Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Jeg har bare spilt Fallout 3 uten dlcene tidligere. Nå har jeg Goty utgaven - når passer det best å gjøre dlcene?

Har ikke så stor erfaring med de forskjellige DLC`ene, men Operation Anchorage kan fint gjøres tidlig i spillet. man får power armor trening og TB 51a gear på den, noe som er kjekt å ha med seg videre :) Mins jeg tok denne dlcen på lvl 7 første gang, nå var jeg lvl 11 :)

De andre dlcene veit jeg ikke, men skal prøve en til nå straks ) Mothership Zeta mistenker jeg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lenge siden jeg har spilt 3ern nå (synes NEw Vegas er tusen ganger bedre) men jeg syntes kun Point Lookout var bra.

Der er jeg uenig, syns den post apokalyptiske følelsen er mye bedre i f3, FNW er litt for sivilisert for min smak ;) Spes Downtown i f3 gir meg den følelsen som disse spillene prøver å gi deg, men det klarte ikke FNW. men når det er sagt har FNW noen sider som er bra. Factions, Ammo-making, flere story muligheter, etc...

Endret av Xandathrii
Lenke til kommentar

Jeg har bare spilt Fallout 3 uten dlcene tidligere. Nå har jeg Goty utgaven - når passer det best å gjøre dlcene?

Har ikke så stor erfaring med de forskjellige DLC`ene, men Operation Anchorage kan fint gjøres tidlig i spillet. man får power armor trening og TB 51a gear på den, noe som er kjekt å ha med seg videre :) Mins jeg tok denne dlcen på lvl 7 første gang, nå var jeg lvl 11 :)

De andre dlcene veit jeg ikke, men skal prøve en til nå straks ) Mothership Zeta mistenker jeg :)

Takk for svar - da prøver jeg meg på en dlc eller to snart - er level 8. Har akkurat fått med meg Charon også, herlig. Fint på prate med Ghoulene - særlig når de sier Smoothskin med de hese stemmene sine :green:

Lenke til kommentar

Broken Steel er den viktigste DLC-en for Fallout 3. Den øker Level Cap fra 20 til 30, og gjør at ikke spillet ender når man er ferdig med mainquesten.

Ellers synes jeg at resten av DLC-ene er ganske svake. Mange som liker Point Lookout. Jeg synes ikke den var noe særlig. Likte faktisk bedre The Pitt. Selv om ikke den heller var noe veldig bra.

Lenke til kommentar

Noen som har hørt noe nytt om F4?

Siste ryktene jeg hørte, var at det skulle foregå i Boston, spesielt rundt MIT.

Har hørt det samme, men det har vært Fallout 4 rykter før, så vil ikke anta noenting. Hadde heller håpet på San Francisco eller noe. En by som virkelig skiller seg ut slik de tidligere har gjort.

Lenke til kommentar

Regner med Fallout 4 kommer med Skyrim grafikk eller noe?

Skyrim brukte en modifisert utgave av den samme grafikkmotoren som Fallout 3. Bethesda har uttrykt noe misnøye med denne mottoren, men det spørs hvor lenge de har leid den og når det nye Fallout kommer ut.

Fra Falloutwik:

As of The Elder Scrolls V: Skyrim, Bethesda has modified a variant of the Gamebryo engine, dubbed the Creation engine it is possible, though unconfirmed, that this engine will also be used for Fallout 4.

Angående settingen:

When asked to give hints as to the setting of the next Fallout game, Jason Bergman said, "You'll get no tips from me. But the Mojave Wasteland was a fun place to explore, wasn't it?".

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Fallout 3 da det kom ut i 2008, på DVD. Men kjøper GOTY Edition på Steam nå. Her følger alle DLC's med. Gleder meg til å prøve det igjen.

Skal sef. bruke endel mods osv. Fallout 3 er et herlig spill som alle bør prøve. Skal kjøpe Fallout New Vegas Ultimate Edition på Steam også.

Nettopp ferdig med min sjette fallout 3 gjennomgang, eier det også på 360, men når bethesda packen var på tilbud i fjor, måtte jeg bare slå til!

Starta på new vegas nå igjen, la inn alle mods jeg ble anbefalt, og kjørte NMC`s texture pack den høyeste samt masse andre fete mods. Kan faktisk være mitt favorittspill all-time, new vegas det nå som de fleste bugs er fikset osv!!!

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Fallout 3 da det kom ut i 2008, på DVD. Men kjøper GOTY Edition på Steam nå. Her følger alle DLC's med. Gleder meg til å prøve det igjen.

Skal sef. bruke endel mods osv. Fallout 3 er et herlig spill som alle bør prøve. Skal kjøpe Fallout New Vegas Ultimate Edition på Steam også.

Nettopp ferdig med min sjette fallout 3 gjennomgang, eier det også på 360, men når bethesda packen var på tilbud i fjor, måtte jeg bare slå til!

Starta på new vegas nå igjen, la inn alle mods jeg ble anbefalt, og kjørte NMC`s texture pack den høyeste samt masse andre fete mods. Kan faktisk være mitt favorittspill all-time, new vegas det nå som de fleste bugs er fikset osv!!!

Bruker du Nexus Mod Manager for både Fallout 3 og New Vegas? Kan du liste opp moddene du bruker? Jeg bruker NMC textures, darnifiedUi, sprint mod, løpe fortere mod, Nskies, alternate start, stutter remover og script extender. Disse bruker jeg i begge spillene bortsett fra Nskies som er til New Vegas.

Har prøvd mye til Fallout 3 før. Fellout, FWE, EVE, Fook 2, Marts Mutant Mod, Project Beauty, Weapon mod kit osv..

Lenke til kommentar

Bruker du Nexus Mod Manager for både Fallout 3 og New Vegas? Kan du liste opp moddene du bruker? Jeg bruker NMC textures, darnifiedUi, sprint mod, løpe fortere mod, Nskies, alternate start, stutter remover og script extender. Disse bruker jeg i begge spillene bortsett fra Nskies som er til New Vegas.

Har prøvd mye til Fallout 3 før. Fellout, FWE, EVE, Fook 2, Marts Mutant Mod, Project Beauty, Weapon mod kit osv..

Bruker nexus mod manager til New vegas og F3. http://imgur.com/Cs8wm <- new vegas moddene mine, i tillegg bruker jeg 4GB executable som gjør at spillet bruker 4gb ram istedenfor standard som er 2gb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...