Leo_Khenir Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Voldsomt enig. Det er vel kun et valg som endrer gameplay i noen som helst måte, og det kommer kun hvis man har Broken Steel Hvis man gjør som President Eden sier og putter viruset i Water Purifieren, vil alt vann oppføre seg som Dirty Water istedetfor Purified Water Bortsett fra det er det kun karma, og det har en minimal effekt (visse followers og så videre). Dette blir et generelt sukk, men det er veldig mange spill i dag som snakker om multichoice og forskjellige endings osv, men det leverer ikke. Det har ingenting å si for gameplay whatsoever, noe RPGs som kom ut rundt ca år 2000 plussminus 3-4 år var veldig flinke til. Det blir for lineært. Og siden vi har hatt slike spill tidligere, VET vi jo at teknologien fins. Får jeg et spill med historien og character buildingen fra Fallout 2, bygd over en forbedret versjon av grafikkmotoren fra Fallout 3 (den i New Vegas og Skyrim er for bugga), da blir jeg strålende fornøyd. Mer kan jeg ikke spørre om i et adventure-RPG. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Ser personlig veldig frem til Wasteland 2, som Brian Fargo og InXile lager. De har lovet å gå tilbake til røttene, so det må jo bare bli bra. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Yeah. Du og jeg er jo enige om alt, egentlig! Woop. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Hurra, likesinnede! Har vel kun en kompis som er enig med meg, mens resten spiller Halo og CoD. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 New Vegas likte jeg ikke, og spilte aldri gjennom det. Har bare spilt en 2-3 timer av det spillet. Ganske rart, da det egentlig har alt du savnet i F3. Det har humoren, valgene som påvirker historien og stammesamfunnene. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Jo, men det er så !"#&"%/"#¤%/" mye bugs der. Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) Fallout er antagligvis det spillet som er tøffest. Ja. Det tror jeg. Jeg synes skyrim virker som rene barnespillet i sammenligning. Endret 29. mars 2012 av Abnorm Trasshet Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Spesielt det faktum at alle lemmer kan skytes av kroppen i Fallout, mens man kun kan kappe av hoder i Skyrim - og det kreves en perk for det. Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 ikke bare det, men humoren, referansene, settingen. hele pakken virker mer voksen Lenke til kommentar
Grillkongen Craig Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Jo, men det er så !"#&"%/"#¤%/" mye bugs der. Når spilte du det sist? Tror det er mindre buggete nå enn ved realese. Kjøpte spillet ganske lenge etter realese og hadde mye mindre problemer med bugs i NV enn det jeg hadde med Fallout 3. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Det begynner vel å bli ett år siden jeg spilte NV, men FO3 var bortimot problemfritt ut av esken. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 New Vegas likte jeg ikke, og spilte aldri gjennom det. Har bare spilt en 2-3 timer av det spillet. Ganske rart, da det egentlig har alt du savnet i F3. Det har humoren, valgene som påvirker historien og stammesamfunnene. Vel, de første to timene hadde definitivt ikke et bra inntrykk på meg. Kjedelige monstre, dårlig kontroll, og ingen av karakterene jeg møtte var videre spennende. Jeg satte pris på at Caesar's Legion var i spillet, men på langt nær det jeg hadde forventet etter å ha lest så mye om dem gjennom Van Buren docs og slikt. Hele greia virka så ekstremt neddubba. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Slett. Feilpost! Endret 11. april 2012 av Haageen Lenke til kommentar
Blåmann Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 New Vegas likte jeg ikke, og spilte aldri gjennom det. Har bare spilt en 2-3 timer av det spillet. Ganske rart, da det egentlig har alt du savnet i F3. Det har humoren, valgene som påvirker historien og stammesamfunnene. Vel, de første to timene hadde definitivt ikke et bra inntrykk på meg. Kjedelige monstre, dårlig kontroll, og ingen av karakterene jeg møtte var videre spennende. Jeg satte pris på at Caesar's Legion var i spillet, men på langt nær det jeg hadde forventet etter å ha lest så mye om dem gjennom Van Buren docs og slikt. Hele greia virka så ekstremt neddubba. Enig i at 3'ern var mye bedre! En av de tingene som gjorde 3'ern fantatsisk var de øde og golde ødelagte landskapene. Samt også labyrinthbyen Washington og dens mange mørke og skumle undergrunnsbaner. Savnet det veldig i New Vegas som hadde byttet ut alt det jeg likte med en fancy pancy kjip storby med neonskilt og skitne tøser på hvert gatehjørne. Spilte 3ern i hjæl, men new vegas liksom stagnerte etterhvert selvom jeg la inn mange titalls timer i det og. 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 New Vegas sitt problem er basically at det er akkurat som New Reno i FO2, bare at spillet kun foregår der. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Det begynner vel å bli ett år siden jeg spilte NV, men FO3 var bortimot problemfritt ut av esken. Begge spillene har vært så godt som problemfrie ut av esken for meg. Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Fallout New Vegas er kjempekjedelig sammenlignet med Fallout 3. Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Heh: http://www.tomsguide.com/us/Solar-Power-Plant-Tower-Energy,news-14225.html Ikke mange årene igjen nå Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Personig syns jeg Fallout 3 var bedre enn New Vegas, som i seg selv var et bra spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå