Mr_Spock Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Synes begge spillene var fantastiske, men setter nok Fallout 3 høyere. Savnet noen miljøer og Behemoth i New Vegas. I dag har jeg bestilt meg en Nuka Cola: http://www.ebay.co.uk/itm/Single-Fallout-Lamp-Sunset-Sarsaparilla-Nuka-Cola-Quantum-Quartz-Victory-/130679766360?pt=UK_VideoGames_Merchandise_RL&hash=item1e6d1efd58 Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Kjøpt meg GOTY edition på Steam i går. Så nå er det tid for en ny gjennomkjøring Er det noen andre som spiller f3 om dagen da? Jeg har selvfølgelig møtt alle buggene som jeg gjorde sist gang jeg spilte... Fallout.ini har blit justert for å kjøre kunne kjøre uten krasj med 4-kjener MEN, etter 3 timer spilt, kom superkrasjen... Jeg krasjer som fy, I og rundt Megaton city, spesielt når jeg Zoner ut eller fast travler... Kan virke som feilen kan ligge i auto-quicksaves etter travel vekk fra Megaton. Noen som har opplevd dette\ vet om en fix? Jeg spiller på en laptop med Nivida 640m, 8gb ram. Har tuklet mye med Settings uten hell Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Spiller fremdeles F3, og har faktisk veldig lite bugs for tiden - uten at jeg har gjort noe spesielt for å få det slik. Men jeg spiller med en selvbygd maskin, og ikke en laptop. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Min selvbygde stasjonære kjører nesten de samme modsa som laptoppen min gjør, men klarer seg fint.... Hmmm... Uansett, artig å være tilbake i the Capital Wastland igjen Storkoser meg. Denne gangen skal jeg gjøre ALT Spilt mange timer Rayline? Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Spilte spillet i 2009 - men ikke dlc:ene. Men har Goty stående i hylla i plast På tide med et gjensyn - ser særlig frem til musikken! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 (endret) Jeg la ned 150 timer på dette spillet rundt lansering med alle DLCene uten at jeg spilte igjennom alt innholdet og lot vel 1 DLC ligge uspilt. Det var et herlig spill, selv om jeg ikke orker tanken på å røre det igjen nå men det er fordi jeg fikk for mye av det gode hehe. Endret 30. august 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Spiller GOTY med Fallout Remastered og en del visual mods nå, må si at det er helt nydelig Godt i gang med charen nå også, lvl 11, og startet Anchorage DLC i dag, bare for å blir ferdig med den, hehe... Det er den eneste jeg har gjordt tidligere... Ikke brydd meg om mainquesten et pøkk, skal ignorere den lenge, hehe Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Holder på å installere Goty på Xboxen nå - ser frem til den herlige stemningen i spillet - bare gå rundt og røre ftw! Blir ikke mye mainuest her heller Lenke til kommentar
janterje84 Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Noen her som kan savre meg på et lite spørsmål??? Jeg har gjort omtrent alt som er mulig å gjøre i Fallout 3 og Broken Steel patchen. Har fått inn sinnsykt med caps, våpen og ammo nok til et års forbruk. Tenkte å laste ned en av de andre tilleggspakkene nå og ta fatt på nye eventyr. Men før jeg begynner er det en liten ting jeg er redd for: skjer det noe med alt utstyret, ammoen og capsen jeg har samla opp fra de tidligere spillene?? Vil jo gjerne fortsette å spille med den characteren jeg har brukt uendelig med tid på å "beefe" opp. Og kan jeg fortsette med "småquestene" og avtalene jeg har med diverse folk fra tidligere? F.eks samle bloodsamples fra super mutants, kamera til scribe Rothchild for å tjene penger osv...? Noen som vet??? Takk Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Så etter en like stor samletråd for New Vegas, men fant ingenting? Jeg er frelst på spillet nå. Men fy faen så avhengighetsskapende det er. Jeg tømte nettopp Vault 34 for ghouls. Og til tross for at jeg var alvorlig syk av radioaktivtet, spaserte jeg sakte ut i "overencumbered" tilstand, etter å ha tatt med meg absolutt alt fra våpenrommet. Minigun, rakettkaster og alt som var. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Noen her som kan savre meg på et lite spørsmål??? Jeg har gjort omtrent alt som er mulig å gjøre i Fallout 3 og Broken Steel patchen. Har fått inn sinnsykt med caps, våpen og ammo nok til et års forbruk. Tenkte å laste ned en av de andre tilleggspakkene nå og ta fatt på nye eventyr. Men før jeg begynner er det en liten ting jeg er redd for: skjer det noe med alt utstyret, ammoen og capsen jeg har samla opp fra de tidligere spillene?? Vil jo gjerne fortsette å spille med den characteren jeg har brukt uendelig med tid på å "beefe" opp. Og kan jeg fortsette med "småquestene" og avtalene jeg har med diverse folk fra tidligere? F.eks samle bloodsamples fra super mutants, kamera til scribe Rothchild for å tjene penger osv...? Noen som vet??? Takk Da jeg installerte DLCene etter å ha fullført Fallout 3 grunnkampanjen mistet jeg ikke noe av utstyret mitt, alt var på plass. Såvidt jeg vet skal alt gammelt virke i tillegg til det nye man får. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Noen her som kan savre meg på et lite spørsmål??? Jeg har gjort omtrent alt som er mulig å gjøre i Fallout 3 og Broken Steel patchen. Har fått inn sinnsykt med caps, våpen og ammo nok til et års forbruk. Tenkte å laste ned en av de andre tilleggspakkene nå og ta fatt på nye eventyr. Men før jeg begynner er det en liten ting jeg er redd for: skjer det noe med alt utstyret, ammoen og capsen jeg har samla opp fra de tidligere spillene?? Vil jo gjerne fortsette å spille med den characteren jeg har brukt uendelig med tid på å "beefe" opp. Og kan jeg fortsette med "småquestene" og avtalene jeg har med diverse folk fra tidligere? F.eks samle bloodsamples fra super mutants, kamera til scribe Rothchild for å tjene penger osv...? Noen som vet??? Takk Du mister ingenting Alt er som før, og du må selv oppsøke DLC`ene inne i The Capital wasteland. Løp og kjøp , hehe Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Så etter en like stor samletråd for New Vegas, men fant ingenting? Tråden om Fallout: New Vegas. (Ingen OT og ingen piratsnakk.) Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 (endret) *Fjernet* Endret 13. september 2012 av Mann_Av_Gull Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Tråden for Fallout New Vegas døde jo ut for flere år siden. Så like godt å samle alt i denne tråden. Siste innlegg er fra juli, hvordan er det flere år siden? Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Tråden for Fallout New Vegas døde jo ut for flere år siden. Så like godt å samle alt i denne tråden. Siste innlegg er fra juli, hvordan er det flere år siden? Sorry, hoppet bare til side 3 og la ikke merke til at der var mer. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Artig når man går igjennom dette spillet for andre gang, er så mye man gikk glipp av første gangen Lønner seg å ta seg god tid, og titte i kroker og kriker altså, mye moro Fant akuratt Oasis, som jeg ikke besøkte første gangen Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Herlig å spille Fallout 3 igjen, musikken og stemningen i er like god som første gangen jeg spilte. Holder på å ta et par Quests/achievements jeg ikke fikk med meg første gangen - nå holder jeg på med "Strictly Business". Har nettopp funnet Dog Meat - det ble et hyggelig gjensyn Thrree Dog oooaaaaayyyy Lenke til kommentar
janterje84 Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Noen her som kan savre meg på et lite spørsmål??? Jeg har gjort omtrent alt som er mulig å gjøre i Fallout 3 og Broken Steel patchen. Har fått inn sinnsykt med caps, våpen og ammo nok til et års forbruk. Tenkte å laste ned en av de andre tilleggspakkene nå og ta fatt på nye eventyr. Men før jeg begynner er det en liten ting jeg er redd for: skjer det noe med alt utstyret, ammoen og capsen jeg har samla opp fra de tidligere spillene?? Vil jo gjerne fortsette å spille med den characteren jeg har brukt uendelig med tid på å "beefe" opp. Og kan jeg fortsette med "småquestene" og avtalene jeg har med diverse folk fra tidligere? F.eks samle bloodsamples fra super mutants, kamera til scribe Rothchild for å tjene penger osv...? Noen som vet??? Takk Du mister ingenting Alt er som før, og du må selv oppsøke DLC`ene inne i The Capital wasteland. Løp og kjøp , hehe Takk for det hadde vært kjipt å miste over 2000 hagleskudd og 300 stimpaks Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Jeg har bare spilt Fallout 3 uten dlcene tidligere. Nå har jeg Goty utgaven - når passer det best å gjøre dlcene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå