Crazy Joe Davola Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Har hatt Dogmeat ganske så lenge nå, og noe som plager meg litt er at han er komplett udødelig. Bare for å sjekke hvor mye han tålte, så savet jeg og fyrte så av 10 mini-nukes av mot han. Det endte i en ubehagelig død for -min- person, ettersom Dogmeat flydde på meg etter hvert. Er det meningen at han skal være mer eller mindre udødelig? Spiller forresten på very hard, og synes det er for enkelt. Burde finnes ett hakk til. Det har selvfølgelig litt å gjøre med at dogmeat nekter å dø, men jeg exploiter det ikke (lar ikke dogmeat løpe rundt, mens jeg gjemmer meg). Har sett flere andre som også har hatt "problemer" med at de tåler for mye. Vet ikke om det er mulig å gjøre noe med det, men hvis du synes det er for enkelt er det vel like greit å dumpe Dogmeat og heller reise rundt alene? Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Ja, er den konklusjonen jeg også har kommet til. Men på en annen side vil jeg jo ha Dogmeat med meg : \ Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Plukker opp en ekstremt gammel tråd for å stille et spørsmål: Har nylig plukka fram dette fra hylla igjen og har alle DLCene. Noen som husker hvilken rekkefølge det er best å ta dem i, samt evt minimums level man bør være? Edit: Broken Steel kommer obv sist, og Point Lookout synes jeg å huske man bør være rimelig høyt level også. Anchorage -> The Pitt -> Zeta -> Mainstory -> Point Lookout -> Broken Steel? Endret 28. mars 2012 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Vel, rekkefølgen de ble gitt ut var jo: Anchorage - Pitt - broken Steel - Lookout - Zeta. Hvilken rekkefølge er jo naturligvis helt opp til deg, men om du gjør mainstory ville jeg anbefalt å fortsette med broken steel. Jeg spilte dem i rekkefølgen de ble gitt ut. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 I Operation Anchorage får du jo en rustning som er så bra at det nesten er feigt. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Som også ser ufattelig bad-ass ut :> Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Lett den feteste armoren i spillet, ja. Den andre T-51b-en i spillet ser jo mongo ut pga et grønnskjær. Men winterized T-51b + minigun = det mest badasse av alle badasse ting i alle spill som noensinne er gitt ut. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 nåja, Dragonscale armor i Skyrim ser jo ufattelig badass ut Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Myeeeeh. I Skyrim får jeg mer kick av lower-level HA enn Dragonscale/Daedric. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Virkelig? Vel, føler meg ganske barsk når jeg springer rundt i en litt slitt, ikke nødvendigvis badass armor og knuser ting med en hammer, sant det. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Dessuten øker det vanskelighetsgraden litt om man har 43 i armor rating og ikke 23562372346234 i armor rating. Forøvrig litt "uvant" å spille Fallout igjen, der skills ikke øker med bruk Vet ikke om jeg vil at det skal inkorporeres i neste Fallout eller ikke. Fallout-puristen sier nei. Casual gameren sier ja. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Jeg sier nei. Det har aldri vært sånn, men nå liker ikke jeg så godt det systemet som brukes i Fallout 3 heller. Det funker, though. Er litt redd for å fremstå som en som hater forandring, for det gjør jeg ikke, men med Fallout er jeg litt gammeldags av meg. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 De må i så fall øke levelcapen. Systemet til Fallout 2 med mye høyere levelcap og annet system for perks og så videre var imho perfect. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Fallout 2 er favorittspillet mitt i serien. Mange som syns jeg er teit av den grunn. Jeg har ingen god grunn heller, jeg bare foretrekker det og har spilt det mer enn Fallout 1. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 For min del fordi man kan spille etter at mainstory er ferdig. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Er fremdeles passe sur på at man måtte kjøpe DLC for å spille videre etter mainstory med FO3. Burde virkelig ikke være nødvendig... Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Japp. Selv om mainstory slutter med at man "dør". Burde virkelig gått an å endre på den delen av historien. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Velger å tro at de gjorde mainstory lineær i vanilla så de kunne gi ut en DLC som de visste at folk ville kjøpe. Er jo sånn det fungerer som oftest. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 True that yo. Men fortsatt, etter at Fallout 1 og Fallout 2 er på min topp5-liste over verdens beste spill noensinne, hadde jeg høye forventninger til Fallout 3. Og følelsen jeg gikk første gangen jeg kom ut av Vault 101 og "vente øynene til sola" og så utover Capital Wasteland - det var deilig det. Så får det være så som så at det ikke er helt Fallout-feelingen. Det er et bra spill, i Fallout-ånd, men ikke helt Fallout-stil. Men de har fått på plass det meste. New Vegas var en skuffelse i så måte, det var et skritt tilbake. Får satse på at det neste spillet de kommer med blir mer back to roots. Kunne gjerne tenkt meg å besøke Vault 13 igjen, i 3D Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 SÅ klart var Fallout 3 et bra spill, det skal jeg aldri krangle på, det har til en viss grad den swamme følelsen man får av å spille Fallout 1 og 2, men mitt største problem er at det mangler den humoren vi så i originalene, og dine handlinger har generelt sett veldige lite å si i forhold til ettereffekter. Du kan sprenge Megaton og det endrer ikke hvordan spillet ditt vil være. I tillegg syns jeg ikke noen av karakterene i spillets personlighet hadde den samme dybde man fant i originalene, de virket bare ikke så... realistiske i forhold til settingen? Savner vel generelt stammesamfunnene også. New Vegas likte jeg ikke, og spilte aldri gjennom det. Har bare spilt en 2-3 timer av det spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå