplette sidequestchains.. men flere av de er griselange.. og en unlocker jo tusen plasser hver gang en gjør en quest.... Er på robotfabrikken fra questchainen i megaton nå.. anbefales :) må en gang til skryte av shishkebab.. selv med 20på melee eier den... sparer enormt med ammo på småkryp, radscorpions osv.. den kutter gjennom dem som smør

 

 

Men det må jo komme en patch eller noe slik at en ikke kan gjennomføre spillet som lvl 12? er det slik i oblivion også ? Da er jo vansklighetsgraden latterlig lav.. skal ha alle lvl 20 perkene !! :p

 

Oblivion kunne du jo runde på lvl 1 (det var vel faktisk det enkeste levlet å runde det på også. Der fulgte alle fiendene deg i level, går du opp går de opp. Du kunne også utforske hele verdenen på level 1. Bra de har fikset dette.

 

Synes ikke det er så rart at man kan spille igjennom det på lvl 12, de har vel lagt opp slik at folk som ikke gidder gjøre absolutt alt også kan greie det. Er level 8 og føler spillet er utfordrende nok, spesielt pga. konstant mangel på ammo. Skal ikke mange turer til rundt om kring før man klarer finne nok igjen da.

 

Forresten, jeg har enda ikke funnet hunden, hvor er den?

Lenke til kommentar
ang. megaton:

 

 

Har lyst til å se megaton sprenge, men har ikke lyst til å sprenge megaton heller.

 

er det langt tid fra man planter bomba til man ser den sprenge?

 

Er det samme om man sprenger megaton eller ikke? Sånn i forhold til questen skjønner jeg, men er vel ikke snilt og sprenge megaton?

 

 

takker.

 

 

Hvis man ikke sprenger Megaton får man masse god karma og et hus der :)

 

Endret av Odesseiron
Lenke til kommentar

Hvis man ikke sprenger Megaton får man masse god karma og et hus der :)

 

 

 

ok, greit og vite. sprang nettopp megaton og fikk meg topp suit i tower og 500 cash. Men mye bad karma så dropper nok det. Gikk heller på killingspree og fikk en fin sniper fra mr. tenton elns.

 

Blir load og defuse dette.

 

 

 

PS/EDIT:

Er helt frelst med combat systemet.

Er en fps-spiller selv, men er helt konge at de ikke har fjernet det gamle fallout combat systemet også. Liker blandingen :D

Endret av Thurloc
Lenke til kommentar

Dette spillet synes jeg er så kult, at jeg kommer sikkert til å prøve å "runde" spillet på flere måter :)

 

Akkurat nå så prøver jeg å være litt snill, med litt rambo takter kommer innimellom :D

 

Skikkelig genialt at man har så mange valg! Ganske lett å bli avspora av små quests som ofte er ganske artige å gjøre.

Lenke til kommentar

jeg har laser/plasma guns i stedet for small firearms, dårlig valg?

og er det egentlig meninga de største mutantene skal tåle mellom 8-12 skudd i hodet før dem dør? sliter noe veldig på helsa mi at dem tåler så mye(spiller på medium)

 

edit: vanlige "banditter" som jeg møter tåler 4-5 skudd i hodet. tungtvint når jeg møter 3-5 av dem på en og samme gang

 

edit2: tror jeg fikk powerarmor som lvl 5, problemet er bare at det krever trening å bruke den, noe som jeg ikke vet hvor man får

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...